Saako muut tinderissä osumia?
Siis osumia ei vain tule. Toimiiko sovellus vai onko tinder rikki?
Kommentit (124)
Mä sain kuukaudessa toista sataa hyvää mätsiä. Tuossa ajassa kävin neljät treffit, joista viimeisen kanssa kolahti, ja kunnolla.
Tinder on ihan surkee. Osumia ei tule ja minä tavallisena miehenä en tunnu riittävän naisille.
Omalla kohdallani ei löydy kumppania mistään. En juo kun joskus alkoholia ja on vakituinen työ.
Johtuu varmaa että olen täyttänyt 37 lihonut ja rupsahtanut mies.
No sehän riippuu täysin missä asuu ja mitä ikäluokkaa hakee. Hgissä osumia tulee jatkuvasti, Tampereella ei juuri koskaan koska ei ole sinkkuja. Loogista vai mitä.
Asun Vantaalla. Ja osumia ei tule edes tavallisilta naisilta. En tiedä mikä mättää.
Täälä naisia riittää. Mut ilmeisesti rupsahtanut lievästi ylipainoinen ei noille kelpaa.
Ite sain nuorempana osumia ja ilmeisesti sovellus on rikki.
En tiedä mistä muualta saisi naisen jos ei tuolta. Baarit ei vain nappaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa osumoa vaikka annan ihan tavallisen näkösille naisille. Miten tää on tällästä?
Annat ihan tavallisen näkösille naisille? Eikö niistä kukaan koskaan halua uutta tapaamista?
Ghostaavat lähinnä eikä vastata ja muhun eivät halua tutustua.
Onkohan mun naamassa jotain vikaa. Itse kyllä pidän naamasta.
Kai vain sporttiset ja komeat ei ylipainoset miehet kiinnostavat.
Tuntuu ettei mitään toivoa saada parisuhdetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tulee, toki aika vähän tulee swaipattua jatkoon.
Oikeastaan mätseillä ei kyllä tee mitään, jos ei saa keskustelua aikaiseksi.
Avaan keskustelun jokaisen kanssa kenen kanssa mätsi on tullut minun swaipattuani.
Vastaavaa käytöstä odotan asian tapahduttua toisin päin, mutta aika harvoin se toteutuu. Ovat mieluummin hiljaa, kuin laittaivat ekan viestin.
No väliäkö tuolla. Poistan mykät viikon kuluttua ja toivon, että heillä onnistaa jonkun muun kanssa.
Menestys passivoittaa.
Ei ole mitään syytä olla keskustelunavaajan roolissa, kun joka toinen oikealle pyyhkäisy tuottaa mätsin ja kenties jo vähän epätoivon tunteessa rypevät kyllä hoitavat keskustelunavaukset.
Sama. Kertaakaan en avaa keskustelua ja muutenkin aika harvalle tulee ylipäänsä vastattua mitään.
Kunhan selailen vaan.
Tuo on hyvä tyyli. Juuri kaltaistesi ansioista sovellus on suosiossa ja kaikki pitävät siitä.
Vierailija kirjoitti:
En. En saa edes tykkäyksiä. Aika vähissä on ne pienetkään mahdollisuudet löytää mistään naista. Varmaan pitäisi alkaa tekemään tuttavuutta jossain kaupan kahvihyllyllä, vertailla eri paahtoasteita ja tulla lopulta yhdessä siihen lopputulokseen, että juhla mokkaa sen olla pitää, jämpti on. Tästä päivä jatkuisikin päiväkahvittelujen ja irstaan intohimoisen sukupuoliyhteyden merkeissä, kupin pohjalla vain höyryäisi juhla mokan jämät. Tunteella ja taidolla.
Terveisin Naispelko28
Ällöttävä kommentti. Toki hyvä todistus ja muistutus siitä että irl lähestyvät miehet ovat usein creepyjä ällötyksiä, joille kannattaakin antaa välittömästi pakit.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mun naamassa jotain vikaa. Itse kyllä pidän naamasta.
On. Pahin vika on kuitenkin päässä muuten.
Joo mutta on silti ihan hyvin asiat. Asun hienos asunnos. Tykkään työstäni en ole työtön. Enkä polta ja joskus juon alkoholia. En vaan tiedä mistä löytäisin naisen?
Ei ole naamassa mitään vikaa. Ja olen alkanut urheilemaan. Ei vaan löydy sopivaa naista mistään. Monet naiset ovat niin koulutettuja ja hyvässä asemassa. Tarvisin ihan tavallisen naisen.
Tinder on surkea ja samat naamat vuodesta toiseen.
N 35