Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pisti nuoren tytön roskakoriin häpeämään – venäläisestä kohuvalmentajasta karmeita syytöksiä

Vierailija
19.02.2022 |

https://www.iltalehti.fi/pekingin-olympialaiset-2022/a/e2367ce3-417f-4f…

Kaikki ovat tähän mennessä vain sulkeneet silmänsä venäläisten valmentajien valmennusmetodeista…

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/olympialaiset/art-2000008627906.html

Onnistuu se muuallakin kuin Venäjällä.

"– Minulla on ollut valmentajia, jotka ovat heittäneet (luistin)suojia päin päätäni, jos epäonnistuin elementissä. Minulla on ollut valmentajia, jotka ovat ampuneet vesipyssyllä. Minulla on ollut valmentajia, jotka ovat antaneet vain vähän ruokaa, Savchenko luettelee."

Vierailija
162/163 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen kaljamahainen mies, joten en mahdu roskakoriin, jos joku minut haluaa sellaiseen laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sitä mieltä että nämä tytöt pärjäävät vielä neljän vuoden päästäkin.

"Tällä kertaa kaikki on toisin".

Lipnitskaya ei pärjännyt aikuisiässä, vaan hajotti selkänsä ja lantionsa, ja päätyi kolmeksi kuukaudeksi syömishäiriöklinikalle.

Medvedeva ei pärjännyt aikuisiässä, vaan hajotti selkänsä niin pahasti ettei pysty kääntämään sitä normaalisti vieläkään.

Zagitova ei pärjännyt aikuisiässä, ja lopetti 17-vuotiaana kahden perättäisen murtuman jälkeen.

Sama kuvio. Heikentyneet tulokset ja loukkaantumiset kun paino nousee ja luut menettävät elastisuuttaan.

Lajin satunnaisena seuraajana näkisin kovin mielelläni nämä lahjakkaat nuoret kilpailemassa jatkossakin. Nyt niin ei tule käymään. Nykyinen pisteytys ei rankaise kysenalaisesta tekniikasta (kts. pre-rotation, Yuzuru Hanyu on paras esimerkki puhtaasta tekniikasta) joka on vahingoksi selälle, ja perustuu ensisijaisesti keveyteen ja nuoruuteen.