Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko karismaattiset, hyvännäköiset miehet ikinä uskollisia?

Vierailija
19.02.2022 |

Kun minne tahansa menee niin aina on joku houkutuslintu yrittämässä, usein nuoria ja nättejä? ( Tämä näin sivustatarkkailevana tätinä, itsehän olen noille miehille vain yksi jätkistä)

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät taida olla :(

Vierailija
2/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

t. kilttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole rumatkaan, jos jonkun suostuvaisen löytävät.

Vierailija
4/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Heidänhän pitää aina testata viehätysvoimaansa naisiin. Sitten jaksaa taas oman pikkuvaimon kanssa.

Vierailija
5/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Watts ainakin oli naimisissa 60-luvun alusta saakka yhden ja saman naisen kanssa. Tarkemmin en uskollisuudestaan tiedä.

Vierailija
6/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole rumatkaan, jos jonkun suostuvaisen löytävät.

Varmaan näin, mutta komeilla ja karismaattisilla on niin paljon niitä houkutuksia että mietin vaan. Tuppaa olemaan niin, että jos itse on kovin viehtynyt johinkin mieheen, niin kyllä satavarmasti suuri osa muistakin naisista on.

Sitten tietysti sekin, että jonkun kanssahan sitä on kuitenkin parisuhteessa mikäli ei halua yksin olla, niin jos se kaikkien ihailema mies on kotonakin hyvää seuraa ja auttavainen jne, niin haittaako se sitten jos se ei olekaan täysin uskollinen? En tiedä, ei ole kokemusta.

Vierailija
7/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että kenen tahansa uskollisuus riippuu libidosta. Korkean libidon omaava - oli minkä näköinen tahansa - häröilee helpommin, koska aivot valahtavat alas.

Mies, jolle seksi ei ole kovin tärkeää, ei lotkauta korvaansa flirttailijoille.

Vierailija
8/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että kenen tahansa uskollisuus riippuu libidosta. Korkean libidon omaava - oli minkä näköinen tahansa - häröilee helpommin, koska aivot valahtavat alas.

Varmaan juu, mutta tuskin mies, jolle seksi ei ole kovin tärkeää, on sen tyyppinen joka houkuttelisi naisia koettamaan onneaan. Siis voi olla komea jne mutta ei hehku erityistä seksuaalista viehätysvoimaa kyllä. Tietty jos parisuhteen kumpikaan osapuoli ei välitä seksistä niin mitään ongelmaa ei uskollisuuden suhteenkaan ole.

Vierailija
9/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miehet on niin tyhmiä, että ajattelevat pelkästään alapäällään?

Vierailija
10/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä sinä tarkoitat libidolla. Mutta itselläni ainakin voimakas vietti joka vasta HERÄÄ kun henkilön kanssa on turvallinen olo - ts. molemmat vapaita, ei merkkejä että tulisin hyväksikäyteryksi. Sellaisen ihmisen kanssa on aivan eri suhde, ja siis myös se vietti.

Koskaan en voisi olla uskoton. On tämä jännä "varmuuslukko".

N40+

Vierailija
11/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu itsekurista ja periaatteista. Mun mies on todella komea, mutta ei tajua sitä+hänellä on korkea moraali. Lisäksi hän on introvertti, ja antaa surutta pakit onneaan kokeileville naisille.

Vierailija
12/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehet on niin tyhmiä, että ajattelevat pelkästään alapäällään?

Luitko viestiäni? Kuvasin selkeösti, kuka ajattelee alapäällään. Kuvasin myös, ketkä ei.

Vierailija
13/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan juu, mutta tuskin mies, jolle seksi ei ole kovin tärkeää, on sen tyyppinen joka houkuttelisi naisia koettamaan onneaan. Siis voi olla komea jne mutta ei hehku erityistä seksuaalista viehätysvoimaa kyllä. Tietty jos parisuhteen kumpikaan osapuoli ei välitä seksistä niin mitään ongelmaa ei uskollisuuden suhteenkaan ole.

Hmm, totta. En ajatellut tätä tältä kannalta. Mietin vain ulkonäköä.

Vierailija
14/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä sinä tarkoitat libidolla. Mutta itselläni ainakin voimakas vietti joka vasta HERÄÄ kun henkilön kanssa on turvallinen olo - ts. molemmat vapaita, ei merkkejä että tulisin hyväksikäyteryksi. Sellaisen ihmisen kanssa on aivan eri suhde, ja siis myös se vietti.

N40+

Sinulla on siis matalampi libido. Korkean libidon omaava on se, jolle riittää vaikka reikä aidassa.

Olen myös ajatellut, että libido selittää seksin määrän parisuhteessa. Korkean libidon omaavat heiluttavat peittoa monta kertaa viikossa vielä kymmenien vuosienkin jälkeen.

Vierailija
15/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääko ne, vai peilaako ne?

Harvoin päivänvalolla ihan yritetään. Mutta katseita vaihdetaan. Se on jokin "vieläkö kelpaan" vietti kai.

Huomaa eri tilanteissa. Jos käyn yksin kaupassa, katseita kohdistuu ja nopeasti vaihdetaan. Kun olen miehen kanssa (vaikka ei ole oma), ei kukaan katso.

Siitä päättelisin, että uskollisuutta arvostetaan kyllä.

Itse en siis flirttaile, mutta huomaan kun joku katsoo kohti ja sitten katseet pyyhkäisee. Eikä ne katsojat ole naisia.

Enkä ole kummoisen näköinen mutta normaalipainoinen ja jos tällä on väliä, pukeudun kaupunkityyliin (en urheilullisesti)

Vierailija
16/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti komeat ja karismaattiset, joilla vielä kova seksivietti (kuten heillä lähes aina on) niin eivät ole uskollisia. Tämä oma näkemykseni ja kokemukseni kymmenien vuosien otannalla. Nämä miehet saavat elämänvoimaa flirttailemalla kaikkialle ja nauttimalla naisten huomiosta ja ihailusta. Kauniita, nuoria ja iäkkäämpiäkin naisia heillä on joka sormelle ja tarjolla minne vain menevätkin. Ovat usein myös narsistisia piirteitä omaavia ja hyvin itsekkäitä. Ajattelevat, että heillä on oikeus pettää ja pelehtiä kenen kanssa hyvänsä. Usein vielä vaimo tuntee miehensä ja tietää nämä miehen kuviot, mutta katsoo läpi sormiensa, kun mies on muuten yleensä hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa oleva.

Vierailija
17/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä kenen kanssa on suhteessa.

Jos kokee tyytymättömyyttä niin silloin todennäköiaesti voi pettää.

Vierailija
18/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40+

Sinulla on siis matalampi libido. Korkean libidon omaava on se, jolle riittää vaikka reikä aidassa.

Olen myös ajatellut, että libido selittää seksin määrän parisuhteessa. Korkean libidon omaavat heiluttavat peittoa monta kertaa viikossa vielä kymmenien vuosienkin jälkeen.

Ei tuo kyllä minun kohdallani ainakaan päde. Peiton heiluminen ei ole koskaan ollut vuosista tai kuukausista kiinni, vaan siitä missä tilassa suhde on. Kun suhde on jälleen tiivistynyt, vaikka 15 vuotta takana, on määrä lähempänä 3× päivässä. Kumppanilla tietysti sama, ellei ole käynyt muualla hiljaisempana aikana. Tiedän myös, että hän ryhtyi selibaattiin eron jälkeen, vaikka oli ns aina valmis.

Eli en sanoisi libidoa samaksi asiaksi kuin itsekontrolli. Ihminen kuitenkin säätelee tekonsa ja siellä on arvojärjestelmä ohjaamossa.

Vierailija
19/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei katso luonnetta. Pettäjiä löytyy kaikenlaisista ihmisistä ja uskollisia on kaiken tyyppisissä.

Vierailija
20/98 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas😨kysy isältäs

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä