Miehen ominaistuoksu ja ulkonäkö
Olen huomannut, että niillä miehillä, joiden ulkonäkö sopii omaan makuuni, on myös useammin seksikäs ominaistuoksu kuin niillä miehillä, joiden ulkonäkö ei niin hirveästi miellytä, vaikka miehet olisivatkin objektiivisesti arvioituna / klassisten ihanteiden perusteella samaa tasoa ulkonäöltään. Ominaistuoksu on minulle melko tärkeä asia kiihottumisen ja kostumisen kannalta ja siksi on tavallaan kätevää, että jo ulkonäön perusteella voi tehdä jonkinlaisia päätelmiä siitä, tuoksuuko mies hyvältä tai mitäänsanomattomalta.
Oletteko muut huomanneet samanlaista yhteyttä?
Kommentit (3)
Tjaa, eilen juuri tätä mietin kun Prismassa tuli vastaan hyvännäköinen mies, mutta josta lähti paha haju. Mietin miten sen muija kestää. Oma mies tuoksuu hyvälle.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:39"]
Ominaistuoksu ja hajuste kietoutuvat usein yhteen, eikä voi täysin erottaa kumpi on kumpaa vai onko lopulta molemmat molempia. Edellinen miesystäväni tuoksui jumalaiselta, paremmalta kuin kukaan ennen, mutta hän ei silti ollut oikea. Palasin yhteen miehen kanssa, jota tapailin vuosia aiemmin. Haistan tämän miehen tuoksusta, että hän alkaa jo vanheta! Silti rakastan häntä. Hän on toisaalta komeampi kuin kukaan muu, vaikka vanheneekin...Tuoksu ei aina määrää kiintymystä, ainakaan se osa sitä jonka itse tiedostaa.
[/quote]
Minäkin olen muuten huomannut, että miehen tuoksu muuttuu vanhemmiten. Se jotenkin laimenee.
T: ap
Ominaistuoksu ja hajuste kietoutuvat usein yhteen, eikä voi täysin erottaa kumpi on kumpaa vai onko lopulta molemmat molempia. Edellinen miesystäväni tuoksui jumalaiselta, paremmalta kuin kukaan ennen, mutta hän ei silti ollut oikea. Palasin yhteen miehen kanssa, jota tapailin vuosia aiemmin. Haistan tämän miehen tuoksusta, että hän alkaa jo vanheta! Silti rakastan häntä. Hän on toisaalta komeampi kuin kukaan muu, vaikka vanheneekin...Tuoksu ei aina määrää kiintymystä, ainakaan se osa sitä jonka itse tiedostaa.