Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaan aina alaripset pois ja ihmettelen yhtä asiaa

Vierailija
04.07.2015 |

Miksi ripset kasvaa takaisin vain oikeanpuoleiseen silmään? Tai silmäluomeen... Vasemmalle ei kasva takaisin.
Olen todella hämmentynyt.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli...?

Vierailija
2/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:43"]Miksi helvetissä niitä ripsiä pitää leikata?! [/quote] Sanopa se. Ensimmäisen kerran leikkasin ne koska ne tekivät jotenkin ruman näköiseksi. Mutta mielenkiintoista tässö on se, ettö aina kun leikkaan ne niin tuleekin paha mieli ja toivon salaa että ne kasvaisivat takaisin. Ja sitten kun ne kasvaa niin aina tekee mieli repiä ja leikata pois. Saan jotain tyydytystä siitäkin kun ripsi irtoaa itsestään meikatessa. Yläripsiä nypin pinseteillä jos ovat liian lyhyet verrattuna muihin tai ne kasvaa liian lähellä "vesirajaa".

[/quote]

Skitsofreenikko. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesiraja voi tarkottaa myös sitä silmän "reunaa" ihan meidän kosmetologienkin piireissä

Vierailija
4/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa taas ilkeitä.. tehköön omilla karvoillaan mitä huvittaa. Munki alaripset on niin säälittävän ohuet ja vaaleat, että tuskin kukaan huomais vaikka pois vetelis. Kyse voi olla jostain pakkomielteestä, joillakin se on tuo ja toisilla taas rupien rappaaminen, josta oikeasti on haittaakin!

Vierailija
5/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla trikotillomania (tjsp.) ?

Vierailija
6/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin leikkasin nuorempana alaripset pois. Oli helpompi rajata silmät kun ripset ei olleet tiellä.

Vierailija
7/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:52"] Siis puhun yläripsien vesirajasta! Nyt tajusin miksi et ymmärtänyt. [/quote] Vittu olet tyhmä. Ei ihme, että revit ripsiäsi, kun äo ei riitä muuhun. [/quote] Äo on 135. Yläluomen vesirajan lähellä kasvaa lyhyempiä ripsiä.

[/quote]

Kaikilla täällä on omien sanojensa mukaan äo 135. Taitaa olla vakiotulos nettitesteissä...

Vierailija
8/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a...

Vierailija
9/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä niitä ripsiä pitää leikata?!

Vierailija
10/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, leikkaat?? Miksi ihmeessä :D

Vierailija
11/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää karvanpoistovillitys on jo ihan liikaa...

Vierailija
12/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkaan aina kaikki karvat pois ja piirrän ne itse niin saan just sellaset kuin haluan. Hiusten piirtäminen on kyllä vaikeeta, sitä pitää vielä harjotella.

Vierailija
13/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä...mitä...Eihän näin absurdiin aloitukseen voi muuta sanoa.:D

Vierailija
14/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:43"]Miksi helvetissä niitä ripsiä pitää leikata?!
[/quote]

Sanopa se. Ensimmäisen kerran leikkasin ne koska ne tekivät jotenkin ruman näköiseksi. Mutta mielenkiintoista tässö on se, ettö aina kun leikkaan ne niin tuleekin paha mieli ja toivon salaa että ne kasvaisivat takaisin. Ja sitten kun ne kasvaa niin aina tekee mieli repiä ja leikata pois. Saan jotain tyydytystä siitäkin kun ripsi irtoaa itsestään meikatessa. Yläripsiä nypin pinseteillä jos ovat liian lyhyet verrattuna muihin tai ne kasvaa liian lähellä "vesirajaa".

Vierailija
15/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä oppii uutta nelikymppinenkin, ripsienleikkaus :D

Vierailija
16/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:43"]Miksi helvetissä niitä ripsiä pitää leikata?!
[/quote]

Sanopa se. Ensimmäisen kerran leikkasin ne koska ne tekivät jotenkin ruman näköiseksi. Mutta mielenkiintoista tässö on se, ettö aina kun leikkaan ne niin tuleekin paha mieli ja toivon salaa että ne kasvaisivat takaisin. Ja sitten kun ne kasvaa niin aina tekee mieli repiä ja leikata pois. Saan jotain tyydytystä siitäkin kun ripsi irtoaa itsestään meikatessa. Yläripsiä nypin pinseteillä jos ovat liian lyhyet verrattuna muihin tai ne kasvaa liian lähellä "vesirajaa".

[/quote]

Ööö :D

Vierailija
17/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:43"]Miksi helvetissä niitä ripsiä pitää leikata?!
[/quote]

[/quote]

Ööö :D
[/quote]

Tuntuu pahalta :( ap

Vierailija
18/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyyköhän tämä ripsijuttu siihen että mulla on muitakin mielenterveysongelmia?
Olenkohan ainoa joka kuluttaa tauot työpaikalla vessassa tarkkailemassa ripsiä ja etsimässä nypittävää? :(

Vierailija
19/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:56"]

Liittyyköhän tämä ripsijuttu siihen että mulla on muitakin mielenterveysongelmia? Olenkohan ainoa joka kuluttaa tauot työpaikalla vessassa tarkkailemassa ripsiä ja etsimässä nypittävää? :(

[/quote]

Onko muita pakko-oireita? Minulla on itselläni vähän trikotillomanian tapaista. 

Vierailija
20/31 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:56"]

Liittyyköhän tämä ripsijuttu siihen että mulla on muitakin mielenterveysongelmia? Olenkohan ainoa joka kuluttaa tauot työpaikalla vessassa tarkkailemassa ripsiä ja etsimässä nypittävää? :(

[/quote]

Onko muita pakko-oireita? Minulla on itselläni vähän trikotillomanian tapaista. 
[/quote]

En tiedä onko mulla pakko-oiretta mutta joku pakkomielle mulla näistä ripsistä on kun niitä mietin usein ja kulutan niiden kanss niin paljon aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan