Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jos haluatte estää aborttini, maksakaa miljoona"

Vierailija
05.07.2015 |

Nainen esittää haasteen tekopyhille aborttioikeuden vastustajille.

http://prolifeantiwoman.com/

Uskoakseni tämä haaste viimeistääntodistaa, että uskonnolliset konservatiivit eivät piittaa lapsista vaan ainoastaan naisen kehon hallitsemisesta.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kerroppa rehellisesti, harmittaako kun kukaan ei ole kanssasi samaa mieltä? 

Vierailija
22/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:18"]Mun mielestä tossa ei ole mitään nerokasta. Osoittaa vain, ettei tällä naisella ole kykyä viisaasti ja harkiten tehdä itse päätöksiä koskien itseään ja mahdollista lastaan. Olen itse tehnyt abortin, eikä jaksa v*ttuukaan kiinnostaa, mitä joku uskis on mieltä. Tein päätökseni ajatellen minun ja "lapsen" parasta.
[/quote]

Ilman kehittymisvaiheita ei kukaan voisi syntyä.
Alkuviikoilla sikiöllä on jo sykkivä sydän, tiedoksi tappajalle.

[/quote]
Mun sikiöllä ei ollut. Olin katsos tarpeeksi fiksu tekemään abortin ajoissa.
[/quote]
Alkion sydän alkaa sykkiä jo 25 päivän ikäisenä joten aika ajoissa oot tosiaan aborttis sit tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä naiset ei tekis rahan eteen.

Vierailija
24/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:21"]

Kiristystä. En lähde tuollaiseen mukaan, ja halveksin tekijää.

[/quote]Et maksaisi siis esimerkiksi viittätoista dollaria pelastaaksesi viattoman lapsen hengen? -ap

[/quote]

Ei senttiäkään tai yhtään dollaria kiristäjille.
[/quote]
Nimenomaan. Jos tolle maksetaan yhtään niin kohta yhä useampi alkaa kiristää rahaa lapsensa hengellä. Jos toi nainen ei ois uhannut abortilla ja ois pyytänyt maltillisen summan jotta saisi ruokaa, vaatteita yms. lapselleen niin sit oisin voinut sponssata.

Vierailija
25/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:38"]

[/quote] Taitaa harmittaa kun heti alapeukutti :D

Vierailija
26/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:38"]

[/quote]Sadat tuhannet ihmiset ovat kanssani samaa mieltä. -ap

Vierailija
27/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:22"]

[/quote]Et maksaisi siis esimerkiksi viittätoista dollaria pelastaaksesi viattoman lapsen hengen? -ap

[/quote]

[/quote]

eli jos kadulla joku pitäisi veistä tuntemattoman pikkulapsen kaulalla ja uhkaisi tappaa tämän ellet anna kolikoita taskustasi, et siinäkään tapauksessa tekisi mitään vaan myhäilisit kuinka pidit pääsi kun lapsi päästää viimeiset kuolonkorinat veren pulputessa kaulasta? vai myönnätkö, ettei abortti olekkaan ihan sama asia kuin syntyneen ja kehittyneen ihmisen tappaminen, vaikka sitä onkin niin kiva käyttää abortintekijöitä arvostellessa?

Vierailija
28/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luopuminen on kaikkien asia mukamas niin miksei myös pitäminen. Lahjoittamaan vain rahaa.

Vierailija
29/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on taas yksi painava aborttiperuste eli arpapeli. Kun taitaa protestoida naisen vapauksien puolesta niin ehkä ne on jo vähäsen liiankin vapaat jos ihan vaan noilla perusteilla abortin saa tehdä. Pitäisi olla suoraan laitonta ja sellaista tulee tietty olemaankin jos yleistyy. On todnäk. jo nyt.

Vierailija
30/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:18"]Mun mielestä tossa ei ole mitään nerokasta. Osoittaa vain, ettei tällä naisella ole kykyä viisaasti ja harkiten tehdä itse päätöksiä koskien itseään ja mahdollista lastaan. Olen itse tehnyt abortin, eikä jaksa v*ttuukaan kiinnostaa, mitä joku uskis on mieltä. Tein päätökseni ajatellen minun ja "lapsen" parasta.
[/quote]

Ilman kehittymisvaiheita ei kukaan voisi syntyä.
Alkuviikoilla sikiöllä on jo sykkivä sydän, tiedoksi tappajalle.

[/quote]
Mun sikiöllä ei ollut. Olin katsos tarpeeksi fiksu tekemään abortin ajoissa.
[/quote]
Alkion sydän alkaa sykkiä jo 25 päivän ikäisenä joten aika ajoissa oot tosiaan aborttis sit tehnyt.
[/quote]
Niin olen.

Vierailija
31/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:22"]

[/quote]

[/quote]

eli jos kadulla joku pitäisi veistä tuntemattoman pikkulapsen kaulalla ja uhkaisi tappaa tämän ellet anna kolikoita taskustasi, et siinäkään tapauksessa tekisi mitään vaan myhäilisit kuinka pidit pääsi kun lapsi päästää viimeiset kuolonkorinat veren pulputessa kaulasta? vai myönnätkö, ettei abortti olekkaan ihan sama asia kuin syntyneen ja kehittyneen ihmisen tappaminen, vaikka sitä onkin niin kiva käyttää abortintekijöitä arvostellessa?
[/quote]
En minä ainakaan antaisi. Kiristäjät ei saisi multa penniäkään, tappakoon vaikka koko perheensä. Ei ole mun asia pelastaa jonkun hullun lasta tuossa tapauksessa. Oman perheen hyvinvointi on numero yksi. /ohis

Vierailija
32/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajat joskun vuosia sitten jakoivat sellaisia pieniä sarjakuvia jotka kertoivat tarinoita helvettiin päätyvistä ihmisistä. Yhdessä niissä oltiin viimeisellä tuomiolla otsikolla "kuka murhasi Lauran?" Laura oli abortoitu alkio, jonka "murhasta" Jumala tuomitsi helvettiin paitsi Lauran äidin, myös jokaisen toimenpiteeseen osallistuneen lääkärin ja hoitajan sekä Lauran läheiset ja tuttavat jotka tiesivät Lauran aborttiaikeesta mutteivät tehneet kaikkeaan sen estääkseen.

Tämän logiikan myötä joka ikinen hihhuli joka näkee tuon ilmoituksen mutta ei lahjoita mahdollisimman paljon rahaa abortin estämiseksi joutuu helvettihin niin että tuomionpasuunat pauhaa :D Tervemennoo!

Vierailija
33/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäällään naurettava ajatus, koska vaikka tuolle sen miljoonan maksais, niin sehän vaan kannustais muitakin tuollaiseen toimintaan ja kohta olis satoja vastaavia kiristäjiä kiristämässä niin pitkään kun vaan maksajia löytyy.

Vierailija
34/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että jotkut puhuvat kiristämisestä. Tämähän on kiristys vain siinä tapauksessa, että todella uskoo tuon solumöykyn olevan ihminen samassa mielessä kuin me olemme.

Vierailija
35/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:35"]Kiristys mikä kiristys, eli täysin tuomittava tolta naiselta. Voishan joku tehdä saman vaikka omasta lapsestaan "Ellette maksa miljoonaa tapan lapseni. Rahoja en aio pitää vaan lahjoitan ne kehitysaputyöhön". Kuka teistä haluiais maksaa miljoonan? Kenen mielestä tämä kiristäjä olisi ihan fiksu tyyppi? No ehkä AP:n muttei ainakaan monen muun!
[/quote]
Esimerkiksi mun mielest toi nainen on ihan oikeassa. Abortti on NAISEN OMA valinta omaksi ja "lapsen" parhaaksi.
"Everybody has right to live, but nobody has right to live inside of me"

Vierailija
36/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:22"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:21"] Kiristystä. En lähde tuollaiseen mukaan, ja halveksin tekijää. [/quote]Et maksaisi siis esimerkiksi viittätoista dollaria pelastaaksesi viattoman lapsen hengen? -ap [/quote] Ei senttiäkään tai yhtään dollaria kiristäjille. [/quote] Nimenomaan. Jos tolle maksetaan yhtään niin kohta yhä useampi alkaa kiristää rahaa lapsensa hengellä. Jos toi nainen ei ois uhannut abortilla ja ois pyytänyt maltillisen summan jotta saisi ruokaa, vaatteita yms. lapselleen niin sit oisin voinut sponssata.

[/quote]

Toi nainen ei aiokaan pitää lastaan itse missään tapauksessa, eikä siis tarvitse niitä rahoja itselleen. Eli sun skenaario olisi muutenkin täysin eri.

Vierailija
37/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:54"]

Sinäällään naurettava ajatus, koska vaikka tuolle sen miljoonan maksais, niin sehän vaan kannustais muitakin tuollaiseen toimintaan ja kohta olis satoja vastaavia kiristäjiä kiristämässä niin pitkään kun vaan maksajia löytyy.

[/quote]

34 jatkaa, tosin se miljoona voisi olla kohtuullinen vaatimus, jos vaikka sillä voitaisiin tehdä abortit koko usassa tms. alueella laittomaksi. Ei sitä yhden naisen kiristyksistä kannata maksaa.

Vierailija
38/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:52"]

Jehovan todistajat joskun vuosia sitten jakoivat sellaisia pieniä sarjakuvia jotka kertoivat tarinoita helvettiin päätyvistä ihmisistä. Yhdessä niissä oltiin viimeisellä tuomiolla otsikolla "kuka murhasi Lauran?" Laura oli abortoitu alkio, jonka "murhasta" Jumala tuomitsi helvettiin paitsi Lauran äidin, myös jokaisen toimenpiteeseen osallistuneen lääkärin ja hoitajan sekä Lauran läheiset ja tuttavat jotka tiesivät Lauran aborttiaikeesta mutteivät tehneet kaikkeaan sen estääkseen.

Tämän logiikan myötä joka ikinen hihhuli joka näkee tuon ilmoituksen mutta ei lahjoita mahdollisimman paljon rahaa abortin estämiseksi joutuu helvettihin niin että tuomionpasuunat pauhaa :D Tervemennoo!

[/quote]

Olisikin hauskaa, jos hihhulit oikeasti välittäisivät taivaspaikastaan tarpeeksi ja useammatkin naiset alkaisivat pyytää samalla tavalla rahaa. Nähtäisiin miten kauan heillä riittäisi rahaa.

Vierailija
39/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:54"]

[/quote]

Mutta sehän olisi vain hyvä. Kai luit mihin rahat menevät? Nainen lupaa synnyttää lapsen ja antaa adoptioon. Lapsi saa miljoonansa tultuaan täysi-ikäiseksi. Abortinvastustajat väittävän olevansa "pro-life" vaikka todellisuudessa he ovat "pro-birth" eikä heitä kiinnosta lapsen hyvinvointi enää syntymän jälkeen. Tässä nainen tarjoaa reilun tarjouksen: hän synnyttää lapsen jos abortinvastustajat lahjoittavat rahaa siihen, että lapsi saa hyvän elämän. Rahojen päätyminen lapselle vasta täysi-ikäisenä takaa sen, että adoptiovanhemmat eivät hassaa rahoja, vaan lapsi voi itse maksaa niillä esim. yliopistokoulutuksensa joka on jenkeissä hinnaltaan se suurin luokkaeron tekijä.

Jos puolustaa "elämää" niin kyllä sillä elämän laadulla on väliä.

Vierailija
40/60 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:52"]

[/quote]

Olisikin hauskaa, jos hihhulit oikeasti välittäisivät taivaspaikastaan tarpeeksi ja useammatkin naiset alkaisivat pyytää samalla tavalla rahaa. Nähtäisiin miten kauan heillä riittäisi rahaa.

[/quote]

Omien oppiensa mukaan heidän tulisi hylätä hetkeäkään epäröimättä kaikki maallinen omaisuutensa päästäkseen taivasten valtakuntaan. Joka rakastaa rahaa enemmän kuin Jumalaa, joutuu helvettiin ;)

Sääli, että käytännössä kukaan hihhuli ei elä niinkuin opettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi