Finnairin lähtöselvitys
tietääkö kukaan onko Helsinki-Vantaalla finnairilla enää lähtöselvitystiskiä, vai täytyykö tehdä automaatilla?
Kommentit (60)
Kiitos. En oo moneen vuoteen lentäny finnairilla, mut näin olen kuullut.
Netissä vaikka kotona tai automaatilla kentällä tehtävä.
Jos sulla menee ruumaan tavaraa, niin kannattaa lähtöselvitys tehdä vasta kentällä - koska kentällä kuitenkin joutuu asioimaan koneella.
Helppo homma se oli, se masiina kertoo kaiken mitä tarvii tehdä :)
Voi sen tiskilläki tehä ainakin jos on ruumaan menevää tavaraa
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:35"]
Automaatilla vain.
[/quote]No miten ihmeessä minä viime viikolla lensin Hgistä Vaasaan ja ihan tein lähtöselvityksen tiskillä????
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:16"]Voi sen tiskilläki tehä ainakin jos on ruumaan menevää tavaraa
[/quote]
Ei voi. Tai ehkä joku binesklubi tms vii vielä saada palvelua.
Ja minä viime kuussa, tiskillä tein lähtöselvityksen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:35"]
Automaatilla vain.
[/quote]No miten ihmeessä minä viime viikolla lensin Hgistä Vaasaan ja ihan tein lähtöselvityksen tiskillä????
[/quote]
No en tiedä. Meidät käänytettiin pois ja käskettiin automaatille. En tiedä onko sitten tietyille lennoille tai ruuhka-aikaan joku palvelutiski sitten käytössä mutta kannattaa varautua siihen että automaatin kanssa pitää asioida.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:16"]Voi sen tiskilläki tehä ainakin jos on ruumaan menevää tavaraa
[/quote]
Ei voi. Tai ehkä joku binesklubi tms vii vielä saada palvelua.
[/quote]
En todellakaan lentäny pari viikkoa sitten bisnesluokassa ja ihan tiskillä tein lähtöselvityksen. Onko asia muuttunu viimesen parin viikon sisällä vai kerrotko omiasi?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:35"]
Automaatilla vain.
[/quote]ehkä tässä nyt puhutaan oikeista lennoista eikä mistään junttikylien pikkukentistä
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:27"]http://www.hs.fi/m/talous/a1305555555856
[/quote]
Av-mamma on poikkeus, ei nää muutokset häntä koske..
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:27"]http://www.hs.fi/m/talous/a1305555555856
[/quote]
[/quote]
Urpo. Sitähän nyt ei voi muuksi muuttaa että pari viikkoa sitten onnistui lähtöselvityksen teko tiskillä. Sehän nyt on kaikkien tiedossa että palvelut tiskillä loppuu. Ehkä tilanne on parissa viikossa muuttunu.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:27"]http://www.hs.fi/m/talous/a1305555555856
[/quote]
[/quote]
Urpo. Sitähän nyt ei voi muuksi muuttaa että pari viikkoa sitten onnistui lähtöselvityksen teko tiskillä. Sehän nyt on kaikkien tiedossa että palvelut tiskillä loppuu. Ehkä tilanne on parissa viikossa muuttunu.
[/quote]
Tuo linkki on parin vuoden takaa...
Jos haluat koneeseen, te se selvitys kotona ja sitten automaatilla matkatavaroihin tarrat. Finnair myy nykyisin koneet täydemmiksi kuin ennen ja jos vasta kentällä teet selvitystä, voit joutua huomaamaan, että paikkoja ei enää ole. Silloin todella päädyt palvelutiskille ihmettelemään etenkin jatkolentojen tilannetta.
Automaatilla vain.