Tämä mua ärsyttää miehissä.
En tiedä saako tästä selkoa, mutta yritän.
Eli siis, on todella ärsyttävää kun esim. Kaupungilla liikkuessa jotkut miehet katsovat arvostellen naisia, että tuolla on hyvä perse ja isot tissit, tuo taas on ihan lättäpylly hyi. Ja sama uimarannalla.
Ja se, että jos ei käytä paljastavia vaatteita niin on ihan mummo /niuhottaja.
Jotkut miehet ei vain ymmärrä sitä, että en käytä tiukkoja/paljastavia vaatteita koska EN HALUA.
On niin naurettavaa ajatella, että naisen pitää pukeutua tyrkkyvaatteisiin ja peilata aina ennen kylille lähtöä, että näyttääkö peppu nyt varmasti hyvältä.
Olen puhunut ja kyllä helpotti! :D
Ja ennen kuin joku ehtii sanomaan, niin ei, en ole katkera enkä ylipainoinen enkä vanha. Olen 20 vuotias, pitkä ja timmi, enkä koe mitään halua esitellä itseäni kenellekkään muulle kuin omalle miehelleni :)
Kommentit (22)
Mulla on ihan sama. Mulla on aina paksut sukkahousut/pitkä hame ja käsivarret ja rinnus peitettynä. En ymmärrä tätä paljastelukulttuuria. Sitäpaitsi ohuet, ilmavat peittävät vaatteet ovat paljon mukavammat kesähelteillä kuin tiukka kankaanriekale. Bikinejä en käytä. Mulla on kaunis uimamekko. Ja on hyvä vartalo. -N20
Olisin kysynyt kuinka nuori olet? Oletko jotenkin epävarma itsestäsi, vai miksi tuhlaat noin paljon aikaa seuramalla mitä miehet seuraavat :) Siis mitä väliä? Ei kaikki miehet tuollaisia ole.
En ole koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan ääneen tuollaista. Onko sinusta siis katse arvostelua, vai sanotaanko sinulle ihan ääneen tätä? Ja jo on ongelmat maailmassa, huomaa, että meillä on asiat aivan liian hyvin täällä Suomessa
[quote author="Ambrosius" time="05.07.2015 klo 13:48"]En ole koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan ääneen tuollaista. Onko sinusta siis katse arvostelua, vai sanotaanko sinulle ihan ääneen tätä? Ja jo on ongelmat maailmassa, huomaa, että meillä on asiat aivan liian hyvin täällä Suomessa
[/quote]
Kai saa välillä muustakin puhua kuin nälänhädästä ja maanjäristyksistä?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:42"]Hyvä sinä! Kunhan et ole muslimi?
[/quote][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:47"]Mulla on ihan sama. Mulla on aina paksut sukkahousut/pitkä hame ja käsivarret ja rinnus peitettynä. En ymmärrä tätä paljastelukulttuuria. Sitäpaitsi ohuet, ilmavat peittävät vaatteet ovat paljon mukavammat kesähelteillä kuin tiukka kankaanriekale. Bikinejä en käytä. Mulla on kaunis uimamekko. Ja on hyvä vartalo. -N20
[/quote][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:47"]Olisin kysynyt kuinka nuori olet? Oletko jotenkin epävarma itsestäsi, vai miksi tuhlaat noin paljon aikaa seuramalla mitä miehet seuraavat :) Siis mitä väliä? Ei kaikki miehet tuollaisia ole.
[/quote]
En ole muslimi. Ja samaa mieltä, pitkä löysä maximekko on kesällä paljon viileämpi kuin pikku toppi ja pepun paljastavat shortsit.
Ja en ole epävarma itsestäni, kunhan toin mielipiteeni julki :) Ap
Siis hetkinen nyt... mistä sinä tiedät, että ne miehet katsovat arvostellen saati kenen perseen luokittelevat hyväksi ja kenen lätäksi?
Ihan ok jos et käytä paljastavia vaatteita. En usko kenenkään miehen vaivaavan asialla päätään.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:52"]Siis hetkinen nyt... mistä sinä tiedät, että ne miehet katsovat arvostellen saati kenen perseen luokittelevat hyväksi ja kenen lätäksi?
Ihan ok jos et käytä paljastavia vaatteita. En usko kenenkään miehen vaivaavan asialla päätään.
[/quote]
En ole ap, mutta ei tarvitse paljoa ulkona kävellä kun tämän huomaa.
Vähälläpä pääset, jos ei tuon suurempia ongelmia ole.
No miehenä voin sanoa että arvostellaan kyllä. Mutta ei sitä kohteelle kerrota ja vain positiivisia asioita kommentoidaan esim. kauniit sääret. Koskaan en erikseen ole kuullut miesten kommentoivan jotain negatiivista piirrettä ellei ole joku tuttu ja ja jotain muita patoutumia sitä kohtaan.
Naisten arvosteleminen on vähän kuin laulukilpailu. Voittajan voi valita mut häviäjää ei ole tapana erikseen osoittaa:)
Kyllähän naisetkin tsekkaavat toisiaan. Luonnollista. Kauneus vetää katseita puoleensa, ei sille voi mitään. Nuorempana ajattelin aina, että katseet ja ajatukset niiden takana ovat negatiivisia. Niin se ei ole. Ole tyytyväinen ja iloitse siitä, jos sinus tsekkaillaan!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]Kyllähän naisetkin tsekkaavat toisiaan. Luonnollista. Kauneus vetää katseita puoleensa, ei sille voi mitään. Nuorempana ajattelin aina, että katseet ja ajatukset niiden takana ovat negatiivisia. Niin se ei ole. Ole tyytyväinen ja iloitse siitä, jos sinus tsekkaillaan!
[/quote]
Kaikkien elämä ei pyöri ulkonäön ympärillä. En todellakaan pidä siitä, että vieraat nuoret ja vanhat miehet "tsekkailee" mua :D
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]Kyllähän naisetkin tsekkaavat toisiaan. Luonnollista. Kauneus vetää katseita puoleensa, ei sille voi mitään. Nuorempana ajattelin aina, että katseet ja ajatukset niiden takana ovat negatiivisia. Niin se ei ole. Ole tyytyväinen ja iloitse siitä, jos sinus tsekkaillaan! [/quote] Kaikkien elämä ei pyöri ulkonäön ympärillä. En todellakaan pidä siitä, että vieraat nuoret ja vanhat miehet "tsekkailee" mua :D
[/quote]
Kannattaa sitten pysyä sisällä. Et voi kontrolloida, mitä muut tekevät.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]Kyllähän naisetkin tsekkaavat toisiaan. Luonnollista. Kauneus vetää katseita puoleensa, ei sille voi mitään. Nuorempana ajattelin aina, että katseet ja ajatukset niiden takana ovat negatiivisia. Niin se ei ole. Ole tyytyväinen ja iloitse siitä, jos sinus tsekkaillaan! [/quote] Kaikkien elämä ei pyöri ulkonäön ympärillä. En todellakaan pidä siitä, että vieraat nuoret ja vanhat miehet "tsekkailee" mua :D
[/quote]
[/quote]
Ei voikkaan, mutta miksi ihmeessä siitä pitäisi iloita jos joku vieras tsekkailee? :D
Siinäpä se. Ja sitten, jos puet ne tyrkkyvaatteet päälle, niin silloin olet huora. Mikään ei kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:36"]
En tiedä saako tästä selkoa, mutta yritän. Eli siis, on todella ärsyttävää kun esim. Kaupungilla liikkuessa jotkut miehet katsovat arvostellen naisia, että tuolla on hyvä perse ja isot tissit, tuo taas on ihan lättäpylly hyi. Ja sama uimarannalla. Ja se, että jos ei käytä paljastavia vaatteita niin on ihan mummo /niuhottaja. Jotkut miehet ei vain ymmärrä sitä, että en käytä tiukkoja/paljastavia vaatteita koska EN HALUA. On niin naurettavaa ajatella, että naisen pitää pukeutua tyrkkyvaatteisiin ja peilata aina ennen kylille lähtöä, että näyttääkö peppu nyt varmasti hyvältä. Olen puhunut ja kyllä helpotti! :D Ja ennen kuin joku ehtii sanomaan, niin ei, en ole katkera enkä ylipainoinen enkä vanha. Olen 20 vuotias, pitkä ja timmi, enkä koe mitään halua esitellä itseäni kenellekkään muulle kuin omalle miehelleni :)
[/quote]
Samalla tavallahan naiset nykyään kokevat oikeudekseen ja vahvuuden merkiksi arvostella miehiä. Mutta sepä ei minua kiinnosta, enkä muuta itsessäni mitään sen takia. Onneksi on niitäkin, jotka käyttävät aikaa ja rahaa lihaksikkaiden käsivarsien ja hyvin istuvien pukujen hankintaan, niin kaikille löytyy jotain.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:57"]
[/quote]
[/quote]
Ei voikkaan, mutta miksi ihmeessä siitä pitäisi iloita jos joku vieras tsekkailee? :D
[/quote]
Tähän mäkin haluaisin vastauksen :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]Kyllähän naisetkin tsekkaavat toisiaan. Luonnollista. Kauneus vetää katseita puoleensa, ei sille voi mitään. Nuorempana ajattelin aina, että katseet ja ajatukset niiden takana ovat negatiivisia. Niin se ei ole. Ole tyytyväinen ja iloitse siitä, jos sinus tsekkaillaan! [/quote] Kaikkien elämä ei pyöri ulkonäön ympärillä. En todellakaan pidä siitä, että vieraat nuoret ja vanhat miehet "tsekkailee" mua :D [/quote] Kannattaa sitten pysyä sisällä. Et voi kontrolloida, mitä muut tekevät. [/quote] Ei voikkaan, mutta miksi ihmeessä siitä pitäisi iloita jos joku vieras tsekkailee? :D [/quote] Tähän mäkin haluaisin vastauksen :)
[/quote]Jotkut naiset ja miehet nauttivat siitä, kun heitä pidetään kauniina/komeina.
Yllätyitkö?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]Kyllähän naisetkin tsekkaavat toisiaan. Luonnollista. Kauneus vetää katseita puoleensa, ei sille voi mitään. Nuorempana ajattelin aina, että katseet ja ajatukset niiden takana ovat negatiivisia. Niin se ei ole. Ole tyytyväinen ja iloitse siitä, jos sinus tsekkaillaan! [/quote] Kaikkien elämä ei pyöri ulkonäön ympärillä. En todellakaan pidä siitä, että vieraat nuoret ja vanhat miehet "tsekkailee" mua :D [/quote] Kannattaa sitten pysyä sisällä. Et voi kontrolloida, mitä muut tekevät. [/quote] Ei voikkaan, mutta miksi ihmeessä siitä pitäisi iloita jos joku vieras tsekkailee? :D [/quote] Tähän mäkin haluaisin vastauksen :)
[/quote]Jotkut naiset ja miehet nauttivat siitä, kun heitä pidetään kauniina/komeina.
Yllätyitkö?
[/quote]
Miksi ei riitä, että oma puoliso pitää kauniina/komeana. Monet varatut hakevat huomiota koko ajan vaikka oma puoliso odottaa kotona. Silloin on joku pielessä. Yllätyitkö?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:52"]Siis hetkinen nyt... mistä sinä tiedät, että ne miehet katsovat arvostellen saati kenen perseen luokittelevat hyväksi ja kenen lätäksi? Ihan ok jos et käytä paljastavia vaatteita. En usko kenenkään miehen vaivaavan asialla päätään. [/quote] En ole ap, mutta ei tarvitse paljoa ulkona kävellä kun tämän huomaa.
[/quote]
Olen kävellyt ulkona ja paljon. Silti en ole tuijotellut naisten periä, enkä niitä periä katsovia miehiä.
Saati sitten, että olisin kokenut että minun pitää pukeutua jollain tietyllä tavalla :D
Hyvä sinä! Kunhan et ole muslimi?