Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex suuttui raskaudestani

Vierailija
05.07.2015 |

Miehen ex-vaimo on aiemmin hyväksynyt suhteemme täysin, tulimme kaikki toimeen ja heidän lapsillaan on kaksi rakastavaa kotia.

Hän kuuli minun odottavan lasta ja suuttui hillittömästi! Uhkailee ettei lapset enää saisi käydä isällään ja haukkui minut "persettä jakavaksi ämmäksi".

Mistä moinen? Osaako joku saman kokenut valaista asiaa?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:40"]

Mun tekee pahaa exän puolesta. Se on myös mun pahin pelkoni, että mun ex-mies lisääntyisi nykyisensä kanssa. Hän oli huono isä lapsillemme, pelkään että yhtäkkiä hän olisikin ihan supertyyppi uusille lapsilleen. Ei näitä olotiloja voi oikein järjellä selittää, ehkä miehesi exä oli olettanut että te ette ehkä lapsia tekisi, ja nyt se sitten kolahti ja kovaa. Rauhoittuu varmasti.

[/quote] Tätä just tarkoitin.

39

Vierailija
42/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä exälläkin olisi ollut toive saada vielä lisää lapsia. Ehkä jopa vauvakuume parhaillaan päällä. Tästä syystä sitten iskenyt täysin järjetön kateellisuuskohtaus, kun oli ehkä kuvitellut, että miehen iän (?) takia ette hankkisi enää lapsia. Toivottavasti pyytää myöhemmin anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex reagoi noin kun sai tietää että olen raskaana. Tai ensin oli yksi keskenmeno ja tuolloin ex sanoi mm. että "sulla on jo noi lapset, et sä SAA enää tehdä lapsia kenenkään muun kanssa ". Meidän suhde oli exän mielestä kestänyt liian vähän aikaa ym ja olisin saanut korkeintaan joskus vuosien päästä ajatella lasten tekemistä jolloin olisin reippaasti yli neljänkymmenen. Koska eivät hekään uuden puolisonsa kanssa mitään lapsia vielä voi ajatellakaan (exän uusi nainen reilu parikymppinen..) Ei oikein meinannut mennä jakeluun ettei minun ja mieheni suhde ja asiat hänelle kuulu, hänen mielestään kuuluu koska meillä on yhteiset lapset. Tällä perusteella kuulemma kotini sisustuskin on asia johon hänen pitää saada vaikuttaa,  koska tämä on myös hänen lastensa koti.. 

Kun sitten tulin uudestaan raskaaksi ja raskaus jatkui kuuli ex tästä lapsilta. Hänen reaktionsa oli "onko sulla nyt jäänyt jotain kertomatta mulle? Olisko sulla jotain kerrottavaa? " Sanoin etten nähnyt tarpeelliseksi hänelle kertoa kun ei oikeastaan hänelle edes kuulu. Tällä kertaa onnitteli kuitenkin halaten ja näytti että sitä itkettäisi. Jonkun aikaa meni hyvin, kunnes sitten yhdellä lapsella oli koulussa ongelmia jolloin taas tuli uskomaton paskamyrsky exältä niskaan.  Haukkui minut ihan maasta taivaaseen, myös mieheni, ulkonäköni ym asiaankuulumatonta ja käsittämätöntä. Jotain 5v sitten päättyneen suhteemme yli 10v takaisia asioita vatvoi edelleen, vertaili uuteen puolisoonsa miten paljon parempi ihminen ja kauniimpi tämä minuun verrattuna ym. Ja ex oli itse se joka lähti toisen naisen (ei tämä nykyisensä) takia. Olin aika äimänä kun itse olin jättänyt nuo asiat ja tuon suhteen kauan sitten taakseni, mutta exällä raskauteni ilmeisesti nosti vanhat muistot ja tunteet pintaan ja hänelle oli kova paikka että koen sen saman nyt jonkun muun kanssa. 

Luulen että ap:n miehen exällä jotain samanlaista, tajuaa vasta nyt että se on lopullisesti ohi ja että mies kokee nyt kanssasi samaa kuin he aikoinaan yhdessä.  

Vierailija
44/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, kyseessä taitaa siis olla jokin kateus, katkeruus ja asioiden pintaan nousua.

Pitäisikö hänen kanssa yrittää puhua kunhan tilanne hieman rauhoittuu? Että lasten koti on yhä meilläkin, vaikka sinne yksi tuleekin lisää, mikäli hän sitä pelkää....

Vierailija
45/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lupaa exälle mitään "mikään ei muutu" kakkaa ennen kuin olet saanut sen lapsen. Voit yllättyä omista tunteistasi ja käytöksestäsi silloin. 

Vierailija
46/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät ovat tuollaisia...

minä menin naimisiin, niinnexäni riemastui myös kaikki teinin kanssa riidat laitettiin naimisiin,enon syyksi, ja mies on sitä mieltä, että nyt teinin pitäisi muuttaa kokonaan hänen luokseen. 

Voin vain kuvitella mitä tapahtuisi, jos vielä lapsia tekisimme... Emme tee.

niin, ja tämä teinini palvoo uutta miestäni - ja exä taitaa tietää sen.

Vierailija
47/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mies antaisi minun terrorisoida hänen suhdetta lapsiinsa. Ap

Vierailija
48/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki olla katkeruutta, kateellisuutta tms., mutta uskon kyllä enemmän huoleen lapsista. Heidän asemansa ei ole enää ikinä sama, vaikka nyt odottaisivatkin innolla tulevaa vauvaa ja vaikka mitä lupaisit. 

Anna tilanteen rauhoittua. Yritä kuitenkin muistaa huomioida lapsipuoliasi oman lapsesi synnyttyä. Vaikka kaikki lapset olisivat omia, niin silti elämä tahtoo kuitenkin pyöriä sen kuopuksen ympärillä. 

Vierailija
49/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun äitipuolet on AINA pahiksia! :D pitäskö alottajan tehä abortti tai antaa lapsi adoptioon, kun EIHÄN LASTEN JA EXIEN ELÄMÄ SAA MUUTTUA!!

Terkuin, uusperheessä kasvanut, jossa kaikkia kohdeltiin tasapuolisesti. Ei ne aina ole "sun ja meidän lapset"- asenteella.

Vierailija
50/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkähän se eksä voi tehdä, jos lapset ovat jo teini-ikäisiä, osaavat ajatella omilla aivoillaan ja ilmaista mielipiteensä äidilleen. Jos vielä samalla paikkakunnalla asutte, voivat tulla isänsä luo, vaikka joku kieltäytyisi kuljettamasta. En tunne lakia, mutta eikä tuon ikäisten mielipiteitä jo kuunnella huoltajuuteen liittyvissä asioissa. Lapset on ne, joiden mielipiteet ratkaisee, ei eksät.

Vierailija
51/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan samalla paikkakunnalla ja melko lähekkäin, lapset kävelevät koulusta usein tänne jos äiti on iltavuorossa tai ihan muutenkin vain. Vaikka onkin periaatteessa sopimus jokatoisesta viikonlopusta (mies teki ennen reissuhommia) niin käytännössä on menty puolet ja puolet, aina vaihtelee millainen viikko kelläkin on :) Eli eihän sitä estää voisi, mutta pelottaa jos hän saa jonkin väsyttävän viranomaissotkun aikaiseksi, vaikkei asiaan ole aihetta... Ap

Vierailija
52/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuolla "lasten asema ja elämä muuttuu"-logiikalla jokaisen tulisi tehdä vain se yksi lapsi, muuttuuhan esikoisenkin asema aina kun tulee sisaruksia? ;)

Vierailija
53/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on naisia.

Vierailija
54/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on mustia exästään.Ei kannata välittää..sellaista se joskus on noiden exien kanssa! :D

Vierailija
55/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajunnut aikaisemmin että harrastatte myös seksiä. Tottakai tuo tieto on järkytys!

Vierailija
56/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua olla mustis, ovat eronneet jo 8 vuotta sitten... Ja ei hän mitenkään huonosti reagoinut kun menimme viime kesänä naimisiin, oli iloinen puolestamme.

Vierailija
57/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis ylempi

Vierailija
58/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat?

Vierailija
59/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:51"]Aika hassua olla mustis, ovat eronneet jo 8 vuotta sitten... Ja ei hän mitenkään huonosti reagoinut kun menimme viime kesänä naimisiin, oli iloinen puolestamme.
[/quote]Juu, riemulla ei ollut rajaa kun menitte naimisiin... ihan en nyt usko

Vierailija
60/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ollut tyytyväinen tähän mennessä, kun omilla lapsillaan on ollut selkeästi isä ja äiti, vaikkeivät enää asukaan yhdessä. Uusi vauva ehkä sekoittaa hänen mielestään kuviot ja vie isän aikaa pois ensimmäisiltä lapsilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi