Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan käräyttää pettävän miehen!

Vierailija
05.07.2015 |

Joo, tiedän että tällä palstalla mieluiten suojellaan miestä ja sanotaan ettei ole minun asiani, mutta ällöttää niin paljon, että tahdon paljastaa sen törkeydet. Miehellä on siis ihan perustavanlaatuinen huora-madonna-suhtautuminen naisiin. Oma tyttöystävänsä (eivät asu virallisesti yhdessä, koska mies haluaa pitää oman painoluokassa, vaikka ovat olleet yhdessä yli kuusi vuotta) on se Madonna, jonka yläpuolella mies kuulemma on ja jota pidetään jossain kuplassa. Muiden naisten kanssa vietetään tosi rietasta elämää, ja harrastetaan seksiä, jollaista ei oman naisen kanssa voisi tehdä, koska oma nainen pidetään "puhtaana". Tietenkin tätä kahden asunnon systeemiä hän on selitellyt kaikenlaisilla muilla syillä, alkaen siitä, että asunto, jossa he pääasiassa ovat, on naisen, ja mies ei halua menettää itsenäisyyttään muuttamalla naisen asuntoon. Ja on kovaa yksityisyyden tarvetta, niin erilaiset aikataulut jne. Mies kertoi, että hänellä on tämän suhteen aikana ollut noin 30 eri naista, jopa vähän pitempiä suhteita silloin, kun hän on työnsä puolesta asunut väliaikaisesti osittain toisessa kaupungissa. Nainen oli kuulemma alkuaikoina mustasukkainen, mutta on kuulemma päässyt siitä yli, kun huomasi, ettei mitään hätää ole. Kuitenkin ero kuulemma tulisi välittömästi, jos nainen saisi tietää. Ja kyllä, haluan että nainen jättää tuollaisen miehen! Hän odottaa kuulemma naimisiinmenoa, mutta mies sanoo vain pitkittävänsä kihlausta, eikä ikinä aio perustaa perhettä. Nainen ei koulutuksensa, työpaikkansa ja yleisen statuksensa perusteella voi ihan täysin tyhmäkään olla, mutta mies on kyllä taitavaakin taitavampi puhuja. Minulle on syntynyt vaikutelma, että hän pystyy kääntämään kenen tahansa pään melkeinpä asiassa kuin asiassa. Ja toisaalta ihan suoraan hän minulle näistä kuvioitaan kertoi, ei juuri jäänyt epäilystä hänen tekemisistään. Kyseessä ei missään nimessä ole mikään avoin suhde, jossa tämä olisi yhteisellä sopimuksella tai edes hiljaisesti hyväksyttyä. Keskustelu nimittäin alkoi sellaisista suhteista, jonka yhteydessä mies avautui omasta tilanteestaan.

Nainen on kolmekymppinen, ja toivoo siis päätyvänsä naimisiin ja saavansa lapsia tämän miehen kanssa. Mies ei ikinä aio niin tehdä, mutta pitää naista siinä luulossa, että kun joku elämänvaihe tai tilanne muuttuu, he ottavat nämä tärkeät askeleet. Aina niitä vaiheita ja esteitä kuitenkin on. Miehen lukuisat kaverit, jotka ovat siis myös tämän naisen ystäviä, tietävät kuvion, mutta kukaan ei ole puuttunut asiaan missään vaiheessa. Mies sanoi myös, että jos nainen jostain syystä haluaisi lopettaa suhteen, hänellä ei itsellään olisi mitään hätää, koska ne vuodet eivät naismarkkinoilla olisi kuitenkaan mennyt hukkaan. Sen sijaan jos hän olisi pysynyt uskollisena ja tulisi ero, häntä harmittaisi menetetyt mahdollisuudet muiden naisten kanssa kaikkien vuosien ajalta.

Naista en tunne, mutta tiedän hänet. Hän on sympaattinen, fiksu, kaunis. Myös mies on fiksu, komea, muttei erityisen sympaattinen. Molemmilla on aika korkea asema omassa työssään eikä kumpikaan ole taloudellisesti riippuvainen toisistaan. Todellakin ajattelen, että nainen ansaitsisi parempaa tai ainakin ansaitsisi tietää. Jos hän jo tietää, ja minä silti kerron, hän ei häviä mitään. Jos hän ei tiedä, ja minä kerron, hän voi edes valita. 

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos Sinun poikkakaveri pettää Sinua, haluaisitko tietää? Yksinkertaista Wattson!

Vierailija
62/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein, että kun tämäkin on aika suosittu palsta, että mitä jos esim tuo asianomainen mies lukisikin tätä ja nyt saisi selville kuka käräytti. Oh the drama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäsin tuon mamun siksi, että tavallinen suomimies saa täällä vain päänsilittelyitä eikä niitä koskaan saa käräyttää. Ajattelin, että jotenkin tämä asia selittäisi jotain tässä. Mies ei edusta mitään palstan erityisesti vihaamista kansallisuuksista, mutta ei kuitenkaan ole eurooppalainen. Jotain voi selittyä kulttuurilla toki, en tunne niin laajalti muiden maiden seurustelukulttuureja, että osaisin sanoa. Kusipää tuo nyt ainakin on.

ap

Vierailija
64/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies selvittää jollain tavalla henkilöllisyytesi, niin minusta sinun kannattaa avoimesti kertoa sellaisille piireille, joissa hän voisi esim. yrittää mustamaalata sinua, että käräytit pettäjän ja se siitä. Ei ehkä kannata ruveta selittelemään, ettei huhu- ja spekulointimylly saa lisää vettä teloihinsa, mutta ei kukaan voi sitä oikein moraalittomaksikaan tuomita. Sen jälkeen jatkat kylmän viileästi omaa elämääsi, etkä antaudu mihinkään konflikteihin.

Kuulostaa rajulta keinolta, mutta tuollaisessa tilanteessa tyyppi saattaa olla arvaamaton ja voi tehdä aika pahaa jälkeä sosiaalisissa ympyröissäsi, jos vain kiltisti seuraa vierestä ja ajattelee, että ei kai se nyt sentään.

Vierailija
65/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:05"]

Jos mies selvittää jollain tavalla henkilöllisyytesi, niin minusta sinun kannattaa avoimesti kertoa sellaisille piireille, joissa hän voisi esim. yrittää mustamaalata sinua, että käräytit pettäjän ja se siitä. Ei ehkä kannata ruveta selittelemään, ettei huhu- ja spekulointimylly saa lisää vettä teloihinsa, mutta ei kukaan voi sitä oikein moraalittomaksikaan tuomita. Sen jälkeen jatkat kylmän viileästi omaa elämääsi, etkä antaudu mihinkään konflikteihin.

Kuulostaa rajulta keinolta, mutta tuollaisessa tilanteessa tyyppi saattaa olla arvaamaton ja voi tehdä aika pahaa jälkeä sosiaalisissa ympyröissäsi, jos vain kiltisti seuraa vierestä ja ajattelee, että ei kai se nyt sentään.

[/quote]

Näin on. Ja siihen asti vain kiellät kaiken!

Vierailija
66/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:15"]Olen tullut avioliitossa petetyksi, minkä seurauksena erosimme. Asia selkisi minulle hitaasti ja omien havaintojeni pohjalta. Varmasti suuri joukko miehen työkavereista tiesi tämän työpaikkaromanssista. Olen iloinen, ettei kukaan tullut kantelemaan minulle tai lähettänyt nimetöntä viestiä. Me ihmiset olemme erilaisia, minua tuollainen ilmianto olisi loukannut vielä lisää. Inhottavassa tilanteessa oli kuitenkin helpottavaa saada säilyttää kasvonsa. Jos kyse olisi ollut jostain satunnaisesta suhteesta, en olisi ikinä halunnut kuullakaan koko asiasta. Olisin enemmin niellyt asian ja säilyttänyt perheen.

Olen jo yli viisikymppinen ja todennäköisesti ajattelen tästä erilailla kuin nuoremmat. En hyväksy sivusuhteita, mutta tiedän, ettei elämä aina suju käsikirjan mukaan.
[/quote]

Minäkin olen viisikymppinen ja onnekseni en ole tullut petetyksi tai siis en ainakaan tiedä tulleeni. Ajattelen kuitenkin eri tavalla kuin sinä. Haluaisin ehdottomasti tietää jos miehelläni olisi toinen tai hän kroonisesti pettäisi minua. Tuntisin itseni täysin huijatuksi jos ihmiset eivät kertoisi vaikka tietäisivät . Sen sijaan mahdollista satunnaista /yksittäistä pettämistä en halua tietää koska hän kanssani kuitenkin haluaa elää.

Vierailija
67/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä mies! Ja valitettavasti voin uskoa, että ilman tätä tietoa onkin juuri sellainen ihana, johon on helppo langeta. Sellainen just pyörittää tuollaista kuviota liiankin sujuvasti. Toivottavasti nainen heittää sen pihalle eikä usko selityksiä.

Vierailija
68/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille tyttöystävälle nimetön viesti vaikkapa, turhaan täällä avaudut. Tottakai hänellä on oikeus tietää, mutta tämä tuskin tavoittaa häntä.

Vierailija
69/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:24"]

Lähetä sille tyttöystävälle nimetön viesti vaikkapa, turhaan täällä avaudut. Tottakai hänellä on oikeus tietää, mutta tämä tuskin tavoittaa häntä.

[/quote]

taas on hyvin luettu ketjua...

Vierailija
70/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti on jo lähtenyt. Vastausta tuskin tulee, eli lopputilanteesta en pääse raportoimaan. Miestä näen mahdollisesti kahden viikon päästä, katsotaan kertooko mitään.

ap

Vierailija
71/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]

Ei kuulu sulle. Vai oletko yksi miehen naisista?

[/quote]

En ymmärrä tätä. Jos ap olisi yksi niistä kymmenistä naisista, sittenkö hän ei saisi ilmoittaa tyttöystävälle, että häntä petetään törkeästi? Onko sillä oikeasti mitään väliä kuka sen kertoo? Tieto satuttaa aivan helvetisti joka tapauksessa, mutta lopputulos täytyy joka tapauksessa miettiä. Se ei muutu sillä, kertooko asian toinen nainen vai miehen kaveri.

Vierailija
72/84 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/84 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/84 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:52"]Joo, tiedän että tällä palstalla mieluiten suojellaan miestä ja sanotaan ettei ole minun asiani, mutta ällöttää niin paljon, että tahdon paljastaa sen törkeydet. Miehellä on siis ihan perustavanlaatuinen huora-madonna-suhtautuminen naisiin. Oma tyttöystävänsä (eivät asu virallisesti yhdessä, koska mies haluaa pitää oman painoluokassa, vaikka ovat olleet yhdessä yli kuusi vuotta) on se Madonna, jonka yläpuolella mies kuulemma on ja jota pidetään jossain kuplassa. Muiden naisten kanssa vietetään tosi rietasta elämää, ja harrastetaan seksiä, jollaista ei oman naisen kanssa voisi tehdä, koska oma nainen pidetään "puhtaana". Tietenkin tätä kahden asunnon systeemiä hän on selitellyt kaikenlaisilla muilla syillä, alkaen siitä, että asunto, jossa he pääasiassa ovat, on naisen, ja mies ei halua menettää itsenäisyyttään muuttamalla naisen asuntoon. Ja on kovaa yksityisyyden tarvetta, niin erilaiset aikataulut jne. Mies kertoi, että hänellä on tämän suhteen aikana ollut noin 30 eri naista, jopa vähän pitempiä suhteita silloin, kun hän on työnsä puolesta asunut väliaikaisesti osittain toisessa kaupungissa. Nainen oli kuulemma alkuaikoina mustasukkainen, mutta on kuulemma päässyt siitä yli, kun huomasi, ettei mitään hätää ole. Kuitenkin ero kuulemma tulisi välittömästi, jos nainen saisi tietää. Ja kyllä, haluan että nainen jättää tuollaisen miehen! Hän odottaa kuulemma naimisiinmenoa, mutta mies sanoo vain pitkittävänsä kihlausta, eikä ikinä aio perustaa perhettä. Nainen ei koulutuksensa, työpaikkansa ja yleisen statuksensa perusteella voi ihan täysin tyhmäkään olla, mutta mies on kyllä taitavaakin taitavampi puhuja. Minulle on syntynyt vaikutelma, että hän pystyy kääntämään kenen tahansa pään melkeinpä asiassa kuin asiassa. Ja toisaalta ihan suoraan hän minulle näistä kuvioitaan kertoi, ei juuri jäänyt epäilystä hänen tekemisistään. Kyseessä ei missään nimessä ole mikään avoin suhde, jossa tämä olisi yhteisellä sopimuksella tai edes hiljaisesti hyväksyttyä. Keskustelu nimittäin alkoi sellaisista suhteista, jonka yhteydessä mies avautui omasta tilanteestaan.

Nainen on kolmekymppinen, ja toivoo siis päätyvänsä naimisiin ja saavansa lapsia tämän miehen kanssa. Mies ei ikinä aio niin tehdä, mutta pitää naista siinä luulossa, että kun joku elämänvaihe tai tilanne muuttuu, he ottavat nämä tärkeät askeleet. Aina niitä vaiheita ja esteitä kuitenkin on. Miehen lukuisat kaverit, jotka ovat siis myös tämän naisen ystäviä, tietävät kuvion, mutta kukaan ei ole puuttunut asiaan missään vaiheessa. Mies sanoi myös, että jos nainen jostain syystä haluaisi lopettaa suhteen, hänellä ei itsellään olisi mitään hätää, koska ne vuodet eivät naismarkkinoilla olisi kuitenkaan mennyt hukkaan. Sen sijaan jos hän olisi pysynyt uskollisena ja tulisi ero, häntä harmittaisi menetetyt mahdollisuudet muiden naisten kanssa kaikkien vuosien ajalta.

Naista en tunne, mutta tiedän hänet. Hän on sympaattinen, fiksu, kaunis. Myös mies on fiksu, komea, muttei erityisen sympaattinen. Molemmilla on aika korkea asema omassa työssään eikä kumpikaan ole taloudellisesti riippuvainen toisistaan. Todellakin ajattelen, että nainen ansaitsisi parempaa tai ainakin ansaitsisi tietää. Jos hän jo tietää, ja minä silti kerron, hän ei häviä mitään. Jos hän ei tiedä, ja minä kerron, hän voi edes valita. 

[/quote]

Koska mamu, rasismi ja hiekkapillun katkeruus?

Vierailija
75/84 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh?

Vierailija
76/84 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro naiselle. Minä ainakin naisena haluaisin mahdollisuuden perheeseen, lapsiin ja avioon jos niistä haaveilisin.

Vierailija
77/84 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nainen tekisi niillä nimillä..varsinkin jos niitä olisi kymmeniä? Eiköhän mailisi tavoittanut jo hänet ja nyt voivat yhdessä miehensä kanssa selvitellä nimiä ja koukeroitaan. On ihan naisesta itse nut kiinni, mitä tiedoillaan tekee, sinä voit jättää asian taaksesi.

Vierailija
78/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh

Vierailija
79/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camillo? :D

Vierailija
80/84 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kertomista. Ihan sen takiakin että noin holtiton seksielämä voi tarkoittaa sp-tauteja ja jos minulle annettaisiin valinta hiv vai nimetön maili, ottaisin nimettömän mailin.