Kävin eilen lääkärissä, illalla fb:ssä...
...tuo lääkäri tökkäsi minua. Pelottaa, onko se joku psykopaatti joka stalkkaa potilaita, mitä ihmettä?? Ihan vahingossakaan ei voi tökätä, pitää vähintään mennä tarkoituksella siihen toisen profiiliin :0
Kommentit (96)
Ei ole epäuskottavaa. Itse löysin tosi hyvän lääkärin ns.omalääkärikseni, mutta huomasin puolen vuoden aikana kuinka yli-innokas hän oli suhteeni ja määräsi mitä vaan keksin pyytää, mutta kun olisin halunnut, että hän olisi lääkärinä arvioinut onko pyytämäni tarpeen. Vaikea selittää, mutta ei ole muut lääkärit samalla tavalla ryhtyneet tuttavalliseksi.
älä ole huomaavinasnellet nyt sitten itse olisi aidosti tyypistä kiinnostunut sillä hänkin on vain ihminen. Muutoin vaihda tohtoria.
Tosi epäammattimaista. :/ Älä tökkää takaisin, anna olla.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:26"]Tosi epäammattimaista. :/ Älä tökkää takaisin, anna olla.
[/quote]
En niin, ja jos on tehnyt tuon vahingossa niin en viitsi nolata...
Ap
Älä suutu, mut jotenkin tuntuu että vois olla itsetutkiskelun paikka oman käytöksen suhteen kanssa. Parempi olla asiallinen kuin liian tuttavallinen tai flirtti, tulee vähemmän tälläisiä tilanteita. Tälläinen ajatus minulla.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:30"]Älä suutu, mut jotenkin tuntuu että vois olla itsetutkiskelun paikka oman käytöksen suhteen kanssa. Parempi olla asiallinen kuin liian tuttavallinen tai flirtti, tulee vähemmän tälläisiä tilanteita. Tälläinen ajatus minulla.
[/quote]
Olin perus ystävällinen ja asiallinen. Olen tosi ujo, en todellakaan flirttaile...
Ap
Just ajattelin samaa että jos mun lääkäri olisi käynyt stalkkaamassa profiiliani, jos sillä siis olisi se fb...
Hoitaja poistaa tikit, ei lääkäri :)
No tuota, vähän vaikea uskoa. Yleensä se on toisinpäin, potilas pyrkii lääkärin juttusille vapaa-ajalla. Ettet itse tökännyt?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:37"]Hoitaja poistaa tikit, ei lääkäri :)
[/quote]
Huh :D
Ap
Lääkäreitä on tuhansittain ja vaikka valtaosa noudattaa perusetiikkaa niin mukaan mahtuu vaikka minkälaista vipeltäjää, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:41"]
Lääkäreitä on tuhansittain ja vaikka valtaosa noudattaa perusetiikkaa niin mukaan mahtuu vaikka minkälaista vipeltäjää, valitettavasti.
[/quote]
Sadisteja, juoppoja ja psykopaatteja. Ihmiskunta on niiä-in ihana...
Tää lääkäri oli tosi ystävällinen ja mukava, kyseli vahanväliä että sattuuko, tuntuuko miltään... Ei siis mikään limanuljaska. Mun kokemukset tk lääkäreistä on ollut ihan toisenlaisia, kiireellisiä, ei välitä miltä tuntuu.. Huhh, hyvä juttu että hoitaja poistaa tikit. Saisin varmaan paniikkikohtauksen viimeistään odotushuoneessa. ':D
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:30"]
Älä suutu, mut jotenkin tuntuu että vois olla itsetutkiskelun paikka oman käytöksen suhteen kanssa. Parempi olla asiallinen kuin liian tuttavallinen tai flirtti, tulee vähemmän tälläisiä tilanteita. Tälläinen ajatus minulla.
[/quote]
Joo ja nainen jos raiskataan niin pitää vaan tutkailla omaa käytöstä ja oliko hame sittenkin liian lyhyt...
Näinkö?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:17"]Hyvä provon alku, mutta olisit nyt jonkun muun keksinyt kuin LÄÄKÄRIN. Edes hierojan tai ambulanssikuskin. Lääkäri on liian epäuskottava.
[/quote]
Ai että lääkäri on yli-ihminen? Taidat olla vähän vanhempaa sukupolvea?
Vanhempani ovat samanlaisia, jaksavat päivitellä ja kaakattaa joka kerta kun naapurin lääkäri tekee jotain tavallista kuten juo kännit tai liukastuu lumitöissä, "vaikka onkin lääkäri".
Usko pois, ihmisiä ne lääkäritkin ovat vaikka ovatkin opiskelleet pitkään.
Ilmeisesti kiinnostui sinusta muunakin kuinpoistettavana luomena. Onko tuo nyt niin paha juttu?
Vain jos tökkäsi tahallaan, on tuossa jotain outoa. Se, että kävi katsomassa sun profiilias ei ole mun mielestä niin ihmeellistä. Voi olla esim. että sukunimesi on tuttu, tutunnäköinen naama tms. minkä takia kävi katsomassa onko teillä vaikka yhteisiä tuttuja. Lääkäritkin ovat tosiaan ihan ihmisiä ja tekevät arkipäiväisiä ja hölmöjäkin asioita.
Ohiksella tyhmä kysymys. Mitä tarkoittaa tökkääminen? Tykkäämisen kyllä tajuan mutte mitä toi tökkääminen on?
Ei ole provo! Argh... Kävin poistattamassa luomen yläselästä, 2 vk:n päästä on uusi aika; poistaako tikit tuo sama lääkäri vai tekeekö sen hoitaja?
Ap