Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupankassa hymyili = flirttailua/iskuyritys?

Vierailija
04.07.2015 |

Kaveri on nyt pari päivää läpeensä höpöttäny jostain kaupan myyjästä joka oli hymyillyt hänelle kuittia antaessaan, ruokakaupassa. Ihan perus hymy mutta kaveri on varma että se oli osoitus kiinnostuksesta. Kassahenkilö on nainen ja tämä kaveri on mies.

Kannattaako hymyilystä innostua? :D Minullekin hymyillään kaupassa mutta niin hymyillään muillekin asiakkaille, joten en ole koskaan keulinut asiasta. Eikö se kuulu hyvään asiakaspalveluun? Onko teille flirttailtu kaupassa tai muussa vastaavassa tilanteessa? :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:09"]

Siis voi v! Olen kanssa ollut kaupankassana ja viisi miestä pyysi kaveriksi fbssä? Mitä helv.. En ole heidän kaverinsa vaikka he kävisivät kaupassa 10 kertaa päivässä... Ja vaikka kuinka hymyilisin.

[/quote]

Toivon ettei kaverini saa selvillä tuon myyjän FB-tunnusta ja lähetä kaveripyyntöä =D Pahoittaa vaan mielensä jos laittaa sille naiselle jonku viestin jostaki hymyilystä ja naiselta ei irtoa vastakaikua. T:ap

Vierailija
22/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:09"]

Siis voi v! Olen kanssa ollut kaupankassana ja viisi miestä pyysi kaveriksi fbssä? Mitä helv.. En ole heidän kaverinsa vaikka he kävisivät kaupassa 10 kertaa päivässä... Ja vaikka kuinka hymyilisin.

[/quote]

Toivon ettei kaverini saa selvillä tuon myyjän FB-tunnusta ja lähetä kaveripyyntöä =D Pahoittaa vaan mielensä jos laittaa sille naiselle jonku viestin jostaki hymyilystä ja naiselta ei irtoa vastakaikua. T:ap
[/quote]

Hahah no itse en hyväksynyt yhtäkään noista enkä hyväksy! :D miksi hyväksyisin.. Hohhoh. Tsemppiä kaverilles!

Vierailija
24/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:04"]

Ja sitten vielä ihmetellään, miksi osa kaupan kassoista ei hymyile ollenkaan. Olisikohan kyllästyneet siihen, että osa ottaa sen hymyn iskuyrityksenä?

[/quote]

Juurikin. Jos on jossakin aspahommissa, saa varmaan olla tarkkana ettei vaan ole liian "ystävällinen", koska joku voi luulla että nyt se on kiinnostunut vaikka aspa on vain hyvä aspa.

Millaiselle ihmiselle edes tulee mieleen, että kun kaupanmyyjä/bussikuski/tarjoilija hymyilee ja on ystävällinen = flirttailee ja on kiinnostunut? Asiakaspalvelutyössä olevalle vähän niinkuin kuuluu olla ystävällinen, koska se kuuluu toimenkuvaan. Ei luulisi olevan vaikea ymmärtää.

Vierailija
25/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:14"]

[/quote]

[/quote]

Tuo on vain helvetin pelottavaa. Itse vastaisin ensin asiallisesti, että kiitos ei kiinnosta, jos viestiä edelleen satelee niin uhkaisin poliisilla. Koskaan ei tiedä, kuka tuollaisista lähtee töiden jälkeen seuraamaan kotiin.

Vierailija
26/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi miehille, että hymyily kuulu osana asiakaspalveluun. Kassaneiti ei ole kiinnostunut teistä "sillä tavalla". On tainnut jäädä pillu saamatta parin viime vuosikymmenen ajalta jos hymy = haluatko pillua ;D;D;D

Vierailija
27/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:14"]

[/quote]

[/quote]

Tuo on vain helvetin pelottavaa. Itse vastaisin ensin asiallisesti, että kiitos ei kiinnosta, jos viestiä edelleen satelee niin uhkaisin poliisilla. Koskaan ei tiedä, kuka tuollaisista lähtee töiden jälkeen seuraamaan kotiin.
[/quote]

Nimenomaan näin. Pomolleni myös soitettiin että mikä nimeni on..

Vierailija
28/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on sosiaaliset taidot hukassa!

Vierailija
29/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo aikaa mutta mulla on myös kaveri joka lopulta pyysi yhtä kassanaista treffeille, kun oli aikansa tutkiskellut "merkkejä" (mukamas) ... pakithan sieltä tuli ja sen jälkeen ei ole kenestäkään kassasta inahtanutkaan saati treffeille pyytänyt. Tai mitä omaan tietooni on tullut. Hyvä niin! :D

Vierailija
30/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkistä että aikuinen(?) mies on noin tohkeissaan siitä, että joku random aspatyttö hymyili hänelle. Se vähän niinkuin kuuluu toimenkuvaan... Toivottavasti kaverisi älyää olla "ahdistelematta" tätä naista jatkossa, muistan liiankin hyvin omilta kaupan kassan ajoilta miten hankalaa näistä omiaan kuvittelevista takertujista oli päästä eroon.

Vierailija
31/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata innostua hymystä. Meitä on ainakin käsketty hymyillä ja voi saada jopa palautetta hymyttömyydestä.

Vierailija
32/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan tässä paikallisessa Prismassa aina hymyn ja ystävällisen tervehdyksen, kun ajan kärryni kassalle. Hassu juttu, että ovat palkanneet niin ison joukon lesboja. On siellä miehiäkin kassoilla, varsinkin loma-aikoina, mutta nehän luontevasti hymyilevät minulle joka tapauksessa, kun ovat kiinnostuneita tämmöisestä pulskasta viisikymppisestä. :)

Vierailija
33/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla hymy kuuluu samaan sarjaan kuin "hyvää päivänjatkoa". Eli työnkuvaan.

Vierailija
34/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulle oo koskaan suoranaisesti flirttailtu ruokakaupan kassalla. Ja hymyllä nyt en menis lesoilee kenellekään. :D
Toki, kerran sain nuoren kassapojan kiinni siitä, että tämä hyvin estottomasti tuijotti tissejäni kun pliippaili tavaroita kassan läpi. Söpö poikanen vieläpä punastui kun jäi kiinni. En voinu muuta ku hymyillä hänelle siinä tilanteessa. :)
Ite on tehny mieli kyllä yhdelle myyjälle sanoa hänen eräästä tatuoinnistaan, mutta enpä taida koskaan tuoda julki, et tunnistan ko tatuoinnin. :D

Vierailija
35/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet vaan kuvittelee liikoja. Istuin kerran bussissa jonkun miehen viereen, ja se sitten kyseli että mihin matka jne, sellaista jutustelua. Ja kun olin nousemassa bussista, se pyysi mua kahville ja antoi lapulla sen numeron. En kyllä lähtenyt...

Vierailija
36/36 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa meidän lähisiwassa on usein kassalla sellanen söötti parikymppinen nuori mies. Aina hymyilee mulle niin nätisti vaikka itse olen päälle nelikymppinen ja satakiloinen naisihminen. Selvästi hän on siis kiinnostunut musta ja flirttaa mulle!! Eiku...