Saako muut tinderissä osumia?
Siis osumia ei vain tule. Toimiiko sovellus vai onko tinder rikki?
Kommentit (124)
Tulee ja paljon. Oma profiili on yleensä piilotettuna, mutta kerran unohdin sen näkyviin vkl ajaksi. Tykkäyksiä tuli yli 3000.
Ja mainittakoon, että olen täysin tavallinen ja normaalipainoinen. Profiilissa muutama kuva ja teksti mm. harrastuksista.
Tulee aika paljon. Kuusikymppinen nainen, vähän ylipainoa, ei jänniä harrastuksia. Parhaat kaverit olen saanut tinderistä ja fwb -kavereita ihan kivasti. Ei ole kavereiden ottamia kuvia, ei moottoripyöriä, ei kukkia, ei eläimiä. Ei vaatimuksia miehelle. Tekstinä:juttuseuraa hakemassa ja ehkä muutakin.
Asun länsirannikolla. Hauska huomio on mm. turkulaiset miehet laittavat matchejä, mutta eivät koskaan vaivaudu muuhun.
Catfishejä on aika paljon, mutta ne kyllä tunnistaa. Ja tiedostan, että miehet swaippaavat kaikkia naisia oikealle.
Vierailija kirjoitti:
En saa osumoa vaikka annan ihan tavallisen näkösille naisille. Miten tää on tällästä?
Itse hommasin hetkeksi ihan uteliaisuudesta maksullisen version tinderistä, jonka avulla näen kaikki minusta tykänneet profiilit. Ja kyllä niitä tykkäyksiä sen mukaan tulee useita ihan joka ikinen päivä. Ongelmana on kuitenkin se, että lähestulkoon kaikki minusta tykänneet ovat merkittävästi ylipainoisia.
Ettekö oikeasti saa ollenkaan tykkäyksiä, vai ette vain saa tykkäyksiä niiltä profiileilta joilta haluaisitte?
Vierailija kirjoitti:
Tulee ja paljon. Oma profiili on yleensä piilotettuna, mutta kerran unohdin sen näkyviin vkl ajaksi. Tykkäyksiä tuli yli 3000.
Ja mainittakoon, että olen täysin tavallinen ja normaalipainoinen. Profiilissa muutama kuva ja teksti mm. harrastuksista.
Normaalipaino on nykyään niin harvinaista että sitä ei voi todellakaan pitää "tavallisena" vaan kuulut kaikista halutuimpien joukkoon. Viikonlopun aikana saamasi tykkäysmäärän kertovat myös tästä hyvin selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tulee, toki aika vähän tulee swaipattua jatkoon.
Oikeastaan mätseillä ei kyllä tee mitään, jos ei saa keskustelua aikaiseksi.
Avaan keskustelun jokaisen kanssa kenen kanssa mätsi on tullut minun swaipattuani.
Vastaavaa käytöstä odotan asian tapahduttua toisin päin, mutta aika harvoin se toteutuu. Ovat mieluummin hiljaa, kuin laittaivat ekan viestin.
No väliäkö tuolla. Poistan mykät viikon kuluttua ja toivon, että heillä onnistaa jonkun muun kanssa.
En koskaan lähde mukaan tällaiseen missä joku kontrollifriikki yrittää heti ladella ehtoja miten homma toimii. Näitä tulee tinderissä jonkun verran vastaan. Juuri tuollaisia ”sinun kuuluu laittaa viestiä”. Toinen yleinen on ”viikon sisällä täytyy käydä ensimmäisillä treffeillä”. Sen tietää että tuollaisella ihmisellä on joku sääntö joka asiaan.
Nähtyäni jonkun mätsänneen minut en tee elettäkään avatakseni keskustelua. Mätsääjä aloittakoon ja jos ei saa aikaiseksi, niin poistakoon mätsin.
Kokeile kirjoittaa profiiliin "En näe tykkäyksiä. Pistä reippaasti viestiä!"
No sitten nainen poistaa kun lähestyy en tajua naisia.. ei tuolta parisuhdetta löydy.
Naiset ei vissiin eti mitään..vaikka lukee etsin parisuhdetta. Silti ei naiset vaikuta olevan kiinnostuneita.
Jotkut miehet vain kelpaa naisille. Ite kaipaisin läheisyyttä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan keskustelun jokaisen kanssa kenen kanssa mätsi on tullut minun swaipattuani.
Vastaavaa käytöstä odotan asian tapahduttua toisin päin, mutta aika harvoin se toteutuu. Ovat mieluummin hiljaa, kuin laittaivat ekan viestin.
No väliäkö tuolla. Poistan mykät viikon kuluttua ja toivon, että heillä onnistaa jonkun muun kanssa.
En koskaan lähde mukaan tällaiseen missä joku kontrollifriikki yrittää heti ladella ehtoja miten homma toimii. Näitä tulee tinderissä jonkun verran vastaan. Juuri tuollaisia ”sinun kuuluu laittaa viestiä”. Toinen yleinen on ”viikon sisällä täytyy käydä ensimmäisillä treffeillä”. Sen tietää että tuollaisella ihmisellä on joku sääntö joka asiaan.
Nähtyäni jonkun mätsänneen minut en tee elettäkään avatakseni keskustelua. Mätsääjä aloittakoon ja jos ei saa aikaiseksi, niin poistakoon mätsin.
Samaa tyyli. Aika harva aloittaa, kokevat parempana ratkaisuna poistaa mätsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tyyli. Aika harva aloittaa, kokevat parempana ratkaisuna poistaa mätsin.
Tuntuu ettei naisia kiinnostakkaa tutustua. Ite olin nuorempi naiset halus itekki tutustua ja lähti tapaamaan siis tuntuu et naiset on muuttunu ja moni ei eti mitään.
Saisi edes läheisyyttä niin silläki pärjäis jonku aikaa. Mut ei saa muutako maksamalla. Enkä maksa.
Miten tässä jaksaa edes yrittää naista kun tietää jo ettei sitä kiinnosta ees nähä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on kuitenkin se, että lähestulkoon kaikki minusta tykänneet ovat merkittävästi ylipainoisia.
Tinskun ylipainoiset naiset toimivat kuten miesten enemmistö, eli pistävät kaikki oikealle. Surullista, että ylipaino on niin suuri vitsaus aikuisilla, ja ihan niillä kaikilla sukupuolilla. Mikä saa ihmiset luovuttamaan itsestä huolehtimisen suhteen, kun päästetään itsensä tärviölle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mainittakoon, että olen täysin tavallinen ja normaalipainoinen. Profiilissa muutama kuva ja teksti mm. harrastuksista.Normaalipaino on nykyään niin harvinaista että sitä ei voi todellakaan pitää "tavallisena" vaan kuulut kaikista halutuimpien joukkoon. Viikonlopun aikana saamasi tykkäysmäärän kertovat myös tästä hyvin selvästi.
No jaa. Voi olla. Itse tulee verrattua itseään kuitenkin näihin kuvankauniisiin naisiin joilla on huulitäytteet, sileä iho,hiuspidennykset, paljon meikkiä jne. Tuntuu, että olen melko kaukana nykyisestä kauneusihanteesta tuulipuvussani.
Joo mutta tuommosille naisille ei tavis mies kelpaa.
Olen ihan tavis.. tavis duunari,, keskituloinen en missää nimes hyvä.. ylipainoa.. en saa juuri mitää osumia.. en tiiä eipä noille kelpaa.
Tuli osuma. Menimme pari kuukautta sitten naimisiin. Terveisin M39 N28
Johan palsta hiljeni.