Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex suuttui raskaudestani

Vierailija
05.07.2015 |

Miehen ex-vaimo on aiemmin hyväksynyt suhteemme täysin, tulimme kaikki toimeen ja heidän lapsillaan on kaksi rakastavaa kotia.

Hän kuuli minun odottavan lasta ja suuttui hillittömästi! Uhkailee ettei lapset enää saisi käydä isällään ja haukkui minut "persettä jakavaksi ämmäksi".

Mistä moinen? Osaako joku saman kokenut valaista asiaa?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:34"]

Katotaan miten itse suhtaudut sitten kun tää tuleva vauva on teini-ikäinen ja miehelläs on kolmas tai neljäs perhe kierroksessa uusine ydinperhelapsineen

[/quote]

Tällaiset kommentit on jotenkin tosi surkuhupaisia.
[/quote]

Ai? Miksi? Koska tää vaimo nro 2 syntyvine lapsineen on miehen elämän suuri rakkaus kunnes kuolema erottaa? Kuten oli silloin 15 vuotta sitten se vaimo nro 1.

Vierailija
22/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen ex aikanaan halunnut kolmannen lapsen ja mies ollut sitä vastaan kenties jopa tyyliin "ei ikinä"? Nyt sitten exää kiukuttaa, että miehen mieli muuttunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti hänen lapsensa ovat olleet kaikille ne tärkeimmät. Siihen tulee yhtäkkiä muutos.

Vierailija
24/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:45"]Onko miehen ex aikanaan halunnut kolmannen lapsen ja mies ollut sitä vastaan kenties jopa tyyliin "ei ikinä"? Nyt sitten exää kiukuttaa, että miehen mieli muuttunut?
[/quote]

Tätä en tiedä, mies ei ole ainakaan maininnut asiasta. Ap

Vierailija
25/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:34"] Katotaan miten itse suhtaudut sitten kun tää tuleva vauva on teini-ikäinen ja miehelläs on kolmas tai neljäs perhe kierroksessa uusine ydinperhelapsineen [/quote] Tällaiset kommentit on jotenkin tosi surkuhupaisia. [/quote] Ai? Miksi? Koska tää vaimo nro 2 syntyvine lapsineen on miehen elämän suuri rakkaus kunnes kuolema erottaa? Kuten oli silloin 15 vuotta sitten se vaimo nro 1.

[/quote]

Kyllä sä tiedät itsekin kun vähän aikaa pohdit oikein ankarasti.

Vierailija
26/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:34"] Katotaan miten itse suhtaudut sitten kun tää tuleva vauva on teini-ikäinen ja miehelläs on kolmas tai neljäs perhe kierroksessa uusine ydinperhelapsineen [/quote] Tällaiset kommentit on jotenkin tosi surkuhupaisia. [/quote] Ai? Miksi? Koska tää vaimo nro 2 syntyvine lapsineen on miehen elämän suuri rakkaus kunnes kuolema erottaa? Kuten oli silloin 15 vuotta sitten se vaimo nro 1.

[/quote]

Kyllä sä tiedät itsekin kun vähän aikaa pohdit oikein ankarasti.
[/quote]

Totta. Annetaan vaimo nro 2 paistatella rakkauden paisteessa kunnes vaimo nro 3 vie paikan

Vierailija
27/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä on just pyöriny mielessä joku omaan elämään liittyvä juttu, jonka tämä uutinen sekoitti. Oli ehkä ajatellut työntää lapset teille kokonaan tms?

Vierailija
28/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:44"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:34"] Katotaan miten itse suhtaudut sitten kun tää tuleva vauva on teini-ikäinen ja miehelläs on kolmas tai neljäs perhe kierroksessa uusine ydinperhelapsineen [/quote] Tällaiset kommentit on jotenkin tosi surkuhupaisia. [/quote] Ai? Miksi? Koska tää vaimo nro 2 syntyvine lapsineen on miehen elämän suuri rakkaus kunnes kuolema erottaa? Kuten oli silloin 15 vuotta sitten se vaimo nro 1. [/quote] Kyllä sä tiedät itsekin kun vähän aikaa pohdit oikein ankarasti. [/quote] Totta. Annetaan vaimo nro 2 paistatella rakkauden paisteessa kunnes vaimo nro 3 vie paikan

[/quote]

Se, että sulle on käynyt kuvailemallasi tavalla, ei automaattisesti tarkoita, että kaikille kävisi niin. Tuollainen katkeruus syö ihmistä, siitä kannattaa yrittää päästä eroon.

Vierailija
29/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:44"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:34"] Katotaan miten itse suhtaudut sitten kun tää tuleva vauva on teini-ikäinen ja miehelläs on kolmas tai neljäs perhe kierroksessa uusine ydinperhelapsineen [/quote] Tällaiset kommentit on jotenkin tosi surkuhupaisia. [/quote] Ai? Miksi? Koska tää vaimo nro 2 syntyvine lapsineen on miehen elämän suuri rakkaus kunnes kuolema erottaa? Kuten oli silloin 15 vuotta sitten se vaimo nro 1. [/quote] Kyllä sä tiedät itsekin kun vähän aikaa pohdit oikein ankarasti. [/quote] Totta. Annetaan vaimo nro 2 paistatella rakkauden paisteessa kunnes vaimo nro 3 vie paikan

[/quote]

Se, että sulle on käynyt kuvailemallasi tavalla, ei automaattisesti tarkoita, että kaikille kävisi niin. Tuollainen katkeruus syö ihmistä, siitä kannattaa yrittää päästä eroon.
[/quote]

Ei mulle ole käynyt niin. Minä olen kasvattanut saman aviomiehen kanssa kolme yhteistä lasta aikuisiksi ja me ollaan edelleen onnellisesti naimisissa. Nykyään vaan sekä avioliitot että rakkaus on kertakäyttökamaa. Saman tien pitää päästä naimisiin ja pykätä lapsia vaikkei tunne puolisoa niin hyvin että isommassa väkijoukossa tunnistaisi. Sitten kun rakkauden ensi huuma loppuu, erotaan ja etsitään seuraava alkuhuuma. Sitten on exiä, nyxiä, nyxien exiä ja koko seurakunnan sekava lapsilauma ja tulee ristiriitoja.

Vierailija
30/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:05"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:44"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:34"] Katotaan miten itse suhtaudut sitten kun tää tuleva vauva on teini-ikäinen ja miehelläs on kolmas tai neljäs perhe kierroksessa uusine ydinperhelapsineen [/quote] Tällaiset kommentit on jotenkin tosi surkuhupaisia. [/quote] Ai? Miksi? Koska tää vaimo nro 2 syntyvine lapsineen on miehen elämän suuri rakkaus kunnes kuolema erottaa? Kuten oli silloin 15 vuotta sitten se vaimo nro 1. [/quote] Kyllä sä tiedät itsekin kun vähän aikaa pohdit oikein ankarasti. [/quote] Totta. Annetaan vaimo nro 2 paistatella rakkauden paisteessa kunnes vaimo nro 3 vie paikan [/quote] Se, että sulle on käynyt kuvailemallasi tavalla, ei automaattisesti tarkoita, että kaikille kävisi niin. Tuollainen katkeruus syö ihmistä, siitä kannattaa yrittää päästä eroon. [/quote] Ei mulle ole käynyt niin. Minä olen kasvattanut saman aviomiehen kanssa kolme yhteistä lasta aikuisiksi ja me ollaan edelleen onnellisesti naimisissa. Nykyään vaan sekä avioliitot että rakkaus on kertakäyttökamaa. Saman tien pitää päästä naimisiin ja pykätä lapsia vaikkei tunne puolisoa niin hyvin että isommassa väkijoukossa tunnistaisi. Sitten kun rakkauden ensi huuma loppuu, erotaan ja etsitään seuraava alkuhuuma. Sitten on exiä, nyxiä, nyxien exiä ja koko seurakunnan sekava lapsilauma ja tulee ristiriitoja.

[/quote]

Totta, nykypäivänä avioliitto ei ole verrattavissa menneen ajan avioliittoon, josta ei niin vain lähdettykään, jos onnea ei ollutkaan.

Sinulla on käynyt tuuri, että olet löytänyt hyvän miehen, jonka kanssa olet edelleen onnellinen. Ihmiset ja tilanteet kuitenkin muuttuvat, eikä missään ei ole sanottu, että teidänkään onnenne kestää kuolemaan asti.

Vierailija
31/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se viimeinen eronneen "painajainen", että ex tekee lapsen jonkun muun kanssa. Ihan riippumatta siitä, kuka on ollut aikoinaan eron arkkitehti, onko haluttu/saatu lapsia yhtään tai "tarpeeksi", tai oikeastaan mistään riippumatta. Se on se juttu, mikä tosiaan kolauttaa päähän, että se on tosiaan ohitse. Ei tekemistä järjen kanssa, eikä oikeastaan tunteenkaan, se tulee selkäytimestä. Menee ohitse useimmilla ja jotkut jopa huomaavat olleensa typeriä ja pahoittelevat.

Vierailija
32/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:05"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:44"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:34"] Katotaan miten itse suhtaudut sitten kun tää tuleva vauva on teini-ikäinen ja miehelläs on kolmas tai neljäs perhe kierroksessa uusine ydinperhelapsineen [/quote] Tällaiset kommentit on jotenkin tosi surkuhupaisia. [/quote] Ai? Miksi? Koska tää vaimo nro 2 syntyvine lapsineen on miehen elämän suuri rakkaus kunnes kuolema erottaa? Kuten oli silloin 15 vuotta sitten se vaimo nro 1. [/quote] Kyllä sä tiedät itsekin kun vähän aikaa pohdit oikein ankarasti. [/quote] Totta. Annetaan vaimo nro 2 paistatella rakkauden paisteessa kunnes vaimo nro 3 vie paikan [/quote] Se, että sulle on käynyt kuvailemallasi tavalla, ei automaattisesti tarkoita, että kaikille kävisi niin. Tuollainen katkeruus syö ihmistä, siitä kannattaa yrittää päästä eroon. [/quote] Ei mulle ole käynyt niin. Minä olen kasvattanut saman aviomiehen kanssa kolme yhteistä lasta aikuisiksi ja me ollaan edelleen onnellisesti naimisissa. Nykyään vaan sekä avioliitot että rakkaus on kertakäyttökamaa. Saman tien pitää päästä naimisiin ja pykätä lapsia vaikkei tunne puolisoa niin hyvin että isommassa väkijoukossa tunnistaisi. Sitten kun rakkauden ensi huuma loppuu, erotaan ja etsitään seuraava alkuhuuma. Sitten on exiä, nyxiä, nyxien exiä ja koko seurakunnan sekava lapsilauma ja tulee ristiriitoja.

[/quote]

Totta, nykypäivänä avioliitto ei ole verrattavissa menneen ajan avioliittoon, josta ei niin vain lähdettykään, jos onnea ei ollutkaan.

Sinulla on käynyt tuuri, että olet löytänyt hyvän miehen, jonka kanssa olet edelleen onnellinen. Ihmiset ja tilanteet kuitenkin muuttuvat, eikä missään ei ole sanottu, että teidänkään onnenne kestää kuolemaan asti.
[/quote]

Ei sitä koskaan voi tietää.

Nykyään vaan eroaminen on tehty ihan liian helpoksi ja siitä vanhempien vitunmoisesta itsekkyydestä ja oman nautinnon tavoittelusta ei kärsi kuin lapset. Jos 90-luvun alun lasten mielenterveysongelmien katsotaan johtuvan Ahon ja Viinasen leikkauspolitiikasta, 2000-luvun lasten mielenterveysongelmat aiheuttaa omat vanhemmat itsekkyydellään, exän nykyisestä suhteesta katkeroituneet, entisestä liitosta olevien lasten unohtamisella tai nykyisen puolison entisten lasten vihaamisella pelaavat aikuiset ihmiset. Vanhemmat saa olla jatkuvasti onnellisia mutta lapset kärsii vanhempien sitoutumiskyvyttömyydestä

Vierailija
33/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttäisi tossa tilanteessa. Omien lasten elämä muuttuuu. Lisäksi se tuo selkeästi esille sen, että Mies voi elää elämänsä 'uudestaan' kokemalla toiseen hienot vuodet, joihin sisältyy perhrrn perustaminen ja lasten syntymät.

Teinien iän perusteella arvaa , että ex on jo ohittanut vauvanteko mahdollisuudet. Ero tapahtui, koska Mies vaihtoi nuorempaan.

(miksi muuten automaattisesti Mies kirjoittautuu isolla alkukirjaimella?)

Vierailija
34/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tässä erossa ei ollut kolmansia osapuolia, en edes tuntenut miestä kun he erosivat. Ap

Vierailija
35/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:12"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:05"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:44"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:34"] Katotaan miten itse suhtaudut sitten kun tää tuleva vauva on teini-ikäinen ja miehelläs on kolmas tai neljäs perhe kierroksessa uusine ydinperhelapsineen [/quote] Tällaiset kommentit on jotenkin tosi surkuhupaisia. [/quote] Ai? Miksi? Koska tää vaimo nro 2 syntyvine lapsineen on miehen elämän suuri rakkaus kunnes kuolema erottaa? Kuten oli silloin 15 vuotta sitten se vaimo nro 1. [/quote] Kyllä sä tiedät itsekin kun vähän aikaa pohdit oikein ankarasti. [/quote] Totta. Annetaan vaimo nro 2 paistatella rakkauden paisteessa kunnes vaimo nro 3 vie paikan [/quote] Se, että sulle on käynyt kuvailemallasi tavalla, ei automaattisesti tarkoita, että kaikille kävisi niin. Tuollainen katkeruus syö ihmistä, siitä kannattaa yrittää päästä eroon. [/quote] Ei mulle ole käynyt niin. Minä olen kasvattanut saman aviomiehen kanssa kolme yhteistä lasta aikuisiksi ja me ollaan edelleen onnellisesti naimisissa. Nykyään vaan sekä avioliitot että rakkaus on kertakäyttökamaa. Saman tien pitää päästä naimisiin ja pykätä lapsia vaikkei tunne puolisoa niin hyvin että isommassa väkijoukossa tunnistaisi. Sitten kun rakkauden ensi huuma loppuu, erotaan ja etsitään seuraava alkuhuuma. Sitten on exiä, nyxiä, nyxien exiä ja koko seurakunnan sekava lapsilauma ja tulee ristiriitoja. [/quote] Totta, nykypäivänä avioliitto ei ole verrattavissa menneen ajan avioliittoon, josta ei niin vain lähdettykään, jos onnea ei ollutkaan. Sinulla on käynyt tuuri, että olet löytänyt hyvän miehen, jonka kanssa olet edelleen onnellinen. Ihmiset ja tilanteet kuitenkin muuttuvat, eikä missään ei ole sanottu, että teidänkään onnenne kestää kuolemaan asti. [/quote] Ei sitä koskaan voi tietää. Nykyään vaan eroaminen on tehty ihan liian helpoksi ja siitä vanhempien vitunmoisesta itsekkyydestä ja oman nautinnon tavoittelusta ei kärsi kuin lapset. Jos 90-luvun alun lasten mielenterveysongelmien katsotaan johtuvan Ahon ja Viinasen leikkauspolitiikasta, 2000-luvun lasten mielenterveysongelmat aiheuttaa omat vanhemmat itsekkyydellään, exän nykyisestä suhteesta katkeroituneet, entisestä liitosta olevien lasten unohtamisella tai nykyisen puolison entisten lasten vihaamisella pelaavat aikuiset ihmiset. Vanhemmat saa olla jatkuvasti onnellisia mutta lapset kärsii vanhempien sitoutumiskyvyttömyydestä

[/quote]Lapset olivat ennen (ja nykyään myös) onnettomia vanhempien onnettomissa avioliitoissa. Väkisin, "lasten takia" pysyttiin yhdessä. Siinä ei edes yritetty parantaa lasten oloja. 

Vierailija
36/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:34"]

Ikävä kyllä tässä erossa ei ollut kolmansia osapuolia, en edes tuntenut miestä kun he erosivat. Ap

[/quote]Et varmaan tarkoita ikävä kyllä?

Vierailija
37/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:34"]

[/quote]Et varmaan tarkoita ikävä kyllä?
[/quote]

Siis mitä nyt tarkoitat? Eroon ei liittynyt muita vaikka niin vihjaillaan täällä "mies vaihtoi nuorempaa"

Vierailija
38/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee pahaa exän puolesta. Se on myös mun pahin pelkoni, että mun ex-mies lisääntyisi nykyisensä kanssa. Hän oli huono isä lapsillemme, pelkään että yhtäkkiä hän olisikin ihan supertyyppi uusille lapsilleen. Ei näitä olotiloja voi oikein järjellä selittää, ehkä miehesi exä oli olettanut että te ette ehkä lapsia tekisi, ja nyt se sitten kolahti ja kovaa. Rauhoittuu varmasti.

Vierailija
39/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:34"] Ikävä kyllä tässä erossa ei ollut kolmansia osapuolia, en edes tuntenut miestä kun he erosivat. Ap [/quote]Et varmaan tarkoita ikävä kyllä? [/quote] Siis mitä nyt tarkoitat? Eroon ei liittynyt muita vaikka niin vihjaillaan täällä "mies vaihtoi nuorempaa"

[/quote]Heh, tuo ikävä kyllä viittaa yleensä siihen, että olisi toivottavaa, että se asia olisi tapahtunut. Ikään kuin olisi ollut parempi, että olisi ollut kolmas osapuoli. Mutta arvelen, ettet tarkoittanut niin, vaan että halusin korostaa vastatulle, ettet sinä ollut eron syy.

Vierailija
40/64 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:12"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:05"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:44"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:34"] Katotaan miten itse suhtaudut sitten kun tää tuleva vauva on teini-ikäinen ja miehelläs on kolmas tai neljäs perhe kierroksessa uusine ydinperhelapsineen [/quote] Tällaiset kommentit on jotenkin tosi surkuhupaisia. [/quote] Ai? Miksi? Koska tää vaimo nro 2 syntyvine lapsineen on miehen elämän suuri rakkaus kunnes kuolema erottaa? Kuten oli silloin 15 vuotta sitten se vaimo nro 1. [/quote] Kyllä sä tiedät itsekin kun vähän aikaa pohdit oikein ankarasti. [/quote] Totta. Annetaan vaimo nro 2 paistatella rakkauden paisteessa kunnes vaimo nro 3 vie paikan [/quote] Se, että sulle on käynyt kuvailemallasi tavalla, ei automaattisesti tarkoita, että kaikille kävisi niin. Tuollainen katkeruus syö ihmistä, siitä kannattaa yrittää päästä eroon. [/quote] Ei mulle ole käynyt niin. Minä olen kasvattanut saman aviomiehen kanssa kolme yhteistä lasta aikuisiksi ja me ollaan edelleen onnellisesti naimisissa. Nykyään vaan sekä avioliitot että rakkaus on kertakäyttökamaa. Saman tien pitää päästä naimisiin ja pykätä lapsia vaikkei tunne puolisoa niin hyvin että isommassa väkijoukossa tunnistaisi. Sitten kun rakkauden ensi huuma loppuu, erotaan ja etsitään seuraava alkuhuuma. Sitten on exiä, nyxiä, nyxien exiä ja koko seurakunnan sekava lapsilauma ja tulee ristiriitoja. [/quote] Totta, nykypäivänä avioliitto ei ole verrattavissa menneen ajan avioliittoon, josta ei niin vain lähdettykään, jos onnea ei ollutkaan. Sinulla on käynyt tuuri, että olet löytänyt hyvän miehen, jonka kanssa olet edelleen onnellinen. Ihmiset ja tilanteet kuitenkin muuttuvat, eikä missään ei ole sanottu, että teidänkään onnenne kestää kuolemaan asti. [/quote] Ei sitä koskaan voi tietää. Nykyään vaan eroaminen on tehty ihan liian helpoksi ja siitä vanhempien vitunmoisesta itsekkyydestä ja oman nautinnon tavoittelusta ei kärsi kuin lapset. Jos 90-luvun alun lasten mielenterveysongelmien katsotaan johtuvan Ahon ja Viinasen leikkauspolitiikasta, 2000-luvun lasten mielenterveysongelmat aiheuttaa omat vanhemmat itsekkyydellään, exän nykyisestä suhteesta katkeroituneet, entisestä liitosta olevien lasten unohtamisella tai nykyisen puolison entisten lasten vihaamisella pelaavat aikuiset ihmiset. Vanhemmat saa olla jatkuvasti onnellisia mutta lapset kärsii vanhempien sitoutumiskyvyttömyydestä

[/quote]

Yhtään parempi ei ole toisiaan kohtaan kylmät, mutta edelleen lasten takia yhdessä olevat vanhemmat. Kasvoin itse sellaisesssa perheessä, ja muistan jo kymmenvuotiaana ajatelleeni, että eroaisivat jo. Totta kai lapselle paras kasvuympäristö on rakastava ydinperhe, mutta se ei vain aina ole mahdollista.

Et sinä, eikä kukaan muukaan, voi tietää, että ap eroaa miehestään ja mies painelee naimisiin kolmannen naisen kanssa ja ap:n lapset jäävät ilman isää. Siksi on äärettömän typerää tulla huutelemaan yhtään mitään toisen liitosta. Varsinkin silloin kun ei alkuunkaan tunne osapuolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme