Saako muut tinderissä osumia?
Kommentit (124)
En. En saa edes tykkäyksiä. Aika vähissä on ne pienetkään mahdollisuudet löytää mistään naista. Varmaan pitäisi alkaa tekemään tuttavuutta jossain kaupan kahvihyllyllä, vertailla eri paahtoasteita ja tulla lopulta yhdessä siihen lopputulokseen, että juhla mokkaa sen olla pitää, jämpti on. Tästä päivä jatkuisikin päiväkahvittelujen ja irstaan intohimoisen sukupuoliyhteyden merkeissä, kupin pohjalla vain höyryäisi juhla mokan jämät. Tunteella ja taidolla.
Terveisin Naispelko28
Harvemmin tulee, toki aika vähän tulee swaipattua jatkoon.
Oikeastaan mätseillä ei kyllä tee mitään, jos ei saa keskustelua aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Avaan keskustelun jokaisen kanssa kenen kanssa mätsi on tullut minun swaipattuani.
Vastaavaa käytöstä odotan asian tapahduttua toisin päin, mutta aika harvoin se toteutuu. Ovat mieluummin hiljaa, kuin laittaivat ekan viestin.
No väliäkö tuolla. Poistan mykät viikon kuluttua ja toivon, että heillä onnistaa jonkun muun kanssa.
Onhan sitä hauska käydä selaamassa silloin tällöin mutta kolmeen vuoteen ei osumia ole tullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole siellä, kun olen onnellisesti naimisissa.
Älä sitten vastaa ketjuun, v i tun h o m o!
:-)
Kyllä tulee osumia ja tykkäyksiä. Vika on naamassa/painossa ja profiilissa, jos ei mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan keskustelun jokaisen kanssa kenen kanssa mätsi on tullut minun swaipattuani.
Vastaavaa käytöstä odotan asian tapahduttua toisin päin, mutta aika harvoin se toteutuu. Ovat mieluummin hiljaa, kuin laittaivat ekan viestin.
No väliäkö tuolla. Poistan mykät viikon kuluttua ja toivon, että heillä onnistaa jonkun muun kanssa.
Menestys passivoittaa.
Ei ole mitään syytä olla keskustelunavaajan roolissa, kun joka toinen oikealle pyyhkäisy tuottaa mätsin ja kenties jo vähän epätoivon tunteessa rypevät kyllä hoitavat keskustelunavaukset.
Joo, tulee Osumia. En tiedä mitä tapahtui kun mulla rajaus n. 30 km päässä, eikä ollut aiemmin esittää kuin alle 10 siinä ikähaarukassa. Nyt tulee ympäri maata, en tiedä miksi. Ja kuva vielä epäselvä. Vaihdoin nyt kuvan kokonaisesta naamasta niin eiköhän nuo lopu.
Yhden kanssa kun juttelin ja kuvan vaihdoin niin totesi että oothan sä niinku ihmisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestys passivoittaa.
Ei ole mitään syytä olla keskustelunavaajan roolissa, kun joka toinen oikealle pyyhkäisy tuottaa mätsin ja kenties jo vähän epätoivon tunteessa rypevät kyllä hoitavat keskustelunavaukset.
Noin se menee pl. well below average -pirkot. Passiivisuus heillä tarkoittaa, ettei ole mitään tsänssejä pariutua ylöspäin. Vain aktiivisuudella mahdollisuus säilyy/on olemassa.
Tuli osumia ihan kiitettävästi, sen vajaan kuukauden mitä olin. Poistin itseni, oli jotenkin epätodellista kirjoitella ja sopia jotain treffejä. Massatuotanto tunnelma jäi. Varmasti osumissa oli hyviäkin fiksuja kivoja naisia, mutta tutustumatta jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestys passivoittaa.
Sama. Kertaakaan en avaa keskustelua ja muutenkin aika harvalle tulee ylipäänsä vastattua mitään.
Kunhan selailen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä tällänen mies naisille kelpaavan.
Ei kelpaa sellainen, joka joka ikinen päivä täällä tästäkin asiasta valittaa.
Latasin Tinderin vähän aikaa sitten uudelleen, ja ensin tuntui myös, ettei osumia tule. En tiedä mitä tapahtui, mutta sitten niitä alkoi vaan tulemaan. Ja nyt on tuo tilanne, että matcheja on paljon, enkä enää jaksa avata keskusteluja -> totaalinen passivoituminen.
Alussa jaksoin kyllä avata useitakin eri keskusteluja, mutta nyt se tuntuu uuvuttavalta, vaikka niistä on poikinut treffejäkin. En tiedä miksi, mutta Tinder puuduttaa.
Ja silti tekee mieli swaippailla lisää. On se ihminen hölmö. Ainakin mä!
Mutta joo, jos olet juuri ladannut Tinderin, niin voi liittyä jotenkin algoritmeihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole siellä, kun olen onnellisesti naimisissa.
Älä sitten vastaa ketjuun, v i tun h o m o!
Sellaiselle grindr onkin sopivampi palvelu.
Vierailija kirjoitti:
En saa osumoa vaikka annan ihan tavallisen näkösille naisille. Miten tää on tällästä?
Annat ihan tavallisen näkösille naisille? Eikö niistä kukaan koskaan halua uutta tapaamista?
En saa osumoa vaikka annan ihan tavallisen näkösille naisille. Miten tää on tällästä?