Kävin eilen lääkärissä, illalla fb:ssä...
...tuo lääkäri tökkäsi minua. Pelottaa, onko se joku psykopaatti joka stalkkaa potilaita, mitä ihmettä?? Ihan vahingossakaan ei voi tökätä, pitää vähintään mennä tarkoituksella siihen toisen profiiliin :0
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:54"]
No hyi, todella ällöttävää jos omalääkäri kyttäis fb-sivuja :( itse aloitan syksyllä lääkiksessä ja toivon todellakin että lääkärit ja muu hoitohenkilökunta ei naureskele tai juoruile potilaistaan, en halua sellasia kollegoja.
[/quote] Ota ne ruusunpunaiset lasit pois ennen kuin menet sinne lääkikseen :D
[/quote]
No en mä usko että ainakaan kaikki noin käyttäytyy, jos lääkäreillä ei ole etiikkaa niin kellä sitten :/
Noniin, jottei kaikkien lääkäreiden maine menisi paljastan tämän päiväunekseni. Kävin kyllä lääkärissä ja kyyläsin tämän ihanan lääkärin fb:n. Muttei se mua tökännyt. Kunhan haaveilen. Nyt yritän irrottautua täältä av:lta ja lähteä lasten kans ulos.
Hyvää kesää muillekin av-mammoille! <3
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:54"]
No hyi, todella ällöttävää jos omalääkäri kyttäis fb-sivuja :( itse aloitan syksyllä lääkiksessä ja toivon todellakin että lääkärit ja muu hoitohenkilökunta ei naureskele tai juoruile potilaistaan, en halua sellasia kollegoja.
[/quote] Ota ne ruusunpunaiset lasit pois ennen kuin menet sinne lääkikseen :D
[/quote]
No en mä usko että ainakaan kaikki noin käyttäytyy, jos lääkäreillä ei ole etiikkaa niin kellä sitten :/
[/quote] Lääkärit on ihan tavallisia ihmisiä. Kuka sanoi, että KAIKKI lääkärit niin käyttäytyy. Joukkoon mahtuu monenlaisia persoonia..
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:28"]Noniin, jottei kaikkien lääkäreiden maine menisi paljastan tämän päiväunekseni. Kävin kyllä lääkärissä ja kyyläsin tämän ihanan lääkärin fb:n. Muttei se mua tökännyt. Kunhan haaveilen. Nyt yritän irrottautua täältä av:lta ja lähteä lasten kans ulos.
Hyvää kesää muillekin av-mammoille! <3
Ap
[/quote]
Hm! Älä yritä, tämä ei todellakaan ollut provo! Voi että ärsyttää tollaset jotka tulee esiintymään apna.
Oikea Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:20"]Oliko hyvännäköinen.? Tökkää takaisin. Ihan ihminenhän se lääkärikin on. Ehkä toivoi salaa tapaavansa sut uudelleen, muttei uskaltanut tehdä ammattinsa vuoksi varsinaista aloitetta? Söpöä:)
[/quote]
Potilassuhteessa ei saa tehdä liian läheistä tuttavutta. Mutta ihmisiä mekin ollaan. Myönnän käyneeni joskus viehättävän potilaan fb sivuja vilkaisemassa.
Tässä tapauksessa kovin kummoista hoitosuhdetta ei ole muodostunut. Kun poistohaava on parantunut, ette ole enäää hoitosuhteessa. Silti en lääkärinä soittelisi perään ja kysyisi treffeille, mutta jos muuten törmää tms niin ei siinä mitään epäeettistä ole jos asiat menisivät läheisempäänkin suuntaan. Aivan eri asia jos teillä olisi ollut pitkä hoitosuhde jonkun vakavan taudin tai psykiatrisen vaivan tiimoilta. Toi nyt oli yksi luomen poisto ja sillä selvä.
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mitä tehdään, kun FB:ssa tökätään?
Vierailija kirjoitti:
Kävi kyyläämässä, tökkäsi vahingossa?
Miten tökätään vahingossa? Tökkäys klikkauksien päässä eikä esim. mitään ulos kirjautumista lähellä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/facebookin-piileskeleva-lista-ehdot…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi kyyläämässä, tökkäsi vahingossa?
Miten tökätään vahingossa? Tökkäys klikkauksien päässä eikä esim. mitään ulos kirjautumista lähellä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/facebookin-piileskeleva-lista-ehdot…
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:05"]
Ohiksella tyhmä kysymys. Mitä tarkoittaa tökkääminen? Tykkäämisen kyllä tajuan mutte mitä toi tökkääminen on?
[/quote]
Just meinasin kysyä samaa.
[/quote]
Facebookissa on sellainen nappula kuin tökkää. Tökkäät sormella ikäänkuin. Minä ainakin otan sen vähän sellaisena silmäniskuna, pikkuflirttinä.