Leikkaan aina alaripset pois ja ihmettelen yhtä asiaa
Miksi ripset kasvaa takaisin vain oikeanpuoleiseen silmään? Tai silmäluomeen... Vasemmalle ei kasva takaisin.
Olen todella hämmentynyt.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:42"]Ripset vesirajassa....?
[/quote]
Siis mulla kasvaa sellasia lyhyempiä ripsiä muiden ripsien alla LÄHELLÄ vesirajaa. Ne on pakko nyppiä pois
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:42"]Ripset vesirajassa....? [/quote] Siis mulla kasvaa sellasia lyhyempiä ripsiä muiden ripsien alla LÄHELLÄ vesirajaa. Ne on pakko nyppiä pois
[/quote]
Vesiraja tarkoittaa kylläkin ihan jotain muuta. Tuskin "alhaalla" kasvaa ripsiä, tai mistäs sun kohdalla tietää..... (ohis)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:42"]Ripset vesirajassa....? [/quote] Siis mulla kasvaa sellasia lyhyempiä ripsiä muiden ripsien alla LÄHELLÄ vesirajaa. Ne on pakko nyppiä pois
[/quote]
Vesiraja tarkoittaa kylläkin ihan jotain muuta. Tuskin "alhaalla" kasvaa ripsiä, tai mistäs sun kohdalla tietää..... (ohis)
[/quote]
kyllä mulla kasvaa. Vesirajan lähellä kasvaa ei itse vesirajalla
Siis puhun yläripsien vesirajasta! Nyt tajusin miksi et ymmärtänyt.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:52"]
[/quote]
Vittu olet tyhmä. Ei ihme, että revit ripsiäsi, kun äo ei riitä muuhun.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:52"]
[/quote]
Vittu olet tyhmä. Ei ihme, että revit ripsiäsi, kun äo ei riitä muuhun.
[/quote]
Äo on 135. Yläluomen vesirajan lähellä kasvaa lyhyempiä ripsiä.
Ripsiä vesirajalla... ei luoja :D ap, selittäisitkö omin sanoin mitä vesiraja mielestäsi tarkoittaa?
Eikö trikotillomaniassa yleensä nypitä karvoja eikä leikata niitä? Vähän saman tyyppiseltä häiriöltä kuulostaa silti.
Niitä vesirajan lähellä kasvavia ripsiä kutsutaan häpykarvoiksi. Toiset puhuu myös rämemajavasta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:17"]
Ripsiä vesirajalla... ei luoja :D ap, selittäisitkö omin sanoin mitä vesiraja mielestäsi tarkoittaa?
[/quote]
minä myös odotan mielenkiinnolla vastausta tähän :)
Ripset vesirajassa....?