Peräreijän ympäryksen puuterointi vaaleammaksi?
Peräreikäni ympärillä iho on ruskeaa ja olen ajatellut ostaa vaaleaa puuteria ja puuteroida ihon vaaleammaksi aina kun on seksiä tiedossa... Nolottaa antaa takaapäin kun mies näkee pepun ja takaisin tuijottavan perseensilmän ja ruskean ihon... Onko teillä vaalea vai ruskea iho perseessä ja mitä mieltä miehenne ovat asiasta?
Kommentit (46)
Tästä tuli mieleeni, että käytän talkkia varsinkin kesäisin iholla rintojen alla, varpaiden välissä ja kyllä - kankkujen välissä, pitämään poissa nihkeän olon.
Ihan hyvin on voinut olla talkkia siis peräpäässäni kun olen alkanut touhuilemaan jonkun kanssa. Apua, pitää ehkä muistaa huomioida tämä seikka jatkossa. 😆
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleeni, että käytän talkkia varsinkin kesäisin iholla rintojen alla, varpaiden välissä ja kyllä - kankkujen välissä, pitämään poissa nihkeän olon.
Ihan hyvin on voinut olla talkkia siis peräpäässäni kun olen alkanut touhuilemaan jonkun kanssa. Apua, pitää ehkä muistaa huomioida tämä seikka jatkossa. 😆
Tekee varmaan namia, kun painaa pyllyyn ja talkkia limakalvoilla, kivi jauhe mukavasti hio suolta ja terskas. Kirnunnan aikana alkaa talkki paakkuuntuman paskan ja limojen kanssa, on heppi sitten töhnässä, otatko suihin moisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee varmaan namia, kun painaa pyllyyn ja talkkia limakalvoilla, kivi jauhe mukavasti hio suolta ja terskas. Kirnunnan aikana alkaa talkki paakkuuntuman paskan ja limojen kanssa, on heppi sitten töhnässä, otatko suihin moisen
Olen pahoillani, silmäni eivät rekisteröi tällaista taajuutta lainkaan.
Kukaan ei ole puhunut, eikä kirjoittanut elämäni aikana minulle tällaisella kielellä, tällaisin sanoin.
Aurinkoista sunnuntaita vain teille!
Peräaukon meikkaus ja kauneudenhoito on viimeisin muotivillitys. Se on tullut jäädäkseen ja hyvä niin. Peräaukon korjausleikkaukset ovat myös kohta arkipäivää.
Meikäläisen peräreikänen onkin herkkupala, väriltään paskan ajaman ruskea ja tuntuu taivaalliselta!