Perkele että riittäis jo (raskaus)
Yöllä valvonu viidestä lähtien yläselän jomotuksen vuoksi. Aamulla oli oksetusolo jo ennen aamupalaa ja tuntui että täyteen mahaan aamupala oli liikaa -pitikäydä oksentamassa. Alaselässäkin pientä jomotusta. Että on v-mäinen raivo-olotila, etenkin kun mies lukee rennosti Hesaria ja lapset riehuu...
Niin, 39 viikko alkanut.
Kommentit (11)
Heh, täällä taas selvittiin juuri alkuraskauden yliherkästä hajuaistista ja 24/7 kuvotuksesta ja nyt sitten iski iskias :D
Ja viikkoja 15+6, joten vielä on matkaa loppuun.
Mutta pitää vaan kestää, kolme vuotta tätä raskautta odotin niin oireet eivät (vielä) tunnu niin kestämättömiltä :)
I feel you AP. Mulla viikkoja kasassa 38+3 ja mulle riittäisi kannsa. Eilen jo. Luulin, että tulee lähtö mutta ei sittenkään. Yöllä supisteli vähän väliä mutta se siitä. Nyt lähden kirppiskierrokselle, jos se edesauttaisi jotain....
Ehkäsy.unohtui?
Vahinko?
No näitä sattuu
Tää lämpö ei ainakaan helpota oloa. Ap
Ei tää kesä oo hyvää aikaa raskaudelle. Alkuraskauden pahoinvointi ja sisällä +30 juu u...
t. 6+5
Mä olin sen verran fiksu että lopetin lisääntymisen ekan lapsen jälkeen ja hänkin on jo täysi-ikäinen.
Täällä 39+3! Mulle riittäis kans jo!
Täällä 38+1 ja alkais jo piisata.. Limatulppa irronnu pe... Ni vois oikeesti jotain tapahtua...
Millä hommaan saatas vauhtia?