Tämä mua ärsyttää miehissä.
En tiedä saako tästä selkoa, mutta yritän.
Eli siis, on todella ärsyttävää kun esim. Kaupungilla liikkuessa jotkut miehet katsovat arvostellen naisia, että tuolla on hyvä perse ja isot tissit, tuo taas on ihan lättäpylly hyi. Ja sama uimarannalla.
Ja se, että jos ei käytä paljastavia vaatteita niin on ihan mummo /niuhottaja.
Jotkut miehet ei vain ymmärrä sitä, että en käytä tiukkoja/paljastavia vaatteita koska EN HALUA.
On niin naurettavaa ajatella, että naisen pitää pukeutua tyrkkyvaatteisiin ja peilata aina ennen kylille lähtöä, että näyttääkö peppu nyt varmasti hyvältä.
Olen puhunut ja kyllä helpotti! :D
Ja ennen kuin joku ehtii sanomaan, niin ei, en ole katkera enkä ylipainoinen enkä vanha. Olen 20 vuotias, pitkä ja timmi, enkä koe mitään halua esitellä itseäni kenellekkään muulle kuin omalle miehelleni :)
Kommentit (22)
Minusta kaikenlainen ihmisen ulkonäön ääneen arvostelu on idioottimaista, jos se tehdään alistavalla tavalla.
Esim. kyllähän MINÄ suostuisin TUOTA panemaan. Tai joku ruumiinosien seksuaalinen arvostelu.
Ok. on sanoa nätiksi tai kauniiksi. Silloinkin kannattaa käyttää harkintaansa. Esim. jos vaikka jotain lasta tai teiniä kehut, niin samalla tulet häpäisseksi hänen kaverinsa tai siskonsa, joka ei mitään kehuja saa.
Se tuntuu oikeasti pahalta kun toinen aina saa kehuja. Tahtomattaan sitä kokee itsensä arvottomammaksi.
Yleensä on todella ällöttävää kun ihmisiä laitetaan arvojärjestykseen, oli ne miehiä, naisia, lapsia, tai mitä vaan.
Sellaiset arvostelijat mitä minä olen törmännyt, eivät itse ole mitään maailman ihaillumpia koskaan. Olen erittäin paljon kuullut ja nähnyt arvostelua. 99 %:sti ne on miehiä tai siis poikia. Olen kokenut sen aina inhottavana ja häpeällisenä toimintana.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]Kyllähän naisetkin tsekkaavat toisiaan. Luonnollista. Kauneus vetää katseita puoleensa, ei sille voi mitään. Nuorempana ajattelin aina, että katseet ja ajatukset niiden takana ovat negatiivisia. Niin se ei ole. Ole tyytyväinen ja iloitse siitä, jos sinus tsekkaillaan! [/quote] Kaikkien elämä ei pyöri ulkonäön ympärillä. En todellakaan pidä siitä, että vieraat nuoret ja vanhat miehet "tsekkailee" mua :D [/quote] Kannattaa sitten pysyä sisällä. Et voi kontrolloida, mitä muut tekevät. [/quote] Ei voikkaan, mutta miksi ihmeessä siitä pitäisi iloita jos joku vieras tsekkailee? :D [/quote] Tähän mäkin haluaisin vastauksen :)
[/quote]
Onko jokainen pihallakäynti jonkinlainen oman elämän muotinäytös ja jopa kilpailu pisteistä :D
Kaamea ajatus :)