Onko 25-v jo liian vanha saamaan lasta?
Vähän kammoksuttaa ajatus siitä, että kun lapseni menisi kouluun niin olisin jo yli 30-v :(
Kommentit (25)
Onhan 25-v jo aika vanha tosiaan. Minun äitini oli 21-v kun minä synnyin.
On vanha. Sun ikäsillähän alkaa pian vaihdevuodet. Jätä lasten teko nuoremmille.
Öhh eihän tossa oo järjen häiväkään? Mitä sitten että olisit yli 30 kun lapsi menee kouluun?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"]
On vanha. Sun ikäsillähän alkaa pian vaihdevuodet. Jätä lasten teko nuoremmille.
[/quote]
Lopeta tuo trollaus, kiitos.
Olisko adoptio tuossa iässä vielä mahdollista?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"]
Öhh eihän tossa oo järjen häiväkään? Mitä sitten että olisit yli 30 kun lapsi menee kouluun?
[/quote]
No kyllä siellä lapset kiusaavat toisiaan sen takia kun jonkun vanhemmat ovat jo vanhuksia!!!
Hienoa pohdintaa, tosiaankin lastensaanti kannattaa ajoittaa siihen 18-vuoden tienoille, sen jälkeen on jo liian myöhäistä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:58"]
[/quote]
No kyllä siellä lapset kiusaavat toisiaan sen takia kun jonkun vanhemmat ovat jo vanhuksia!!!
[/quote]
No voisin kuvitellla että jos vanhemmat on jotain 50-60 niin lapset saattaisivat naureskella, mut 30v koululaisen äiti on siitä nuoremmasta päästä koululaisten vanhempia.
En voi käsittää ihmisiä jotka ei ajoissa tee lapsia. Yhtäkki huomaat olevasi jo 24-26 ja se oli siinä sitten.
Kyllä kyllä. Lapset tehdään 13-20v.
Mun mutsi oli 29v kun sai mut ja nyt oon siis 24. Ehtii rillutellen elää ennenku muksuja hankkii. :D
Harva mies haluaa enää panna 25 vuotta täyttänyttä, mutta keinohedelmöityksellä voi saada lapsen vielä ihan hyvin.
Sain 44 v enkä tuntenut itseäni yhtään vanhaksi. En ole tiennytkään kuinka mahtavaa on saada vauva ja seurata lapsen kehitystä eri ikäkausina. Aivan mahtavaa.
"En voi käsittää ihmisiä jotka ei ajoissa tee lapsia. Yhtäkki huomaat olevasi jo 24-26 ja se oli siinä sitten." - Minäkin olisin mielelläni "tehnyt" lapsia alle 27 -vuotiaana, vain se toinen, jolla on sekä sama tahtotila että muutoin passeli kantamaan vastuuta teostaan seuraavat vähintäänkin noin parikymmentä vuotta puuttui....
25 v. on liian nuori perheen perustamiseen. On sekä oma elämä kesken että useimmilla talous vielä heikoissa kantimissa.
25 v. on vanhempana vasta nippa nappa ylittänyt sen iän, jonka ikäisenä perheen perustanut yleensä joutuu lastensuojelun, Kelan, sosiaalitoimiston tai mielenterveyspalvelujen asiakkaaksi.
Nippanappa.