Voi helvetti tota Sannin määkimistä Ruisrockissa!
Miksi se laulaa nyt noin kummallisesti, kun osaa paremminkin?
Kommentit (168)
Oli kyllä ala-arvoista laulua Sannilla. Älynneeköhän itse, kuinka huonosti meni? En ole koskaan kuullut noin huonoa keikkaa millään festareilla/keikalla..Anna Abreu esim on ihan eri luokkaa. Jenni Vartiaisen lauluista en pidä, mutta laulaa osaa toki paremmin. Nylon Beatin keikalla olin joskus aikoinaan, eivät tytöt osanneet kovin kaksisesti laulaa, mutta ei noin huonoa ollut kyllä..
Ei olluyt niin hyvä kuin kuulemillani keikoilla. Ehkä ei vaan keskittynyt, kuulosti vähän siltä. Pomppi ja biletti niin paljon. Mutta ei se nyt surkea ollut
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 12:37"]Siis kuka lausuu (tai määkii) suomenkieltä näin :D ''Mua ei nhaurattthaa.. lauanTTAI-iltaana, mä en osaa vasthataha...'' [/quote] Mulla jäi suorastaan suu auki, kun kuulin tämän kohdan ja sitten aloin nauraa räkättää. :D Ei helvetti mitä lausumista ja tällaista joku jaksaa kuunnella monen kappaleen verran. Juuh, ei sovi mun korville, kaipaan tasokkaampaa laulamista ja sävellystä. Ja näitä vaatimuksia ei löydy valitettavasti suomalaisesta "musiikista".
[/quote]
Sanni (järkyttävää paskaa) ei ole yhtä kuin suomalainen musiikki. Kuuntele Jenni Vartiaista. Nainen on paitsi jumalaisen kaunis, omaa myös upean lauluäänen ja kappaleet ovat koskettavia.
[/quote]
Olen kuullut Vartiaiselta muutaman kappaleen, mutta ei iske hänkään. Nätti on juu, mutta lähinnä laulaminen minun mielestä on sellaista huokailua ja kähinää, mikä ei kuulosta miellyttävältä. Ehdottomasti parempi kuin tuo Sanni, mutta ei mitenkään erinomaista. Sitäpaitsi kuuntelen mieluummin indie-rockia, jota ei Suomesta löydy, ainakaan hyvää.
Ei voi kuin ihmetellä tätä ketjua. Onko naiset niin kateellisia nuoren kauniin naisen ulkonäöstä, kun pitää haukkua vaatetustaan? Ihan samalla tavalla esim. Anna Abreu on pukeutunut keikoilla. Nyt otin kantaa siis teidän ulkonäön haukkumiseen, en lauluun. Järkyttävää tekstiä, ei voi muuta sanoa. Onko mammat kateellisia kun miehet tuijottaa sitä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:46"]Ei voi kuin ihmetellä tätä ketjua. Onko naiset niin kateellisia nuoren kauniin naisen ulkonäöstä, kun pitää haukkua vaatetustaan? Ihan samalla tavalla esim. Anna Abreu on pukeutunut keikoilla. Nyt otin kantaa siis teidän ulkonäön haukkumiseen, en lauluun. Järkyttävää tekstiä, ei voi muuta sanoa. Onko mammat kateellisia kun miehet tuijottaa sitä.
[/quote]
Kun ei se ole kaunis.... oletko nähnyt esim. sen hampaat? Ja ne hamppuhiukset? Enkä nyt tiedä ketkä miehet sitä mukamas tuijottaa, ehkä 15v. pojanklopit.
Joku sanoi aiemmin hyvin, että Sanni ikäänkuin levittää ääntä sivuillepäin. Juuri siltä toi kuulosti. Lauantai-iltana oli enemmänkin läyäntäi-iltänä jne.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:46"]Ei voi kuin ihmetellä tätä ketjua. Onko naiset niin kateellisia nuoren kauniin naisen ulkonäöstä, kun pitää haukkua vaatetustaan? Ihan samalla tavalla esim. Anna Abreu on pukeutunut keikoilla. Nyt otin kantaa siis teidän ulkonäön haukkumiseen, en lauluun. Järkyttävää tekstiä, ei voi muuta sanoa. Onko mammat kateellisia kun miehet tuijottaa sitä. [/quote] Kun ei se ole kaunis.... oletko nähnyt esim. sen hampaat? Ja ne hamppuhiukset? Enkä nyt tiedä ketkä miehet sitä mukamas tuijottaa, ehkä 15v. pojanklopit.
[/quote]
no ihan nätti nuori nainen, jestas, että voit haukkua tuolla tavalla. Kyllä tiukkaa parikymppistä mielellään miehet katsoo
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:46"]Ei voi kuin ihmetellä tätä ketjua. Onko naiset niin kateellisia nuoren kauniin naisen ulkonäöstä, kun pitää haukkua vaatetustaan? Ihan samalla tavalla esim. Anna Abreu on pukeutunut keikoilla. Nyt otin kantaa siis teidän ulkonäön haukkumiseen, en lauluun. Järkyttävää tekstiä, ei voi muuta sanoa. Onko mammat kateellisia kun miehet tuijottaa sitä. [/quote] Kun ei se ole kaunis.... oletko nähnyt esim. sen hampaat? Ja ne hamppuhiukset? Enkä nyt tiedä ketkä miehet sitä mukamas tuijottaa, ehkä 15v. pojanklopit.
[/quote]
siis edelleen miksi arvostelet nuoren naisen ulkonäköä? Miksi? Ei hän nyt ruma ole tekemälläkään. Jos ei mikään super kaunotar, niin ihan tavallinen nätti nuori nainen. Eikö meidän pitäisi tukea ja sympata nuorempia naisia, eikä olla susia? Kerätkää itsetuntonne.
Ehkä olen friikki, mutta ne hampaat ovat minusta ihanat. Ja muutenkin on kasvoistaan tosi nätti.
34v mamma
Hah, oikeestikko te luulette että Sannista on tullu laulaja äänen takia?? :'DD jos ei olis ton näkönen niin ei olis myöskään tuolla, fakta valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:01"]
[/quote]
siis edelleen miksi arvostelet nuoren naisen ulkonäköä? Miksi? Ei hän nyt ruma ole tekemälläkään. Jos ei mikään super kaunotar, niin ihan tavallinen nätti nuori nainen. Eikö meidän pitäisi tukea ja sympata nuorempia naisia, eikä olla susia? Kerätkää itsetuntonne.
[/quote]
Kyllä tämä Sannin ulkonäön arvostelu on pientä ja kesyä verrattuna Jenni Vartiaisen tolkuttomaan solvaamiseen. Joka julkisuuteen hakeutuu, joutuu ottamaan myös kritiikit vastaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:01"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä tämä Sannin ulkonäön arvostelu on pientä ja kesyä verrattuna Jenni Vartiaisen tolkuttomaan solvaamiseen. Joka julkisuuteen hakeutuu, joutuu ottamaan myös kritiikit vastaan.
[/quote]Ihan tosissasi puolustelet omaa törkeää käytöstäsi sillä, että henkilö on julkkis? :D "en mä muuten ole idiootti, mutta julkkiksille on vain pakko jonkun ***tuilla".
Sanni todisti juuri Ruisrockissa, ettei hän ole suurten lavojen tähti vaan surkea vaatteita hädissään riisuva pissaliisa, jonka suosio on yhden biisin kupla. Ja joku kehtaa verrata Sannia Jenni Vartiaiseeen: molempien keikoilla olin Ruississa ja Jenni oli uskomattoman ammattiatitoinen, lämmin ja upea vs Sannin räpellys. Voitte toki haullua Jennin ja kahuea Sannin mutta tämä minun kanta taitaa olla - valitettavasti - enemmistön mielipide paikan päällä olleista.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 03:52"]
Sannin live-esitys oli hirvittävän myötähäpeää herättävää katsottavaa. Biiseistä osa playbackina, mutta itse lauletut kammottavaa nuotin vierestä vedettyä sontaa. Kun ei muu enää auttanut, otti paidan pois ja mitä: alta pakljastui vielä Jenni vartiaistakin pahempi LAUTA. Jenn ei sentään korosta pieniä tissejään kuten Sanni, vaan hänellä muita musiikillisia avuja. On paljon opittavaa tällä pissaliisalla ennen kuin isot lavat vallataan!
[/quote]
Mitäs musiikillisia avuja Vartiaisella on? Genre ei ole kai sentään samanlaista wt-poppia kuin Sanni, mutta osaako hän laulaa tai säveltää hyviä biisejä? En ole yhtään hyvää laulusuoritusta tai biisiä häneltä kuullut.
Ja se on täysin epäolennaista millaiset tissit muusikolla on. Oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 03:57"]
Sanni todisti juuri Ruisrockissa, ettei hän ole suurten lavojen tähti vaan surkea vaatteita hädissään riisuva pissaliisa, jonka suosio on yhden biisin kupla. Ja joku kehtaa verrata Sannia Jenni Vartiaiseeen: molempien keikoilla olin Ruississa ja Jenni oli uskomattoman ammattiatitoinen, lämmin ja upea vs Sannin räpellys. Voitte toki haullua Jennin ja kahuea Sannin mutta tämä minun kanta taitaa olla - valitettavasti - enemmistön mielipide paikan päällä olleista.
[/quote]
On täysin yhdentekevää, kumpi kahdesta musiikillisesta näkökulmasta täysin turhasta listapop-artistista on livenä vähemmän paska. Hyvääkin musiikkia on olemassa, mutta valitettavasti toiset tyytyvät vääntämään siitä kumpi kahdesta paskasta on parempi.
No millos pistetään häirikkö apinat nippuun? Olisiko aika jo?
Sanni: Livenä lauluääni on niin paska, että kiinnostus loppuu siihen. Biisien melodiatkaan eivät kosketa yhtään.
Elli Haloo Helsinki!: Hieno tunteikas rockpopääni, kympin lavakarisma.
Vartiainen: Kylmä. Niin livenä kuin lavalakkin. Ei kosketa.
Chisu: Sympaattinen. Epävireisessä nasaalilaulukilpailussa voittaa Sannin 100-0.
Vilma Alina: Jotain hieman erilaista räkäisyyttä sentään genreen. Loistavaa!
Häirikkö apinat nippuun jookos?
Laittakaaa ne häirikkö apinat nippuun!!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:34"]
Nyt täällä kyllä kiihkotaan vähän liikaa. Olen Sannin satunnaiskuuntelija, eli en käännä radiokanavaa mikäli sieltä sattuu tulemaan hänen kappaleitaan. Tottakai hänen kappaleensa kuulostavat erilaiselta levyllä, kun toteutus on hiottu huippuusa. Olen kuitenkin kuullut pahempiakin livevetoja kuuluisilta artisteilta, esim. Enrique Iglesiakselta. Opiskelen musiikkia, enkä kyllä bongannut juurikaan epävireisyyttä Areenan lähetyksestä. Kyllä, menin kuuntelemaan sen, koska odotin kuulevani jotain, millä mässytellä. Sanni lauloi kuitenkin ikäisekseen ja uransa pituuteen nähden hyvin. En pidä tästä vallalla olevasta nasaaliäänestä, mutta lauluteknisesti Sanni suoritui hyvin niiltä osin kun lauloi. Ette ehkä ole tietoisia siitä, kuinka vaikeaa a) laulaminen on ja b) laulaminen on esiintymislavalla, kun taustamusiikki ei ole yhtä selkeä kuin studiossa. Lavakarismaa taas tullee iän ja kokemuksen myötä lisää. Joku sanoi Sannin olevan ylimielinen haastatteluissa, eikö se kerro huonosta itsetunnosta? Tuskin epävarmana on kovin helppo nousta lavalle villitsemään ja hurmaamaan yleisöä, kun tasokin on viime vuosikymmeninä nostettu hyvin korkealle. Vaikka en Sannia ihaile tai hänestä juuri mitään tiedä, niin musiikillisesti esitys oli ihan ok. Odotin puheiden perusteella pahempaa. Terveisin, musiikin kultakorva
[/quote]
Et näemmä ole ruudinkeksijä.
[/quote]
Onpa ala-arvoista kommentointia, ei mitään argumentointia mukana, pelkkää päällepäsmäröintiä.