Nuorella naisella ruma käsivarsitatska
Aamulla salille tuli ihan kivannäköinen n 2-kymppinen nainen ja arvelin että vois olla salivaatteissa aika hot. No tuli sitten pukkarista salille ja yök mikä koko vasemman käsivarren tatuointihirvitys olkapäästä ranteeseen asti ja ympäri käsivartta.
Kyllä oli helvetin ruman näköinen..miten joku nuori nainen voi olla noin dami että pilaa ulkonäkönsä tommosella wt tatskalla?
Koittakaa nyt tajuta että tatuoinnit on todella rumia..yäk
M35 ja ilman tatskaa
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:47"]katsos kun naisten tehtävä tässä maailmassa ei ole miellyttää sinua tai muita miehiä ulkonäöllään- Mielipiteesi on täyttä skeidaa, luuseri. [/quote] Itse käyn salilla kun on kiva miellyttää ulkonäöllä naisia ja saada myös nuorilta naisilta huomiota..joten olen kyl melkonen alfauros enkä looseri..sorry Ap [/quote]. Ajatella,että täällä mammapalstallakin käy alfauroksia.
[/quote]
Niitähän suorastaan kuhisee täällä. Samoin kuin isotissisiä barbin mitoissa olevia akateemisia naisia, joiden miehillä on 20 cm kulli.
Tatskat on kyllä rumia jos niitä on laajalla alueella ihossa, sukupuolella ei väliä tässä. Iho näyttää melko kuvottavalta. Mutta ei se mun persettä kaiva, jokainen tyylillään. Mitähän sitten kun tämä buumi menee ohi ja uusi sukupolvi vain yökkäilee tatuoinneille. Tatskoista tulee wt-keski-ikäisten tunnusmerkki. Trendit tulee ja menee.
Taitaa ap treenata jotenkin väärin kun kerkeää kyyläämään ihmisiä ja niiden tatskoja. Ei se lihas kasva kyyläämisellä!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:44"]
Onneksi omat wt-leimat karkottaa tällaset ääliöt kauemmas. En menetä mitään.
[/quote]
Katkera..