Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesätyöntekijä on kynnysmatto, jonka niskaan kaikki p...a kaadetaan

Vierailija
08.06.2015 |

Näin se vain on. T. 28-vuotias kesätyöläinen oman alan töissä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahommissa olen kesätyöläisenä arvostettu.

Vierailija
2/7 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa töissäni saan tehdä kahden ihmisen duunit, vaikka todellisuudessa sijaistan vain yhtä. Saan myös kaikki ikävimmät hommat niskoilleni, sillä kesä on vakkareille aika alkaa laiskotella ja odottamaan lomaa. Samalla voi kivasti sysätä "ystävällisesti" kurjimmat hommat minulle ja jättää kaikki vastuu minun harteilleni, vaikka todellisuudessa en saisi edes täyttä vastuuta ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt tuollaiseen. Ehkä mulla on käynyt hyvä tuuri kesätöiden kanssa. :)

Vierailija
4/7 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me olemme joskus aloittaneet pohjalta, alusta, nuorimpina, osaamattomimpina, tuoreimpina kuuuntelemaan väsyneen työyhteisön kitinöitä. Tylsää, jos olet joutunut oikein sairaaseen työyhteisöön, mutta sieltä se nöyryys kuitenkin tavallaan kasvaa otsaluuhun. Pure hammasta, hymyile kun pitää hymyillä ja tee työsi asiallisesti niin, ettei jää moitteen sijaa.

Vierailija
5/7 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, mulle esim. lykättiin projektit joiden tiedettiin myöhästyvän melkein varmasti. Vitun reilua kun muutenkaan ollut homma hanskassa :(

T. Projektipäällikkökesämies

Vierailija
6/7 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omalla työpaikalla kesäduunari työnjohtajana eikä takuulla ole kenenkään sylkykuppi. Palkkaakin saa varmaan kajs kertaa sen mitä minä.

Vierailija
7/7 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toista kesää samoissa hommissa, eikä tämä mitään rakettitiedettä ole, etten jo melkein kaikkea osaisi. Ap