On se säälittävää että pitää rivitalokaksiossa ryypätä poppivehkeet täysillä
Ihan aikuiset ihmiset, ei sen vertaa pääse reissuun että voisivat siellä bailata riittämiin. Ei kun aamusta se on jyskättävä, että naapuritkin kuulee.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:03"]
Minä menen aina ilmoittamaan naapurille, jos meteli häiritsee. Edes päiväsaikaan ei saa häiritsevästi metelöidä. Remontit ja muutot on toki eri asia, mutta edes päivällä ei saa soittaa musiikkia häiritsevän lujalla. Kuunnelkoon kuulokkeilla. Ja jos kaunis huomautus ei tehoa, niin sitten voi soittaa poliisit.
Kenelläkään ei ole oikeutta häiritä toisten elämää kohtuuttomasti, ja yöaikaan pitää noudattaa yleistä hiljaisuutta. Joka haluaa järjestää bileitä, rempatkoon ensin kunnon äänieristyksen.
[/quote]
Tämä mielipide on se järjen ääni kaikille, näin se menee.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:14"]Ei kai tässä ole kyse siitä kuka on tyhjätasku, kuka ei, ja kuka asuu minkäkinlaisessa asunnossa. Kyse on käytöstavoista ja järjestä. Pitää osata ottaa toisetkin ihmiset huomioon, että kaikki voivat nauttia kesästä, ja että ne, joilla ei nyt ole lomaa, jaksavat herätä aamulla käydäkseen töissä ja maksaakseen veronsa.
Ei me kaikki voida vain örveltää. Kuka silloin hoitaisi kännitapaturmat? Olisiko mukavaa, että päivystyksessä oleva lääkäri ja hoitaja olisivat valvoneet koko yön känninaapureidensa takia ja tekisivat jonkun huolimattomuusvirheen siksi?
[/quote]
No sitten lääkäreiltä loppuisi työt :D Saiko ap ehkä lääkärin hoitoa vaativan kuulovaurion tai pysyvän vamman sieluunsa?
Mä vaan en jaksa omakotitalon pihahommia. Asutaan rivarissa jossa huoltoyhtiö hoitaa lumityöt yms, ja me hoidetaan ainoastaan oma pieni piha. Eli meille valinta on just täydellinen.
Toki voit kutsua meitä tyhjätaskuiksi jos se helpottaa :)
Kyse on käytöstavoista ja järjestä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:21"]Ihan aikuiset ihmiset, ei sen vertaa pääse reissuun että voisivat siellä bailata riittämiin. Ei kun aamusta se on jyskättävä, että naapuritkin kuulee. [/quote] Miks sä et ole reissussa? Eikö sullakaan ole rahaa?
[/quote]
Minä vietän nyt lapsiperhearkea.
Fyi: Meidän rivarin hinnalla sais jo okt:n.