Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisynä meillä keskeytetty yhdyntä

Vierailija
04.07.2015 |

Mieheni on jo kolme vuotta ruiskinut muualle kun sisälleni. Meil toimii koska hormonaalinen ehkäisy ei sovi mulle ja kortsun kanssa ei mies halua pelata. Hyvin on toiminut eikä olisi maailmanloppu vaikka lapsi tulisikin :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ollut jo 10 vuotta, osa menee sisälle ei haittaa. Useimmiten mahalle, perseelle, tai mihin lie. :)

Vierailija
2/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tosiaan haittaa että lapsi tulee niin mikäs siinä. Itse en halua vielä lapsia, joten ehkäisen oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan se toimii, jos ei lapsi ole katastrofi. Mekin on kahteen kertaan käytetty varmoja päiviä ehkäisynä. Molemmilla kerroilla tulin ekasta kierrosta raskaaksi. :-D

Vierailija
4/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko tehdä tälläisä aloituksksia? Teinit lukee näitä ja ei se heille ole niin helppoa. Heille pitää opettaa EHKÄISYkeinoja.

Vierailija
5/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkös, että myös keskeytetystä yhdynnästä voi tulla raskaaksi? Mieheltä kun tulee touhutippoja vaikkei laukeaisikaan sisällesi. Riski on pienempi kuin normiseksissä, mutta on olemassa kuitenkin

Vierailija
6/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsutaan miestä, joka luottaa ns. "varmoihin päiviin"?  - Isiksi.

Vierailija
7/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli, toimi vuoden, mutta annoin joskus tulla varmoina päivinä sisälle. Tulin raskaaksi ja tein abortin. Nyt mulla on kuparikierukka ja nautin kun ei tarvii miettiä, koska mies laukeaa ja muutenkin

Vierailija
8/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:47"]Meilläkin oli, toimi vuoden, mutta annoin joskus tulla varmoina päivinä sisälle. Tulin raskaaksi ja tein abortin. Nyt mulla on kuparikierukka ja nautin kun ei tarvii miettiä, koska mies laukeaa ja muutenkin
[/quote]

Teit abortin, koska ette viitsineet ehkäistä? Vasta kun tajusitte että ilman ehkäisyä panenisesta seuraa lapsi niin hankit ehkäisyn?? Eikö kukaan ollut ikinä ennen tällaisesta vai mistä oli kyse?

Vierailija
9/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kondomi!

Vierailija
10/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ennen KERTONUT tällaisesta vai...*

Vierailija
11/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laukeaa sisään lähes joka toinen kerta. Kortsupaketti on lipaston päällä symbolisesti. Liekö tässä lasta tehdään vai ehkäistään...

Vierailija
12/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käytössä keskeytetty yhdyntä ja nyt oon raskaana, mikä ei haittaa yhtään. Jos ei lasta haluttais niin käytettäis oikeeta ehkäsyä. Ja on myös ei hormonaalisia ehkäsyjä..

Vierailija
13/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ollut keskeytetty yhdyntä käytössä kaksi vuotta. Kertaakaan ei ole mies lauennut sisälle. Toista lasta ei ole tulossa, mutta ensimmäisenkin alulle saamiseen meni se vuosi. Ehkä ei olla kauheen hedelmällisiä. Ei lasketa mitään varmoja päiviä.

Vierailija
14/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa keskeytytty yhdyntä ja tulin raskaaksi ja lapsi tietysti pidettiin ja oli aivan ihana asia, että tulin raskaaksi. Mutta ei se sellaisille sovi, jotka ei lasta ole valmis pitämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi