Ulkona näkee niin monella nuorella tytöllä selluliitti jalkoja
Lyhyissä shortseissa tai hameissa. Mietin että eikö ne ole itse huomannut asiaa? Mietin myös että onkohan minullakin niin pahat selluliitit kun lähden ulos mutten peilistä huomaa.? Onko kukaan huomannut tätä asiaa ?
Kommentit (47)
Mulla on hillittömän sellut takareisissä, mutta kun pitää valita että vilkkuuko selluliitti vai onko naurettavan kuuma niin mieluummin vilautan sellua. Ei ole pakko katsoa jos inhottaa :)
Myös huippu-urheilijoilla on sellua. Siellä ne menevät shortseissaan jopa maailmanlaajuisissa tv-lähetyksissä!!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:58"]
Lyhyissä shortseissa tai hameissa. Mietin että eikö ne ole itse huomannut asiaa? Mietin myös että onkohan minullakin niin pahat selluliitit kun lähden ulos mutten peilistä huomaa.? Onko kukaan huomannut tätä asiaa ?
[/quote]
En tiedä seluliiteistä, mutta nuoret naiset pukeutuvat kyllä turhan paljastavasti noin muuten. Eivät ymmärrä, että tahtomattaan tyrkyttävät itseään irstaille kuolaaville pukeille. Se ei ole varmasti syy siihen, että pukeutuvat paljastavasti. Luulevat raukat, että se jotenkin kuuluu asiaan, on muodikasta tmv. Täysin hakoteillä siis.
Sinä mietit asiaa.Muut menevät ja välittävät piupaut.
Vauva.fi:ssä näkee niin monella kirjoittajalla yhdys sana virheitä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:03"]
Mistähän ne naisten ulkonäköpaineet tulee?
[/quote]
Se on kyllä metkaa, kuinka naiset koulitaan jatkuvasti häpeämään omaa kehoaan. Hanki siinä nyt terve itsetunto!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:02"]
Noita ei nuoruudessani ollut. Vaikka eivät kaikki olleet minkään urheiluharrastuksen piirissä, niin autokyytejä ei tunnettu.
Jokainen käveli, pyöräili tai vähintään käveli busiille kaikki matkansa. Siitä varmaan ero. Olen itsekin huomannut nuorten "löysyyden". Pojat ovat joko plösojä tai tosi hinteliä, lihaksettomia.
Tytöt langanlaihoja kuitenkin jenkkakahvat löytyy, tai sitten ihan ylipainoisiakin löytyy.
Liikunnan puute, limpparit, sokeripitoinen ravinto ylipäänsä. Siinä ne ovat selitykset.
Toki on todella urheillullisia, hyvännäköisiäkin nuoria vaikka kuinkak paljon. Mutta se, mikä oli ennen keskiverto on nyt poikkeus.
[/quote]
Minä olen hoikka, urheilullinen ja syön suht. terveellisesti, mutta silti minullakin on selluliittiä reisissä. Luulen suurimman syyllisen olevan e-pillerit. Hormonaalinen ehkäisy ei varmaankaan sinun nuoruudessasi ollut yhtä yleistä ja yhtä nuorilla kuin nykyään?
Jaa että pitäisi nyt helteillä pukeutua pitkiin housuihin, koska ap kammoaa selluliittia?
Ja juu olen kiitos huomannut, mutta tiedätkös että kuuma tulee valitettavasti meille selluliittisillekin? Käytän yleensä polviin yltäviä mekkoja, mutta välillä saattaa helma nousta sen verran että ap näkee selluliitit ja järkyttyy.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:02"]Noita ei nuoruudessani ollut. Vaikka eivät kaikki olleet minkään urheiluharrastuksen piirissä, niin autokyytejä ei tunnettu.
Jokainen käveli, pyöräili tai vähintään käveli busiille kaikki matkansa. Siitä varmaan ero. Olen itsekin huomannut nuorten "löysyyden". Pojat ovat joko plösojä tai tosi hinteliä, lihaksettomia.
Tytöt langanlaihoja kuitenkin jenkkakahvat löytyy, tai sitten ihan ylipainoisiakin löytyy.
Liikunnan puute, limpparit, sokeripitoinen ravinto ylipäänsä. Siinä ne ovat selitykset.
Toki on todella urheillullisia, hyvännäköisiäkin nuoria vaikka kuinkak paljon. Mutta se, mikä oli ennen keskiverto on nyt poikkeus.
[/quote]
Se oli silloin, nyt on nyt. Koita kestää se.
Noita ei nuoruudessani ollut. Vaikka eivät kaikki olleet minkään urheiluharrastuksen piirissä, niin autokyytejä ei tunnettu.
[/quote]
Minulla tuli selluliittia jo teini-iän jälkeen, painoni oli 50 kg, ruokavalio hyvä, kun ei roskaruokaa ja karkkeja tuohon aikaan syöty 30 v sitten. Kaikki matkat kävelin, kun ei autoakaan olllut. Genettinen ominaisuus, kun äidilläkin sitä näkyi ja samoiun sisarilla. Raskausarpia en sitten saanut eikä niitä ole muillakaan naisilla suvussani.
Av:lla näkee niin monella idiootilla yhdyssanavirheitä.
Vaikka ois helle ei tarkota et tarvis olka jotku missikisat. Miten tarvii tehä keskustelu haukkuakseen ihmisiä? Ihanku kesällä pitäis aina pukeutua muita varten ja olla.
Näin tässä taannoin naisen (ehkä sellainen 40-50-v), joka oli pukeutunut farkkuihin ja hihattomaan t-paitaan. Todella timmi täti, paitsi niistä paljaista käsivarsista, jotka olivat muhkuraiset. Kaikki muu oli tarkasti verhottu vaatteilla, paitsi ne käsivarret. Mietin miksiköhän, mutta tämän keskustelun jälkeen täytyy nostaa hänelle hattua.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:11"]
[/quote]Höpsistä. Katso vaikka 50- ja 60-luvun missikisoja, tai vielä 70-luvun alkupuolenkin, siellä on missiehdokkaillakin selluliittia, eivätkä sitä häpeile.
[/quote]
Ok, en ole katsonut. Ainakin niillä on vyötäröt ja jotenkin terveempi vartalonmalli sitä myötä.
Tämä vain sellaisena ei-tieteellisenä havaintona, että löysyys olisi lisääntynyt. Joitain videoita esim. olen katsonut 70-luvun lastenleireistä. Lapset ovat jänteviä ja sopusuhtaisia, yksi plösökin tietysti on joukossa, mutta kokonaiskuva on muuttunut.
Ja onhan se muuttunut ihan tutkimustenkin perusteella.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:02"]Noita ei nuoruudessani ollut. Vaikka eivät kaikki olleet minkään urheiluharrastuksen piirissä, niin autokyytejä ei tunnettu. Jokainen käveli, pyöräili tai vähintään käveli busiille kaikki matkansa. Siitä varmaan ero. Olen itsekin huomannut nuorten "löysyyden". Pojat ovat joko plösojä tai tosi hinteliä, lihaksettomia. Tytöt langanlaihoja kuitenkin jenkkakahvat löytyy, tai sitten ihan ylipainoisiakin löytyy. Liikunnan puute, limpparit, sokeripitoinen ravinto ylipäänsä. Siinä ne ovat selitykset. Toki on todella urheillullisia, hyvännäköisiäkin nuoria vaikka kuinkak paljon. Mutta se, mikä oli ennen keskiverto on nyt poikkeus. [/quote] Se oli silloin, nyt on nyt. Koita kestää se.
[/quote]
Koetan kestää ja kestänkin. Täällä kai voi puhua ilmiöistä ilman romahdusta?
ap
Nämä ihmettelijät ja arvostelijat ovat tietenkin itse täydellisiä... Not.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:11"]
[/quote]Höpsistä. Katso vaikka 50- ja 60-luvun missikisoja, tai vielä 70-luvun alkupuolenkin, siellä on missiehdokkaillakin selluliittia, eivätkä sitä häpeile.
[/quote]
Ok, en ole katsonut. Ainakin niillä on vyötäröt ja jotenkin terveempi vartalonmalli sitä myötä.
Tämä vain sellaisena ei-tieteellisenä havaintona, että löysyys olisi lisääntynyt. Joitain videoita esim. olen katsonut 70-luvun lastenleireistä. Lapset ovat jänteviä ja sopusuhtaisia, yksi plösökin tietysti on joukossa, mutta kokonaiskuva on muuttunut.
Ja onhan se muuttunut ihan tutkimustenkin perusteella.
ap
[/quote]
Jatkan.. en puhunut nyt missikisoista, jossa "vaatimukset" ovat ihan erilaiset kuin aiemmin. Puhuin kokonaiskuvasta.
Eihän mitään asiaa ole tällä hetkellä missikisoihin, jos vartalo ei ole äärimmäisen timmissä kunnossa. Ennen ehkä arvostettiin enemmän kasvoja.
Tän vastauksen mä tiedän...tytöillä se johtuu dokaamisesta. Kun 2-3 kertaa viikossa dokaa niin alkaa kertymään kenelle tahansa piti mitä dietiiä hyvänsä muut päivät. 2 päivää dokaamista sen jälkeen 1 päivä mässytystä ja sitten diettaamista ja itkemistä ja raivoomista läskeistä. Tiedän tämän koska omat tytöt ja niitten kaverit. Pojat on muuten paljon paremmassa kunnossa mutta dokaamiskulttuuri on muuttunut niin että tytöistä dokaa paljon paljon useempi mitä pojista.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:02"]
[/quote]
Niinpä :)
Olen huomannut selluliittini. Pidän shortseja. Ja?