Saako muut tinderissä osumia?
Kommentit (124)
Niin miksi tavalliset ylipainoset naiset en riitä teille tälläsenä ja kelpaa??
Mulle kelpais mukava tavallinen ylipainonen nainen.. koska itelläki ylipainoa ja mahaa.
Pitääkö laihduttaa ja olla sporttinen että kelpaisi?? Monta vuotta ollu sinkkuna ja masentaa
Vierailija kirjoitti:
Isompi ongelma on se että olet todella tyhmä ja kommunikointitaidot on todella heikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isompi ongelma on se että olet todella tyhmä ja kommunikointitaidot on todella heikot.
En ole missään nimessä tyhmä. Elämä on ihan tasapainossa ja käyn töissä ja hoidan omat asiani. Jos olet tuota mieltä selvä. Mutta olen eri mieltä!
Ilmeisesti en törmää naisiin jotka kiinnostuu. Ovat vääräntyyppisiä ja vääränlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään nimessä tyhmä. Elämä on ihan tasapainossa ja käyn töissä ja hoidan omat asiani. Jos olet tuota mieltä selvä. Mutta olen eri mieltä!
Millaiset arvot sinulla on? Pidätkö matkustelusta, lukemisesta? Mitä teet vapaa-ajalla? Osaatko keskustella yhteiskunnallisista asioista ja olet kiinnostunut mitä ympärullä tapahtuu? Nämä asiat ovat ratkaisevia asioita parisuhteen kannalta. Asunto ja työ ovat perusasioita, eikä mitään erikseen korostettavia asioita.
Kyllä Tinderissä tulee aivan hulluna osumia. Jos olet pitkä, kuuma ja äidinkieli on muu kuin suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset arvot sinulla on? Pidätkö matkustelusta, lukemisesta? Mitä teet vapaa-ajalla? Osaatko keskustella yhteiskunnallisista asioista ja olet kiinnostunut mitä ympärullä tapahtuu? Nämä asiat ovat ratkaisevia asioita parisuhteen kannalta. Asunto ja työ ovat perusasioita, eikä mitään erikseen korostettavia asioita.
En pidä. Ei ole rahaa ollenkaa matkustella.. muuten varmaan. En lue mitään. Käyn salilla ja lenkkeilen en kyllä mikää sohvaperuna ole. ei kiinnosta politiikka ja en oo semmonen mies. Olen käynyt peruskoulun ja ammattikoulun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tulee, toki aika vähän tulee swaipattua jatkoon.
Oikeastaan mätseillä ei kyllä tee mitään, jos ei saa keskustelua aikaiseksi.
Avaan keskustelun jokaisen kanssa kenen kanssa mätsi on tullut minun swaipattuani.
Vastaavaa käytöstä odotan asian tapahduttua toisin päin, mutta aika harvoin se toteutuu. Ovat mieluummin hiljaa, kuin laittaivat ekan viestin.
No väliäkö tuolla. Poistan mykät viikon kuluttua ja toivon, että heillä onnistaa jonkun muun kanssa.
En koskaan lähde mukaan tällaiseen missä joku kontrollifriikki yrittää heti ladella ehtoja miten homma toimii. Näitä tulee tinderissä jonkun verran vastaan. Juuri tuollaisia ”sinun kuuluu laittaa viestiä”. Toinen yleinen on ”viikon sisällä täytyy käydä ensimmäisillä treffeillä”. Sen tietää että tuollaisella ihmisellä on joku sääntö joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naamassa mitään vikaa. Ja olen alkanut urheilemaan. Ei vaan löydy sopivaa naista mistään. Monet naiset ovat niin koulutettuja ja hyvässä asemassa. Tarvisin ihan tavallisen naisen.
Ei-koulutetun huonossa asemassa olevan tavallisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
En. En saa edes tykkäyksiä. Aika vähissä on ne pienetkään mahdollisuudet löytää mistään naista. Varmaan pitäisi alkaa tekemään tuttavuutta jossain kaupan kahvihyllyllä, vertailla eri paahtoasteita ja tulla lopulta yhdessä siihen lopputulokseen, että juhla mokkaa sen olla pitää, jämpti on. Tästä päivä jatkuisikin päiväkahvittelujen ja irstaan intohimoisen sukupuoliyhteyden merkeissä, kupin pohjalla vain höyryäisi juhla mokan jämät. Tunteella ja taidolla.
Terveisin Naispelko28
Kaikki parikymmentä alapeukuttajaa leimaan tässä ja nyt tosikoiksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö laihduttaa ja olla sporttinen että kelpaisi?? Monta vuotta ollu sinkkuna ja masentaa
Auttaisi varmasti. Myös itsestäänselvyyksien kyselemisen lopettaminen voisi auttaa.
Matchien sijaan katsoisin tykkäysten määrää. Mikäli profiili on jo viikkoja sitten luotu, niin aloittaisin alusta. Omassa profiilissa panostaisin ensin kuviin 3-4 hyvää kuvaa, joissa välttää ne suurimmat turn-offit eli bile- tai saaliskuvat. Pyytäisin jotakuta ottamaan kuvat, ettei ole selfien varassa. Erilaiset vaatteet ja eri tausta kuviin. Pelkkien poseerauskuvien rinnalle joku missä kohteen huomio muualla tai kohde tekee jotain harrastustaan.
Profiilitekstissä toisin itseäni esille, en listaa vaatimuksia kumppanille. Omasta arjesta, harrastuksista ja luonteesta lyhyt esittely sekä mitä hakee.
Lopulta tykkäysten määrä myös riippuu sijainnista, iästäsi ja sukupuolestasi. Itse sain aiemmin paremmin tykkäyksiä, kun olin alle 40 vuotias. Nyt 45 vuotiaana käyttäjämäärät pk-seudulla tuntuvat olevan selvästi pienemmät nykyisessä 40-49 ikäluokassa, kuin mitä oli 30-39 vuotiaissa. Joskus olen reissussa selaillut eri kaupunkeja ja vähänkään pienemmässä kaupungissa käyttäjät on tosi äkkiä katsottu.
Joo no eipä tuolta oikein naista löydä. Osuma tulee niin nainen ei kirjota mitään ja vastaa viesteihin... tää on ihan typerää koko deittailu menny jo koko into. Mistähän sen naisen sitte löytää.
En vain yksinkertaisesti kiinnosta ketään naista tällä hetkellä ja jopa ihmettelen asiaa miten se voi olla näin.
Vierailija kirjoitti:
En vain yksinkertaisesti kiinnosta ketään naista tällä hetkellä ja jopa ihmettelen asiaa miten se voi olla näin.
Itse sain aiemin paremmin tykääyksiä, kun hiukset olivat tuuheammat. Meitä muutaman millin siililla olevia kavereita kun on 13 tusinassa. Jotenkin pitäisi kyetä erottumaan siilimassasta.
On mulla vähän mahaa ja ylipainoa. En silti usko että olisi este.