Tinder-miehillä on usein flunssa
Onko kukaan muu huomannut saman kuin minä, että Tinderissä miespuolisille matcheille tulee usein flunssa juuri ennen sovittuja treffejä. Ja ne flunssat kestävät pitkään.
Esimerkiksi kerran olin sopinut treffit erään miehen kanssa parin viikon päähän, kun mies oli työmatkalla ulkomailla, eikä heti pystynyt sopimaan treffejä. Sitten kun minä pari päivää ennen sovittuja treffejä varmistan, että olethan tulossa ylihuomenna tapaamiseen, mies kertookin, että hän on sairaana.
Marraskuussa olin käynyt erään miehen kanssa ravintolatreffeillä ja ne menivät hyvin ja sovittiin uudet treffit seuraavalle viikonlopulle. Edellisenä päivänä mies lähetti viestin, että hän on sairastunut flunssaan. Kun viikon kuluttua kysyin, että onko hän jo tervehtynyt, sanoi hän olevansa vieläkin sairaana. Kumma juttu, kun minulla taasen flunssat kestävät vaan 3-4 päivää, niin joillakin kestää viikon.
Tammikuussa olin sopinut reilua viikkoa aiemmin, että seuraavan viikon perjantaina tai lauantaina mennään ravintolaan illalliselle. Jätettiin siis päivä vielä auki, että kumpi päivä sopii miehelle paremmin, kun minulle molemmat päivät sopivat yhtä hyvin. Perjantaina aamulla mies lähettää viestin, että hän on ollut koko viikon sairaana eikö voi lähteä treffeille. Minä tietenkin toivottelin pikaiset paranemiset ja sanoin, että ole sitten yhteydessä kun paranet. Eipä ole kuukauteen kuulunut mitään.
Toinen juttu mikä Tinder-miehille on yleistä, on että he usein estyvät työn takia lähtemästä treffeille kun tuleekin jokin äkillinen työjuttu. Esimerkiksi kerran olin sunnuntaina illalla sopinut Tinder -miehen kanssa sopivan meneväni seuraavana päivänä eli maanantaina illalla ravintolaan syömään. Sitten maanantaina aamupäivällä tulee mieheltä viesti: ”joudun lähtemään työmatkalle Helsinkiin (Tampereelta) ja voi olla, että joudun olemaan siellä yön yli”. Ikinä ei tule ehdotusta treffien uudesta ajankohdasta.
Kommentit (14)
Kyllä! Useat treffit peruuntuneet viime hetkellä, koska "mulla on nyt flunssainen olo, täytyy siirtää". Ehkä en vaan ole sellainen nainen, jonka haluavat tavata.
Perus tapa päästä sinusta eroon koska löysivät nuorempaa toosaa.
Joo ihan perussettiä nämä äkilliset menot, joiden takia perutaan treffit. Ilmeisesti jotain kiinnostavampaa tarjolla, mutta halutaan kuitenkin jättää takaovi auki, että on mahdollisuus palata myöhemmin asiaan. Itse laitan tällaiset tapaukset suoraan poistoon.
Jännä, kun monet miehet valittavat sitä, kun eivät pääse treffeille kuin harvoin ja sitten kun olisi mahdollisuus päästä treffeille, ne perutaankin.
Etkö ole kuullut miesflunssasta, sairauksista pahimmasta? :(
Vakavampi sairaus kuin naisten keuhkokuumeet, joiden aikana voi käydä töissä, hoitaa lapset ja kodin.
Manflu on paha tauti ja mainio tekosyy.
Kristiina xx kirjoitti:
Jännä, kun monet miehet valittavat sitä, kun eivät pääse treffeille kuin harvoin ja sitten kun olisi mahdollisuus päästä treffeille, ne perutaankin.
…ja kohta joku tulee selittämään, että vika on siinä kun haluat sen saman laatikkoleukaisen alfauroksen jonka kaikki muutkin naiset haluaa, sillä on vara valita jne…
Kristiina xx kirjoitti:
Ne miehet joita yrität tavata ei valita, niille riittää kysyntää. Kannattaa opetella vähän lukemaan profiilien taakse. Siellä on erittäin hyviä miehiä jotka eivät osaa markkinoida itseään.
Kristiina xx kirjoitti:
Nämä ovat eri miehiä. Sinä valitset miehiä, joille riittäisi treffejä jokaiselle päivälle. Itse aiheutettu ongelma siis.
Onko aloittaja kehopositiivinen tai vanha tai äiti?
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan perussettiä nämä äkilliset menot, joiden takia perutaan treffit. Ilmeisesti jotain kiinnostavampaa tarjolla, mutta halutaan kuitenkin jättää takaovi auki, että on mahdollisuus palata myöhemmin asiaan. Itse laitan tällaiset tapaukset suoraan poistoon.
Vastaan tähän naisena vaikka nyt miehistä olikin kysymys.
Kyllähän niitä sairastumisia oikeastikin tapahtuu ja lisäksi voi tulla jotain muuta mikä haittaa treffailua. Ja uudelle tyypille ei sitten välttämättä halua/kehtaa tai edes kannata avautua miksi haluaakin perua.
Jouduin itse joskus siirtämään flunssan takia tapaamista. Ja minulla flunssa voi hyvinkin kestää sen pari viikkoa.
Ja sitten valitettavasti elämässäni tapahtui tuon lisäksi jotain vähän ikävämpääkin joka vei voimia.
Se oli hirveän hankala tilanne, koska olisin hänestä oikeasti tykännyt ja halunnut tavata, mutta olin vain niin kertakaikkisen uupunut. Ja en olisi pystynyt peittämään sitä pahaa oloani millään.
Tosin just juttelin erään 34-vuotiaan miehen kanssa, että hänelle on usein käynyt niin, että hän on sopinut viikkoa aiemmin, että vaikka ensi lauantaina tavataan matchin kanssa, sitten kun hän on pari päivää aiemmin kysynyt, että missä tavataan, tuleekin vastaus, että ei nainen pääsekään treffeille.