Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on suosikki tankkisi World of Tanksissa?

Vierailija
16.08.2015 |

Itse olen pelaillut viime aikoina jenkkiläisiä 4-5 tierin td:itä. Nopeita, hyviä spottaamaan, kohtuu hyvä tykki. Miinuksena ohut panssari, eli joutuu piiloutumaan ettei viholliset näe.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin pitkään pelkillä venäläisillä, mutta sitten huomasin että noi pari jenkkiä on kovia ja vaihdoin niihin. Hyvä silloin kun artyt oli vielä vahvoja, SU-26:lla tuli 12 tappoa yhessä matsissa. :D

Vierailija
2/21 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda.

Pirun nopea tykki ja näkee kiikareilla kauas. Tekee kaukaa selvää KV2:stakin jos pääsee kylkeen ampumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:22"]

Matilda.

Pirun nopea tykki ja näkee kiikareilla kauas. Tekee kaukaa selvää KV2:stakin jos pääsee kylkeen ampumaan.

[/quote]

Se on hidas. Muuten kyllä paha vastus jopa noille jenkki-td:ille. Joutuuko sillä usein isompia tankkeja vastaan niissä joukkuejaoissa? Koska silloinhan sillä voi ratkaista pelejä, jos vastustajat on pieniä.

Vierailija
4/21 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warthunder on paljon parempi peli. World of tanks on niin epärealistinen sen osumapiste vahinko systeemin takia.

Vierailija
5/21 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:22"] Matilda. Pirun nopea tykki ja näkee kiikareilla kauas. Tekee kaukaa selvää KV2:stakin jos pääsee kylkeen ampumaan. [/quote] Se on hidas. Muuten kyllä paha vastus jopa noille jenkki-td:ille. Joutuuko sillä usein isompia tankkeja vastaan niissä joukkuejaoissa? Koska silloinhan sillä voi ratkaista pelejä, jos vastustajat on pieniä.

[/quote]

Useimmiten on 3-5 tierin tankkeja vastassa. Joskus sitten 4-6 ja olet se heikoin.

Hitaus onkin Matildan huonoin puoli.

Mutta nopea tykki pelastaa paljon.

Vierailija
6/21 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten kuuluu pelata Saksalla tai Japanilla. Saksa ja Japani olivat meidän aseveljiä.

Vierailija
7/21 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naamiointitaidot on miehistöllä jo vähän paremmat.

Vierailija
8/21 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sen ohjuslavetin, paras.

9/21 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään pelata jenkkien T34 ja supertähti pershingillä. Saksalaisista Tiger 1. Briteil telatykit. Ryssien su-112-4. Olen ostanut ne mut oon kuitenki pelannu jo kauan enkä lopetakkaan. 5000 taistelua kohta. Jenkit ja saksalaiset on parhaita. Wot käyttäjä: nikke11v. ps.11 ei oo ikä vaan lätkän pelinumero

Vierailija
10/21 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mikä paras tankki tankkien maailmassa. Vaikea sanoa, kun minulla on varsin suppeat kokemukset tankeista, minulla kun on ajokortti ainoastaan BMP-1 panssarivaunuun, eikä sekään ole enää voimassa. Sen lisäksi ole ollut parin muun tankin kyydissä, eli T-55:n ja BTR-50:n. Noihin nähdenhän bemari oli varsin mukava ajettava rattiohjauksensa ja mukavan jousituksensa ansiosta. Otin sillä huiput Padasjoen tiellä ajaen hetken matkaa kahdeksaakymppiä loivaan alamäkeen ja meinasin viedä liikenteenjakajan mennessäni. Tämä siis tapahtui ihan oikeassa maailmassa.

No joo, se niistä minun suppeista tankkikokemuksistani. Jatkakaa te huomattavaati kattavampien kokemustenne ääressä ;)

Antero 51

ps 51 ei tarkoita mitään tankkimallia, vaan allekirjoittaneen ikää 

Vierailija
11/21 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pelannut peliä, mutta onko siellä eri ikäkausin panssarit sekaisin?

Oikeasti ww2 vaunuista tiger oli täysin ylivoimainen.

Vierailija
12/21 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mikä paras tankki tankkien maailmassa. Vaikea sanoa, kun minulla on varsin suppeat kokemukset tankeista, minulla kun on ajokortti ainoastaan BMP-1 panssarivaunuun, eikä sekään ole enää voimassa. Sen lisäksi ole ollut parin muun tankin kyydissä, eli T-55:n ja BTR-50:n. Noihin nähdenhän bemari oli varsin mukava ajettava rattiohjauksensa ja mukavan jousituksensa ansiosta. Otin sillä huiput Padasjoen tiellä ajaen hetken matkaa kahdeksaakymppiä loivaan alamäkeen ja meinasin viedä liikenteenjakajan mennessäni. Tämä siis tapahtui ihan oikeassa maailmassa.

No joo, se niistä minun suppeista tankkikokemuksistani. Jatkakaa te huomattavaati kattavampien kokemustenne ääressä ;)

Antero 51

Mites aseet ja ammunnat?

Vai pöristelittekö vaan edestakas niillä?

Vierailija
13/21 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antero 51

Mites aseet ja ammunnat?

Vai pöristelittekö vaan edestakas niillä?

Eihän Suomi sodassa ole, eikä ollut silloinkaan. Miksi meidän olisi ammuskella pitänyt? 

No joo, tokihan me rauhaa rakastavat varusmiehet niitä tuhoomisvälineitäkin kokeilemaan jouduimme, mutta onneksi vain maalitauluihin ja autonromuihin. 73 millistä sirpale- ja ontelokranaattia sillä ammuttiin ja tottakai kk:lla myös. Sirpaleella sai ampua ihan Hätilässäkin, mutta ontelolla piti mennä ampumaan merelle. Kyllähän se autonromu Upinniemen lähistöllä olevassa saaressa sen toistakymmentä metriä ilmaan pomppasi kun sen kylkeen ontelonkranun mosautti. Mutta minähän olin ajaja ja minun tehtäväni oli vain ohjata vaunu tiettyyn kohteeseen, oltiin sitten maalla, tai vedessä, joten minä  jätin ne tusauttelut ampuja/johtajan tehtäväksi. Olihan siinä vaunussa ohjuskiskotkin, mutta niitä ei ollut lupa tuolloin käyttää.

Vierailija
14/21 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pelannut peliä, mutta onko siellä eri ikäkausin panssarit sekaisin?

Oikeasti ww2 vaunuista tiger oli täysin ylivoimainen.

Tankit on joltain aikaväliltä 30-luvulta Korean sotaan. Eihän se kovin realistinen ole jos oikeista tankeista jotain tietää, mut välillä ihan jännä loppupelin osalta, jos on vaan pari tankkia jälellä kummassakin joukkueessa. 

Vierailija
15/21 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah, hyvää tuossa on vain grafiikat, paras tankkipeli maailmassa nyt ja aina on Scorched Earth. Grafiikat ( https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/4f/Scorched_Earth_gameplay…) on hieman alkeelliset (julkaistu ekan kerran 1991), mutta napalmia oli ihan hauska pistää pikselitenkkien päälle :) Asevalikoima oli muutenkin mukavan laaja.

T: Vm-81 :)

Vierailija
16/21 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako jotkut aikuiset muka lasten videopelejä 😅 Meillä menisi kyllä ukko heti vaihtoon.

Vierailija
17/21 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se on hyvää, että pelataan muita pelaajia vastaan eikä konetta vastaan. Pari kertaa saanu jonkun puolalaisen uusnatsin haukkumaan mua juutalaiseksi ku tuhosin sen tankin. :D

Vierailija
18/21 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin suosikki on SU-76i. Pieni pirulainen.

Vierailija
19/21 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-34 on legenda. Sen eri versiot. ✴️

Vierailija
20/21 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KV-1

olen pelannut nyt 8vuotta. Itsellä ikää 46.

KV-1 aiheutti rintamilla kauhua, kun sen panssarointi oli vahva ja muiden tykkien ammukset eivät menneet läpi, sitten kun tuli Saksasta StugIII niin sitten vasta onnistui läpäisy. Sama fiilis oli pelissä. Käytän KVssa pientä tykkiä. ampuu alle kahden sekunnin välein. Vaikka vahinko on vähäistä, suurin osa panikoituu, kun tulee pari peräkkäistä osumaa menee läpi. Sitten vaan ammut. monesti saan KV:llä 1500-2000 osumapistettä.

Paras vaunu on ollut USAn T18 II-tier vaunu, jolla sain 11 vaunua. Nyt sitä ei ole valikoimissa sellaisenaan kuin se oli 6 vuotta sitten.

Tän hetken suosikki on Super Helcat. Nopea, hyvä naamiointi, hyvä läpäisy. Melkein joka pelissä saan enemmän osumapisteitä kuin on omassa vaunussa.