Perjantai- ohjelma tänään klo 21.05 TV1: Kuka on köyhä
Näemmekö taas tupakoivia ylipainoisia ihmisiä jotka syövät valmisruokaa ja juovat energiajuomia ja joilla on bensa-auto? Suomalaiset köyhät saa tukina enemmän kuin pieni- tai keskituloinen palkkaa tekemästään työstä. Oikeasti köyhiä Suomessa on työssäkäyvät joiden rahat menee työmatkoihin ja joilla ei ole varaa edes vaatteisiin.
Kommentit (49)
Eikös se mökki ollut sukulaisten eikä näiden?
Mitä helvettiä minä juuri katsoin? Hulppeassa ja kaksikerroksisessa kämpässä asuva lapsiperhe lähtee lomalla mökille ja käy huvipuistossa. Näytti ihan normaalilta keskiluokkaisesta elämältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä minä juuri katsoin? Hulppeassa ja kaksikerroksisessa kämpässä asuva lapsiperhe lähtee lomalla mökille ja käy huvipuistossa. Näytti ihan normaalilta keskiluokkaisesta elämältä.
Ainoa mikä tuosta perheestä teki köyhän oli vapaa-aika jollaista työssäkäyvällä ei ole.
perheessä kaikki poikia ja isä tosin näytti vähän surulliselta vai jännittikö, äidillä ylipainoa
Miksi nuo on siinä ohjelmassa? Mistä niillä on pulaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo on siinä ohjelmassa? Mistä niillä on pulaa?
Löytyy vielä pintaa mitä tatuoida,
Vierailija kirjoitti:
Olen sängys jo. Onko se perhe jossa on laiha mies ja lihava vaimo, joka tehny huijausrikoksen? Petoksen?
Mikä juttu tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Ja alkoi se köyhien haukkuminen näemmä. Toivottavasti saatte itse maistaa köyhyyttä ja saatte pilkan vielä päälle.
Mieleltänne köyhiä te jo olettekin.
Olen ollut opiskelija, joten köyhyyttä on kyllä tullut maistettua. Paitsi että en mielestäni ollut köyhä, olihan minulla 30 neliön vuokrayksiö ja muutama satanen opintotukea tuli joka kuukausi. Ei ollut autoa, ei kahta koiraa, ei isoa taulutelkkaria, ei kallista sisustusta.
Onko kantis?