Miksi kauniit naiset on sinkkuja
Miksi kauniit naiset on sinkkuja? Itse olen naimisissa ja jos en olisi niin iskisin samantien tälläisen kaunottaren itselle.. Eikö muille miehillä kelpaa vai eikö näille kauneille naisille kelpaa suomalaiset miehet?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
>Oon luonnonkaunis, en meikkaa. Sinkku olen siksi koska miehiä ei tunnu kiinnostavan suhde kanssani. >Seksi kelpaisi kyllä. Haluaisin vaan rakastaa, mutta en kohtaa sopivaa kumppania ja siksi olen sinkku.
Onko kyse siitä että haluat seksittömän suhteen?
Ei.
t: lainaamasi
Koska hyvännäköisillä järki ei toimi.
Epätoivoiset läskit, rumat ja vajaat menee hädissään nuorena naimisiin, ihan kenen kanssa vaan 😆
Kaunis nainen nauttii elämästään js sinkkuelämän tarjoamista nautinnoista.
Tyhmähän se on, joka menee naimisiin alle 30 vuotiaana, eikä nauti nuoruudestaan
Vierailija kirjoitti:
Koska hyvännäköisillä järki ei toimi.
Ja kaikilla paitsi kaljuilla miehillä on pieni, myös yläpäässä. Yhtä typerää.
Miss suomi on valittu suomen kauneimmaksi ja hänkin on parisuhteessa. Mistä revit nämä kaikki kauniit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kauniit naiset ovat täynnä itseään olevia paskiaisia. Meikkaavat peilin edessä ja luulevat saavansa miehen kuin miehen ulkonäöllään. Ei kukaan halua seurustella tällaisen naisen kanssa jolla ulkonäkö on pääasia. Sisäinen kauneus ja elämänarvot ovat sitten retuperällä.
:D söpön naiivi ajattelutapa. Sisäinen kauneus ja elämänarvot on tärkeintä, ei kukaan mitään kauniita naisia halua!
Oikeasti moni mies ottaa oikein mielellään kauniin naisen, vaikka olisikin luonteeltaan hankala. Sen kanssa oppii pärjäämään.
Luonteeltaan hankala ja vielä hiukan yksinkertainenkin. Sellaisen kanssa ei opi pärjäämään kukaan muu, kuin yhtä tyhmä mies...
Jos nyt oikeasti ajatellaan. Minulla on kauniit kasvot, mitta aivan sysiruma kroppa. En hyppää kenenkään kanssa sänkyyn tuosta vain. Minun täytyy saada mies, jonka tunteisiin ja hyväksyntään voin luottaa ennen kuin voin olla alasti hänen seurassaan. Osittain tästä syystä olen myös 100% uskollinen ja kaikin puolin ihana ihminen miehelleni ja ehdottomasti pitkien parisuhteiden ihminen.
MUTTA jos kroppanikin olisi kaunis, se tekisi minusta erittäin kevytkenkäisen. Haluaisin miesten ihailua osakseni. Janoaisin kehuja ja seksirietasteluja komeiden miesten kanssa. Ei minun niinkään tarvisi panostaa ihanaan persoonaan ja huolenpitoon, koska miehet haluaisi mua joka tapauksessa. En minä silti ärsyttävä olisi, mutta en ehkä myöskään 100% luotettavaa vaimomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt oikeasti ajatellaan. Minulla on kauniit kasvot, mitta aivan sysiruma kroppa. En hyppää kenenkään kanssa sänkyyn tuosta vain. Minun täytyy saada mies, jonka tunteisiin ja hyväksyntään voin luottaa ennen kuin voin olla alasti hänen seurassaan. Osittain tästä syystä olen myös 100% uskollinen ja kaikin puolin ihana ihminen miehelleni ja ehdottomasti pitkien parisuhteiden ihminen.
MUTTA jos kroppanikin olisi kaunis, se tekisi minusta erittäin kevytkenkäisen. Haluaisin miesten ihailua osakseni. Janoaisin kehuja ja seksirietasteluja komeiden miesten kanssa. Ei minun niinkään tarvisi panostaa ihanaan persoonaan ja huolenpitoon, koska miehet haluaisi mua joka tapauksessa. En minä silti ärsyttävä olisi, mutta en ehkä myöskään 100% luotettavaa vaimomateriaalia.
Tuo oli rehellistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli hyvin kirjoitettu. Ja toinen syy miksi kauniit naiset ovat usein sinkkuja, on se, että myös miehet tietävät kauniilla naisilla olevan mahdollisuus hypätä seuraavaan suhteeseen/takaisin sinkkuhuvituksiin heti kun jokin asia lakkaa sujumasta. Siksi rationaalinen mies ei halua erittäin kaunista ja seksuaalisesti haluttavaa kuin hekumalliseen nautintoon, mutta ei välttämättä pidempään suhteeseen
Syitä lienee yhtä monia kuin sinkkujaakin. Aloittajan pohdinta lähtee siitä oletuksesta että kaikille miehille on ihan sama minkälainen ihminen on, kunhan on kaunis ja että kaikkien naisten pitää alkaa parisuhteeseen ja äidiksi heti aikuistuttuaan. Minua ainakin viehättää enemmän tavallisen kauniit kasvot ja kropat kuin missien ja fitnesstypyjen vastaavat. Ja vaikka se kuinka kliseistä onkin, en minä ainakaan jaksaisi kauaa seurustella nätin mutta pinnallisen naisen kanssa. Kyllä korvien väli merkkaa paljon enemmän kuin ulkonäkö. Ja tänä päivänä ei ole mitään kummallista olla sinkkuna vaikka koko elämäänsä, eikä se tarkoita yksinäisyyttä.
Kauniilla naisilla ylkönäkö on rasite. Miehet helposti haikailee vain ulkonäön perään, eikä sisäisen kauneuden ja ole kiinnostuneita millainen nainen oikeasti on. Sielunkumppanin löytäminen on siten vaikeaa, kun pitää hätistää ulkonäönmetsästäjät jaloista pyörimästä. Ne miehet joita kiinnostaisi nainen muutenkin, eivät uskalla mennä pokaamaan kaunista naista. Koko ajan näkee, kunka kauniiden naisten suhteet hajoaa, kun menty kimppaan pelkän ulkonäön perässä. Samaa valittaneet kauniit naiset kautta vuosien muuallakin.
Kaikenlisäksi seurustelut on vaikeita, kun media seuraa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mietippä itse, kumman ottaisit? Kauniin naisen joka on täynnä itseään, ehostaa itseään jatkuvasti ja kun kynsi katkeaa tulee mailmanloppu. Vai ihan tavallisen vaikka hieman pullean jolla on elämän arvot kohdallaan, sisäisesti kaunis ja muutenkin arvostaa muitakin.
Minulle hyvä luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö.
Miksi luulet, että kaunis nainen ehostaa itseään jatkuvasti tai itkee jostain kynnen katkeamisesta?
Kaunishan on syntymäkaunis, ei sellaisen tarvi tehdä itsestään ehostamalla kaunista.
Toki voi ehostaa jos haluaa, mutta kauniin naisen kauneus ei ole tehtyä eli ehostamalla saatua, vaan luontaista.
Vierailija kirjoitti:
Buahah. Sinulla ei ole kokemusta kauniina naisena elämisestä, joten et voi arvioida miten käyttäytyisit jos olisit sellainen.
Tekstistäsi huokuu vain se, miten haluaisit ihailua jos se olisi sinulle mahdollista.
Miksi ykipäätään on sinkkuja jotka etsii vaan ei löydä. Kohtaanto-ongelma. Miten saada sinkut löytämään toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUTTA jos kroppanikin olisi kaunis, se tekisi minusta erittäin kevytkenkäisen. Haluaisin miesten ihailua osakseni. Janoaisin kehuja ja seksirietasteluja komeiden miesten kanssa. Ei minun niinkään tarvisi panostaa ihanaan persoonaan ja huolenpitoon, koska miehet haluaisi mua joka tapauksessa. En minä silti ärsyttävä olisi, mutta en ehkä myöskään 100% luotettavaa vaimomateriaalia.Tuo oli rehellistä.
Ja tietämätöntä, tavallisen näköisen naisen fantasiointia jolla ei ole kokemusta huomion keskellä elämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli hyvin kirjoitettu. Ja toinen syy miksi kauniit naiset ovat usein sinkkuja, on se, että myös miehet tietävät kauniilla naisilla olevan mahdollisuus hypätä seuraavaan suhteeseen/takaisin sinkkuhuvituksiin heti kun jokin asia lakkaa sujumasta. Siksi rationaalinen mies ei halua erittäin kaunista ja seksuaalisesti haluttavaa kuin hekumalliseen nautintoon, mutta ei välttämättä pidempään suhteeseen
Mikä saa sinut luulemaan, että kauniilla naisella kiinnostaisi ne saatavilla olevat miehet?
Luuletkohan yleisesti miehistä vähän liikaa jos kuvittelet, että naista kiinnostaisi juuri kukaan mies?
Vaikuttaa siltä, että kuvittelet kauniin naisen pitävän potentiaalisena suunnilleen jokaista miestä joka häntä himoitsee, huomioi tai yrittää.
Kauniit naiset etsii ekasta miestä joka haluu elättää heidät.
Siis tyhjäasiut kyläpaarissanei kelpaa vaikka hyvätkin kyläpaareissa.
Itselläni on talo ois ja maasturi. Rahaa tilillä 2oo olot
Naiset pysyy kotona vaikka ryyppäilenkin?
Naisena olen huomannut, että tyttöporukoista pettämiselle alttiita ja paljon eri miesten kanssa olleita on perusnätit naiset jotka eivät ole kauniita, mutta eivät rumiakaan.
Nämä on niitä jotka saavat miehiltä huomiota, mutta eivät ole kuitenkaan olleet koskaan niitä kaunottaria vaan enempi nättejä ja mukavia, ja helposti vietävissä kun sopiva mies vähän kehuu.
Näille se kehuttuna ja huomioituna oleminen ei ole niin itsestäänselvää kuin kauniille, joten pissivät hunajaa kun tuntematon komistus liehittelee.
Miehenä kyllä pidän siitä että nainen yllättää. Peruukki, vahva meikki ja asusteet todellakin avartavat seksielämää. Irtoripset ovat hauskoja, vaikka en niistä kiihotukaan. Laittautukaa toki naiset. Mitä enemmän, sitä enemmän.