Kävin eilen lääkärissä, illalla fb:ssä...
...tuo lääkäri tökkäsi minua. Pelottaa, onko se joku psykopaatti joka stalkkaa potilaita, mitä ihmettä?? Ihan vahingossakaan ei voi tökätä, pitää vähintään mennä tarkoituksella siihen toisen profiiliin :0
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:58"]Vain jos tökkäsi tahallaan, on tuossa jotain outoa. Se, että kävi katsomassa sun profiilias ei ole mun mielestä niin ihmeellistä. Voi olla esim. että sukunimesi on tuttu, tutunnäköinen naama tms. minkä takia kävi katsomassa onko teillä vaikka yhteisiä tuttuja. Lääkäritkin ovat tosiaan ihan ihmisiä ja tekevät arkipäiväisiä ja hölmöjäkin asioita.
[/quote]
Niin voi olla. :) Yöllä heräsin monesti ja pähkäilin ja pohdin onko vahinko vai tahallinen tökkäys. Itse en häntä mitään kautta tiedä/muista.
Ap
Mikä se toimenpide olikaan, jos lääkäri vähänväliä kysyi sattuuko, tuntuuko miltään?
No siis ap, minkä ikäinen tämä lääkäri oli? Joku nuori kesäkandi?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:30"]
Älä suutu, mut jotenkin tuntuu että vois olla itsetutkiskelun paikka oman käytöksen suhteen kanssa. Parempi olla asiallinen kuin liian tuttavallinen tai flirtti, tulee vähemmän tälläisiä tilanteita. Tälläinen ajatus minulla.
[/quote]
Joo ja nainen jos raiskataan niin pitää vaan tutkailla omaa käytöstä ja oliko hame sittenkin liian lyhyt...
Näinkö?
[/quote]
50% "raiskauksissa" esiintyy vihjailevaa pyllynpyöritystä tms. ehdottelua. FAKTA!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:10"]Mikä se toimenpide olikaan, jos lääkäri vähänväliä kysyi sattuuko, tuntuuko miltään?
[/quote]
Ihan luomenpoisto vaan. :D
Ap
En osaa sanoa ikää... Ehkä joku 27? Alle 30 mun silmään. Mies joo.
Ap
Oliko hyvännäköinen.? Tökkää takaisin. Ihan ihminenhän se lääkärikin on. Ehkä toivoi salaa tapaavansa sut uudelleen, muttei uskaltanut tehdä ammattinsa vuoksi varsinaista aloitetta? Söpöä:)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:20"]Oliko hyvännäköinen.? Tökkää takaisin. Ihan ihminenhän se lääkärikin on. Ehkä toivoi salaa tapaavansa sut uudelleen, muttei uskaltanut tehdä ammattinsa vuoksi varsinaista aloitetta? Söpöä:)
[/quote]
Oli ihan komea. Semmonen suloinen.
Ap
Mutta en kyllä uskalla tökätä takaisin! Apua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:23"]Mutta en kyllä uskalla tökätä takaisin! Apua.
Ap
[/quote] Kadut kuitenkin jos et tökkää.. :)
Oli varmasti kesäkandi, siis ei vuelä valmistunut.
ilmota hänäen esimiehelleen. Ei lääkäri saaa koskaan ryhtyä suhteeseen potilaansa kanssa, se vaarantaa hoidon. HÄnhän lukee nyt kaikki sinun potilastiedotkin, vanhat ja gynekologinkäynnit, ehkäsyasiat, ja sukupuolitaudit!
Hän voi olla pedofiili, joka jahtaa nuoria tyttöjä vastaanotoillaan ja ehdottaa gynekologista tarkastusta vaikkei ole aihetta! Itse kävin kerran valittamassa alavatsakipua umpisuolen kohdalla, niiin muslimi mieslääkäri sanoi ettähän voi tehdä sisätutkimuksen nyt heti alapän kautta, työntää sormet sisälleni! Sanoin ei nyt ja lähdin!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:05"]
Ohiksella tyhmä kysymys. Mitä tarkoittaa tökkääminen? Tykkäämisen kyllä tajuan mutte mitä toi tökkääminen on?
[/quote]
Just meinasin kysyä samaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:27"]
ilmota hänäen esimiehelleen. Ei lääkäri saaa koskaan ryhtyä suhteeseen potilaansa kanssa, se vaarantaa hoidon. HÄnhän lukee nyt kaikki sinun potilastiedotkin, vanhat ja gynekologinkäynnit, ehkäsyasiat, ja sukupuolitaudit!
Hän voi olla pedofiili, joka jahtaa nuoria tyttöjä vastaanotoillaan ja ehdottaa gynekologista tarkastusta vaikkei ole aihetta! Itse kävin kerran valittamassa alavatsakipua umpisuolen kohdalla, niiin muslimi mieslääkäri sanoi ettähän voi tehdä sisätutkimuksen nyt heti alapän kautta, työntää sormet sisälleni! Sanoin ei nyt ja lähdin!
[/quote]
Kertoiko lääkäri olevansa muslimi?
Mieheni on lääkäri, entinen ampparikuski/ensihoitaja... Kyllä sitä välillä kuulee kun työkavereitten kanssa juttelevat kuinka ovat tsekkailleet milloin minkäkin potilaan Facebook profiilit...
Älkää nyt hyvät ihmiset kuvitelko että missään ammatissa kukaan oikeasti olis muka niin tunnollinen ettei aina jollekkin kertois jotain ja aina jotakin nauretaan porukalla ja kyylätään profiileja sun muita...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:34"]
Mieheni on lääkäri, entinen ampparikuski/ensihoitaja... Kyllä sitä välillä kuulee kun työkavereitten kanssa juttelevat kuinka ovat tsekkailleet milloin minkäkin potilaan Facebook profiilit... Älkää nyt hyvät ihmiset kuvitelko että missään ammatissa kukaan oikeasti olis muka niin tunnollinen ettei aina jollekkin kertois jotain ja aina jotakin nauretaan porukalla ja kyylätään profiileja sun muita...
[/quote]
Yäk.
No hyi, todella ällöttävää jos omalääkäri kyttäis fb-sivuja :( itse aloitan syksyllä lääkiksessä ja toivon todellakin että lääkärit ja muu hoitohenkilökunta ei naureskele tai juoruile potilaistaan, en halua sellasia kollegoja.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:54"]
No hyi, todella ällöttävää jos omalääkäri kyttäis fb-sivuja :( itse aloitan syksyllä lääkiksessä ja toivon todellakin että lääkärit ja muu hoitohenkilökunta ei naureskele tai juoruile potilaistaan, en halua sellasia kollegoja.
[/quote] Ota ne ruusunpunaiset lasit pois ennen kuin menet sinne lääkikseen :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:00"]Eikö sua kiinnosta?
[/quote]
No en tiedä, enpä ajatellut häntä siinä mielessä. Vaikka olikin tosi hyvä lääkäri..
Ap