Kaupankassa hymyili = flirttailua/iskuyritys?
Kaveri on nyt pari päivää läpeensä höpöttäny jostain kaupan myyjästä joka oli hymyillyt hänelle kuittia antaessaan, ruokakaupassa. Ihan perus hymy mutta kaveri on varma että se oli osoitus kiinnostuksesta. Kassahenkilö on nainen ja tämä kaveri on mies.
Kannattaako hymyilystä innostua? :D Minullekin hymyillään kaupassa mutta niin hymyillään muillekin asiakkaille, joten en ole koskaan keulinut asiasta. Eikö se kuulu hyvään asiakaspalveluun? Onko teille flirttailtu kaupassa tai muussa vastaavassa tilanteessa? :)
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:29"]Tossa meidän lähisiwassa on usein kassalla sellanen söötti parikymppinen nuori mies. Aina hymyilee mulle niin nätisti vaikka itse olen päälle nelikymppinen ja satakiloinen naisihminen. Selvästi hän on siis kiinnostunut musta ja flirttaa mulle!! Eiku... [/quote] Nyt vaan pokaamaan siitä itelles kuule nuorta kuumaa kollia vällyihin!!! ;D Tai sit vaan annat olla ja käyt kaupassa normaalisti, koska jotkut ne vaan osaa sentää sen asiakaspalvelun ja siihen kuuluvan hymyilyn.
[/quote]
Oon jo raapustanut sellaisen pienen sydämin koristellun lappusen, jossa on nimeni ja numeroni. Annan sen siwan komistukselle seuraavalla kauppareissulla. Sitten pyydän sitä facebookissa kaveriksi ja laitan vielä yksäriä! En usko sekuntiakaan, että kyse voisi olla pelkästä asiakaspalvelusta, kun parikymppinen kolli hymyilee tälläselle satakiloiselle matamille. Pakkohan sen on olla iskuyritys, eiks niin? ;DD
Mitä pahaa siinä on, jos ihastuu kaupan kassaan? Minusta on rohkeaa, jos joku uskaltaa pyytää treffeille. Jos kassaa ei kiinnosta, niin ei sitten. Miksi automaattisesti oletetaan, että ihastunut jää roikkumaan ja vainoamaan?
Tää on taas Tää perus-Suomi efekti,jossa luullaan että kun joku katsoo silmiin ja hymyilee niin Se automaattisesti tarkoittaa että on seksuaalisesti kiinnostunut ja tahtoo naimisiin ihmisen kanssa.Oon niin vitun täynnä tommosta.Naimisissa olevat vanhat ukotkin luulee oikeasti että varatut nuoret naiset on heistä kiinnostuneita jos ollaan ystävällisiä.En enää hymyile tuntemattomille ja keskusteluissa tuon aina heti esille olevani varattu.Pysyvätpähän kauempana.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 16:44"]
Mitä pahaa siinä on, jos ihastuu kaupan kassaan? Minusta on rohkeaa, jos joku uskaltaa pyytää treffeille. Jos kassaa ei kiinnosta, niin ei sitten. Miksi automaattisesti oletetaan, että ihastunut jää roikkumaan ja vainoamaan?
[/quote]
Tässähän oletetaan, että kaupan kassa on ihastunut asiakkaaseen. Aivan eri asia kuin että asiakas olisi ihastunut - asiakas tietää oman ihastuksensa, mutta oletus ihastuneesta kassasta on vain oletus.
Hei come on, ihmiset! Mä olen kassalla töissä ja olen jo useamman viikon yrittänyt iskeä yhtä asiakasta. En vain tietenkään voi töissä ollessa suoraan kysyä, joten olen yrittänyt viestittää kiinnostustani. Ampukaa mut nyt! :D
Tuo tyyppi vain on niin jumalaisen komea ja ihana enkä ole törmännyt siihen missään muualla tässä kaupungissa. Huoh....
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:14"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:09"] Siis voi v! Olen kanssa ollut kaupankassana ja viisi miestä pyysi kaveriksi fbssä? Mitä helv.. En ole heidän kaverinsa vaikka he kävisivät kaupassa 10 kertaa päivässä... Ja vaikka kuinka hymyilisin. [/quote] Toivon ettei kaverini saa selvillä tuon myyjän FB-tunnusta ja lähetä kaveripyyntöä =D Pahoittaa vaan mielensä jos laittaa sille naiselle jonku viestin jostaki hymyilystä ja naiselta ei irtoa vastakaikua. T:ap [/quote] Tuo on vain helvetin pelottavaa. Itse vastaisin ensin asiallisesti, että kiitos ei kiinnosta, jos viestiä edelleen satelee niin uhkaisin poliisilla. Koskaan ei tiedä, kuka tuollaisista lähtee töiden jälkeen seuraamaan kotiin. [/quote] Nimenomaan näin. Pomolleni myös soitettiin että mikä nimeni on..
[/quote]
Minä olin lukioikäisenä kesätöissä keikkasiivoojana. Eräässä firmassa eräs minua huomattavasti vanhempi haalarimies oli saanut päähänsä, että minun ystävällinen hyväähuomentani tarkoitti juuri hänen kohdallaan paljon enemmän. Jälkeenpäin pomoni sanoi minulle, että tuo mies oli useammankin kerran käynyt kärttämässä, että pomoni lähettäisi minut hänen kotiinsa siivoamaan. Oli luvannut lämmittää saunankin. Yöök.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:06"]Hei come on, ihmiset! Mä olen kassalla töissä ja olen jo useamman viikon yrittänyt iskeä yhtä asiakasta. En vain tietenkään voi töissä ollessa suoraan kysyä, joten olen yrittänyt viestittää kiinnostustani. Ampukaa mut nyt! :D
Tuo tyyppi vain on niin jumalaisen komea ja ihana enkä ole törmännyt siihen missään muualla tässä kaupungissa. Huoh....
[/quote]
Laajan rintaman provon haara nro 3. Vieläkö tulee lisää. Eiku joo, äitis tässä. Harmi ettet saanut kesätöitä mutta jätä jo se vauvafoorumi rauhaan ja mene vaikka lenkille.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:06"]Hei come on, ihmiset! Mä olen kassalla töissä ja olen jo useamman viikon yrittänyt iskeä yhtä asiakasta. En vain tietenkään voi töissä ollessa suoraan kysyä, joten olen yrittänyt viestittää kiinnostustani. Ampukaa mut nyt! :D Tuo tyyppi vain on niin jumalaisen komea ja ihana enkä ole törmännyt siihen missään muualla tässä kaupungissa. Huoh.... [/quote] Laajan rintaman provon haara nro 3. Vieläkö tulee lisää. Eiku joo, äitis tässä. Harmi ettet saanut kesätöitä mutta jätä jo se vauvafoorumi rauhaan ja mene vaikka lenkille.
[/quote]
No nuo komistukset ovat tämän kesätyön ainoa piristys! Täytyy tylsästä duunista repiä kaikki ilo irti. Ja onhan ihmiset tavanneet kummallisemmissakin paikoissa kuin kaupan kassalla... :) Ja usko pois että äitini on tosi ylpeä minusta, kun onnistuin nappaamaan kassatyön itselleni kesäksi :P.
Itse hymyilen ihan vastaantulijoillekin. Kaverisi on vähän yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:29"]Tossa meidän lähisiwassa on usein kassalla sellanen söötti parikymppinen nuori mies. Aina hymyilee mulle niin nätisti vaikka itse olen päälle nelikymppinen ja satakiloinen naisihminen. Selvästi hän on siis kiinnostunut musta ja flirttaa mulle!! Eiku... [/quote] Nyt vaan pokaamaan siitä itelles kuule nuorta kuumaa kollia vällyihin!!! ;D Tai sit vaan annat olla ja käyt kaupassa normaalisti, koska jotkut ne vaan osaa sentää sen asiakaspalvelun ja siihen kuuluvan hymyilyn.
[/quote]
Oon jo raapustanut sellaisen pienen sydämin koristellun lappusen, jossa on nimeni ja numeroni. Annan sen siwan komistukselle seuraavalla kauppareissulla. Sitten pyydän sitä facebookissa kaveriksi ja laitan vielä yksäriä! En usko sekuntiakaan, että kyse voisi olla pelkästä asiakaspalvelusta, kun parikymppinen kolli hymyilee tälläselle satakiloiselle matamille. Pakkohan sen on olla iskuyritys, eiks niin? ;DD
[/quote]
:DD
No eihän se nyt tietenkään voi olla muuta ku ihan selkee iskuyritys!!!
Voih!! Mä niiiiin toivon onnea teidän tulevalle kiihkeälle rakkaudelle, joka alkoi kaupankassalta! :DD
❤❤
Ja sitten vielä ihmetellään, miksi osa kaupan kassoista ei hymyile ollenkaan. Olisikohan kyllästyneet siihen, että osa ottaa sen hymyn iskuyrityksenä?
Inhottavinta ylipäätänsä. Kenellekkään ei voi tässä kulttuurissa hymyillä. Vahingossa baarissa hymyilet jollekin ne kuvittelee heti saavansa
Kyllä se hymyily kuuluu kaikille asiakkaille eli tuo kaveri ei tässä tapauksessa ole mikään "spesiaali" :D Sinuna sanoisin sen hänelle ihan suoraan, ettei liikaa innostu tollasesta.
Siis voi v! Olen kanssa ollut kaupankassana ja viisi miestä pyysi kaveriksi fbssä? Mitä helv.. En ole heidän kaverinsa vaikka he kävisivät kaupassa 10 kertaa päivässä... Ja vaikka kuinka hymyilisin.
Taitaa mennä pelkästään kohteliaiden tapojen piikkiin. Mutta hyvä niinkin..
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:07"]
Kyllä se hymyily kuuluu kaikille asiakkaille eli tuo kaveri ei tässä tapauksessa ole mikään "spesiaali" :D Sinuna sanoisin sen hänelle ihan suoraan, ettei liikaa innostu tollasesta.
[/quote]
Sanoin jo heti alkuunsa. Kyseinen kaveri innostuu muutenkin liikaa tollasista peruseleistä kaupassa, baarissa, missä tahansa. Sen vaan pitää jauhaa siitä myyjästä useaan kertaan päivässa, alkaa rasittaa. :) T:ap
Se hymy on maksettu. Eli toisin sanoen, se kassatyttö saa palkkaa siitä hymyilystä asiakkaille.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:29"]Tossa meidän lähisiwassa on usein kassalla sellanen söötti parikymppinen nuori mies. Aina hymyilee mulle niin nätisti vaikka itse olen päälle nelikymppinen ja satakiloinen naisihminen. Selvästi hän on siis kiinnostunut musta ja flirttaa mulle!! Eiku...
[/quote]
Nyt vaan pokaamaan siitä itelles kuule nuorta kuumaa kollia vällyihin!!! ;D
Tai sit vaan annat olla ja käyt kaupassa normaalisti, koska jotkut ne vaan osaa sentää sen asiakaspalvelun ja siihen kuuluvan hymyilyn.