Miehellä seksuaalinen "paine" on fyysistä kun taas naisella henkistä !
Kommentit (19)
Voi kuule, miehellä flunssakin on enemmän henkistä kuin fyysistä.
Miehen henki haisee pahalta ja on niin pieni, ettei sen varaan voi jättää yhtään mitään.
Housuihin laukeaminen on ihan sallittua. Ahdistelu ja raisaaminen rikos.
Ap taas sekoilee muna kourassa miettien sitä mihin alkeelliset aivonsa pystyvät. Eli omaa munaansa.
Menehelvettiin paineines, jaksa tätä sontaa heti aamusta.
Eikö miehet pysty hallitsemaan tunteitaan? Sellaisia tunteidensa perässä juoksevia pikku ailahtelijoita. Naiset sentään osaa ajatella aivoillaan.
Mä en koe minkäänlaista seksuaalista tarvetta. Jos koen, sitten hoitelen itseni ja se siitä. Mies ei liity aiheeseen mitenkään, koska miehet ja niiden kusiletkut on pelkkä häiriötekijä naisen orgasmissa.
Miehen täytyy tulla rentoutuakseen ja naisen täytyy olla rento tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en koe minkäänlaista seksuaalista tarvetta. Jos koen, sitten hoitelen itseni ja se siitä. Mies ei liity aiheeseen mitenkään, koska miehet ja niiden kusiletkut on pelkkä häiriötekijä naisen orgasmissa.
Oletpas sinä rikki. Kerro mitä tapahtui?
Mulla on nuppi kunnossa toisin kuin sulla, ap.
Vaikka miten projisoit ja kuvittelet, että naiset ikävöi munaa, näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kaikki terveet naiset ovat tuollaisia. Luonnossa naaraat jopa tappavat koiraita jotka yrittävät heitä siittää.
Vierailija kirjoitti:
Miehen henki haisee pahalta ja on niin pieni, ettei sen varaan voi jättää yhtään mitään.
Sulla taisi jäädä koulut käymättä?
Sillä mennään mitä resurssikorista löytyy. Ap:lta ei näy löytyvän esim. aivoja.
Vierailija kirjoitti:
MIes tulkoon omiin kouriinsa piste. Oletteko muuten katsoneet, miltä ruttuapinalta mies tullessaan näyttää? Naama tuhannen kurtussa ja suu auki, hyvä ettei kieli roiku sieltä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taisi jäädä koulut käymättä?
Sulta taisi jäädä koulut käymättä, ap. Tänäänkin olis ollut matikkaa heti kasilta mutta siinä sinä vain muna kourassa möllötät tyhmistymässä.
Taitaa mennä toisin päin lopulta.
Kyllä sulla on vaikeaa, mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitis oli rikki, kun sinua teki🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIes tulkoon omiin kouriinsa piste. Oletteko muuten katsoneet, miltä ruttuapinalta mies tullessaan näyttää? Naama tuhannen kurtussa ja suu auki, hyvä ettei kieli roiku sieltä ulkona.
Nainen yhtään sen kummempi, parhaimmillaan kiljuu kuin sikaa pistettäisiin, lantio vispaa, silmät on väärin päin, haukkoo henkeä kuin kala kuivalla maalla
Valhetta. Kaikilla normaaleilla ihmisillä hyrrää hormonit, varsinkin nuorina.