Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniit naiset on sinkkuja

Jjjk
18.02.2022 |

Miksi kauniit naiset on sinkkuja? Itse olen naimisissa ja jos en olisi niin iskisin samantien tälläisen kaunottaren itselle.. Eikö muille miehillä kelpaa vai eikö näille kauneille naisille kelpaa suomalaiset miehet?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaunotar ainakin ollut naimisissa iät ajat. Yhä miehet sanoo, että wau.

Vierailija
2/42 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa munaa niin paljon kaikilta panomiehiltä ettei kannata vakavaan parisuhteeseen alkaa elämäänsä rajoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ämmät ja pienimunaiset miehet menee hätiköiden naimisiin.

Kauniit naiset ja hyvinvarustetut miehet nautiskelee ja perustaa perheen +30 vuotiaina, tai ei silloinkaan.

Mitä järkeä ottaa palloa kiinni nilkkaan, kun voi elämästään sinkkuna nauttia?

Vierailija
4/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne saa munaa niin paljon kaikilta panomiehiltä ettei kannata vakavaan parisuhteeseen alkaa elämäänsä rajoittamaan.

Itse en ainakaan harrasta seksiä juuri koskaan, hyvin harva mies kiihottaa.

Ne mainitsemasi ”kaikki panomiehet” on yleensä epäviehättäviä, eivätkä kauniit naiset liiemmin pyöri tuolla panemassa panomiesten kanssa.

Ennemminkin runkkaavat nirsona himassa.

Vierailija
5/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ainakin yleensä tietää, että ottajia on, joten ei tarvitse ottaa ketään vain siksi, että joku huolii.

Seksin vuoksi naiset ei joka tapauksessa suhteeseen ala, joten tuo oletus kauniiden naisten helposta seksielämästä jonka vuoksi ei tarvitse suhteeseen alkaa, on puppua.

Vierailija
6/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31v23cm184cm kirjoitti:

Läskit ämmät ja pienimunaiset miehet menee hätiköiden naimisiin.

Kauniit naiset ja hyvinvarustetut miehet nautiskelee ja perustaa perheen +30 vuotiaina, tai ei silloinkaan.

Mitä järkeä ottaa palloa kiinni nilkkaan, kun voi elämästään sinkkuna nauttia?

Inun miehisyys taitaa olla testaamatta tiä vaikka siimahäntäs ei liikahtaiskaan. Eli jälkeläisillä se mieskunto testataan. Nykyään ei kyetä kun elimiä mittaileen ja mainostaan

Vierailija
7/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kauniit naiset ovat täynnä itseään olevia paskiaisia. Meikkaavat peilin edessä ja luulevat saavansa miehen kuin miehen ulkonäöllään. Ei kukaan halua seurustella tällaisen naisen kanssa jolla ulkonäkö on pääasia. Sisäinen kauneus ja elämänarvot ovat sitten retuperällä.

Vierailija
8/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kauniit naiset ovat täynnä itseään olevia paskiaisia. Meikkaavat peilin edessä ja luulevat saavansa miehen kuin miehen ulkonäöllään. Ei kukaan halua seurustella tällaisen naisen kanssa jolla ulkonäkö on pääasia. Sisäinen kauneus ja elämänarvot ovat sitten retuperällä.

:D söpön naiivi ajattelutapa. Sisäinen kauneus ja elämänarvot on tärkeintä, ei kukaan mitään kauniita naisia halua!

Oikeasti moni mies ottaa oikein mielellään kauniin naisen, vaikka olisikin luonteeltaan hankala. Sen kanssa oppii pärjäämään.

Vierailija
9/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset haluaa nauttia laadukkaasta seksistä.

Läskit mätisäkit joutuu tyytymään surkeisiin minimuna häviäjiin, koska hyvinvarustetut urokset hylkii heitä.

Sori siitä 😢

Vierailija
10/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ratsastaa sillä kauneudellaan. Ei niitä kiinnosta panostaa muuhun. Eikä se kauneus pidemmän päälle vain riitä, joten kukaan ei jaksa. Vähemmän kauniin täytyy olla persoonaltaan mukava ja ihana, että hänet halutaan pitää

Sama muuten pätee myös miehiin.

Vierailija
11/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kommentteja täällä. Voi myös olla, että nätit naiset saa huomiota ihan riittämiin vaikka eivät aina haluaisikaan ja kokemus on opettanut, ettei ne kiinnostuneet kuitenkaan sovi parisuhteeseen joten parempi olla yksin. Ei monikaan nainen halua miestä, joka ei näe pintaa syvemmälle tai ole kiinnostunut naisesta muuten, kuin nättinä status-symbolina.

Vierailija
12/42 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä itse, kumman ottaisit? Kauniin naisen joka on täynnä itseään, ehostaa itseään jatkuvasti ja kun kynsi katkeaa tulee mailmanloppu. Vai ihan tavallisen vaikka hieman pullean jolla on elämän arvot kohdallaan, sisäisesti kaunis ja muutenkin arvostaa muitakin.

Minulle hyvä luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö.

Vierailija
13/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset nauttii laadukkaasta sinkkuseksistä.

Mätisäkin sormettaa ja nöyryyttää itseään pallomaha ukkojen kännipanoina.

Vierailija
14/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon luonnonkaunis, en meikkaa. Sinkku olen siksi koska miehiä ei tunnu kiinnostavan suhde kanssani. Seksi kelpaisi kyllä. Haluaisin vaan rakastaa, mutta en kohtaa sopivaa kumppania ja siksi olen sinkku.

Vierailija
15/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Oon luonnonkaunis, en meikkaa. Sinkku olen siksi koska miehiä ei tunnu kiinnostavan suhde kanssani. >Seksi kelpaisi kyllä. Haluaisin vaan rakastaa, mutta en kohtaa sopivaa kumppania ja siksi olen sinkku.

Onko kyse siitä että haluat seksittömän suhteen?

Vierailija
16/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset (eivät kaikki) ratsastavan kauneudellaan. Sängyssä lahnoja. Poikkeuksia on, olen suhteessa kauniin naisen kanssa.

Vierailija
17/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei usko että voi olla vapaa. Eivätkä uskalla lähestyä liian kaunista naista.

Vierailija
18/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpoeka kirjoitti:

Miehet ei usko että voi olla vapaa. Eivätkä uskalla lähestyä liian kaunista naista.

Olisiko syytä naisten omassa käytöksessä? 

Mieti esimerkiksi naisten baariryhmää, joka kyykyttää miehiä ja nauraa päälle. Ja #metoo on aiheuttanut myös vaikeuksia lähestyä toista ihmistä, vaikka alunperin todellakin oli oikealla asialla.

Vierailija
19/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit ratsastaa sillä kauneudellaan. Ei niitä kiinnosta panostaa muuhun. Eikä se kauneus pidemmän päälle vain riitä, joten kukaan ei jaksa. Vähemmän kauniin täytyy olla persoonaltaan mukava ja ihana, että hänet halutaan pitää

Sama muuten pätee myös miehiin.

Olen kyllä tavannut ihan mukavia kauniita ihmisiä, sekä peesoonaltaan mätiä vähemmän kauniita. Tuskin ulkonäkö vaikuttaa esim. kotikasvatukseen mitenkään. Taikka muihin geeneihin. Ei kauneus tee tyhmäksi, tai toisinpäin. Ehkä jotkut sekoittavat kauneuden laittautumiseen, tekoripsiin, meikkeihin, ja irtokynsiin. Se taas kertoo luonteesta jotain.

Vierailija
20/42 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena saan aina laadukasta seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi