Mitä mieltä rehellisesti tästä suhteesta?
Nainen vähän yli kolmekymppinen yksinhuoltajaäiti, ottanut avioeron miehestään loppuvuodesta, ja ero astunut juuri äskettäin voimaan. Samaan aikaan tapaillut neljä vuotta nuorempaa miestä, jolla ei lapsia. Tapailua kestänyt kohta aikalailla vuoden verran, mutta miehen sanojen mukaan ei sen vakavampaa. Viettävät paljon aikaa yhdessä ja nainen ilmiselvästi ihastunut ja mieskin osoittanut rauhoittumisen merkkejä, ollut aika pleijeri aikanaan.
Ei, en ole kyseinen nainen, vaan minulla on ongelma että olen palavasti ihastunut tuohon mieheen ja toivoisin nyt et ulkopuoliset kertoisivat mielipiteensä tuosta kuviosta. Välillä oon niin ihastunut et pahaa tekee ja tuntuu et oon tulossa hulluksi.. Onkohan tää nyt ihan normaalia.
Kommentit (10)
Tietääkö mies sinun ihastuksestasi?
No. Katos kun sillä miehellä on tunteita sitä naista kohtaan ja selvästikään hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan. Että sinuna ajattelisin sitä, että jos sinä saisit sen miehen, haluaisitko, että joku random korviaan myöten ihastunut naikkonen haluaisi sinun miehesi?
Jos isket, isket nyt eli kerrot tunteesi nyt tai et ollenkaan. On lapsillekin rankkaa, jos äidin mies vaihtuu vähän väliä. Jos mies lapsille jo tuttu, älä puutu.
Ihastuminen on ihan normaalia, kuvio ei kuulu sinulle ja oma asemasi selviää, jos paljastat tunteesi miehelle. Kannattaako riskinotto? Se selviää vain riskin ottamalla. Varaudu kuitenkin, että mies on tosissaan yh:n kanssa.
Noh, aikanaan viisi vuotta sitten mies oli korviaan myöten ihastunut minuun mutta itselleni oli silloin sellainen tilanne et en uskaltanut heittäytyä tilanteeseen silloin. Tajusin vasta jälkikäteen, et voi perhana siinä meni elämäni mies! Nyt se vissiin on vaan liian myöhäistä. Oon sellaista sorttia et ihastun myöhäsytytyksellä. Mies tietää ihastuksestani, oli selvästi imarreltu mutta ei osannut oikein vastata mitään.
Aaa, sä haluat aina mieluiten sen mitä on vaikein tä mahdoton saada... Kilpailuviettihän se siellä määrää tahdin. Jos mies jo tietää ihastuksesi muttei sanonut mitään, niin pitäs kait tossa jo ymmärtää että miestä ei kiinnosta..
Kyl sillä miehellä nyt se pallo on. Hän tekee siirron, jos kiinnostaa.
Nyt mies kelpaisi sinulle, kun näät että mies kelpaa muillekin. Perinteistä naisten ajattelua... Anna olla, jos olisitte kuuluneet yhteen olisitte yhdessä.
Naisella kolme lasta edellisestä suhteesta.