Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri moitti tuparilahjaani :(

Vierailija
05.07.2015 |

Ystävälläni tuparit tulossa, ja tuli toisen kaverin kanssa puhetta tuparilahjoista, kun pyysi minua ostamaan kimpassa lahjakortin Pentikin liikkeeseen. Sanoin kuitenkin, että olen jo oman lahjani hommannut, ja että aion antaa itse virkkaamani tilkkutäkin. Tuo kaveri alkoi sitten moittia, että "ihan mummomainen lahja", "huono idea", ja että "ei ole kivaa pakottaa toista ottamaan vastaan jotain sisustustavaraa, jota tämä ei itse saa valita". Minä kyllä pidin tätä todella kivana ideana. Ystävä tykkää nimenomaan tuollaisista perinteisistä jutuista ja arvostaa myös kädentaitojani, koska on monesti pyytänyt neulomaan esim. sukat. Ja olen nähnyt tähän aika paljon vaivaa. Aloitin jo melkein vuosi sitten, kun tiesin, että muutto kotoa todennäköisesti ystävälläni edessä. Eikä ole ihan halpakaan, vaikka osaksi onkin jämälangoista tehty. Höh. Tuli paha mieli. Onko tämä nyt oikeasti niin kamalan tyrkky ja mummomainen lahja? :( N21

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/63 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:00"]

Vaikka olisi kuinka itse tehty ja nähty vaivaa, niin minulla päätyisi ehkä piknik-viltiksi... tai jos olisi lapsia, niin niiden huoneeseen ja leikkeihin. 

[/quote]

Ja mitäs sitten? Mitä vikaa on piknik-viltissä tai lasten leikeissä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava lahja siinä tapauksessa että tiedät saajan osaavan arvostaa käsitöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi