Kysy epäsosiaaliselta persoonalissuushäiriöiseltä
Olen 25v mies ja minulla on diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö. Kysyttävää?
Kommentit (48)
Löysin tän aidolta vaikuttavan tapauksen, mihin viittasin, tässä siis esimerkki.
Nimim Hannu vaan
Hannu vaan
3.10.2011 02:43
Sairaalan papereissa on psykiatrin antama diagnoosinumero 60.2. Intistä vapautusdiagnoosi oli 301.7. Jotain outoa sillä en saa noita papereita tilaamalla itselleni. Muut sikäläisessä sairaalassa tehdyt tutkimukset, kirurgiset sekä neurologiset paperit saan itselle. Onko tämä laillista?
Olet höppänä, :)) Vaatiiko olla itse psykiatri kun käyttää psykiatrista nimeä psykiatri? En ole holhouksen alainen. Kuitenkin aloitus on täyttä totta. Itsekin ajattelen, että tuo psykiatrin kirjoittama osuus on luettava hänen valvonnassaan. Syytä siihen en tiedä miksi, sillä en ole sairas. Olin kuullut vain tiedon, että kerran vuodessa potilas saa oman sairaskertomuksen halutessa.
En ole alan ammattilainen mut Hannu vaan. Mokkista!!
Kiitos tekstistä, nuo kuvatut piirteet eivät minuun kyllä sovi. Ei muutama vankilareissu kenestäkään psykopaattia tee. Yhdessä mitä sattui oli erittäin ilkeä ja pahansuopa talon isännöitsijä päätodistaja. Ukko on itse hitlerkuria kannattava desbootti, joka täyttää mennen tullen luonnevikaisen kriteerit. Olen rauhaa rakastava ja sellaisena pysyn. Paperit eivät tee kenestäkään mitään, siis siellä olkoot psykiatrin hoimassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10158687
Eli diagnoosin kieltäminen, "ei minuun sovi ollenkaan". Rikokset on jonkun muun syy, ja ne muut (usein uhrit) on todellisia syyllisiä,ja ne niitä sairaita on.
Ja "syytä en tiedä, sillä en ole sairas." Koska nää ei koskaan ajattele itse olevansa sairaita..
Ja ap ei kannata yrittää esittää sairasta saadaksesi väärän diagnoosin, lääkärit kyllä näkee aidot tapaukset.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:50"]
Henkilö, jolla on epäsosiaalinen persoonallisuushäiroö,ei tiedä,miltä empatia tuntu, koska ei pysty sitä tuntemaan kuten muut. Saattaa silti itse kokea olevansa empaattinen.
[/quote]
Millä perusteella kokisi, jos ei kerran selvästikään tunne myötätuntoa. Ei voi kokea sellaista, mitä ei tunne. Ja lisäksi asiaan liittyy toiminnallinen ulottuvuus.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:30"]Myös jatkuva provoilu osoittaa että olen psyko. Täälläkin paljon trollailen.
[/quote]
Ei osoita. Minäkin trollailen, mutta en todellakaan ole psykopaatti vaan masentunut ja ahdistunut ja minun on niin paha olla itseni kanssa että puran sen tänne. Olen oikeassa elämässä ylikiltti ja sitten riehun täällä.
Aito tapaus nro 3
5
Olen alle 50-vuotias mies ja jo parikymppisenä minulla diagnostisoitiin persoonallisuushäiriö. Vankiloissa ja armeijasta vapautus asosiaalinen luonnehäiriö, 301.7 et 301.8 Persona patholociga et asosialis. Psykiatri sanoi minun olevan psykopaatti ja häiriintynyt.
Vapautus.
Kaikki koulut aina kesken, myös peruskoulu. 8 ja ½ vuotta vankeutta. Kuljeskelua maailmalla, niinku ajelehtimista hetki kerrallaan eri maissakin.
89-vuonna eläke vaikea sekamuotoinen persoonallisuushäiriö. Vallitsevana epävakaa, impulsiivinen tyyppi -ja epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö.
Omasta mielestäni en ole mitenkään sairas. Minua vainoaa vain huono onni ja aina väärät ihmiset.
Olen huomannut että tällä palstalla varsinkin epävakaata persoonallisuushäiriötä ihaillaan ja ollaan löydettävinään piirteitä netistä. Humpuukia! Siinä ei ole mitään ihailtavaa. Ne on muka vain uhreja. Narsistinen sitten on aina itse syypää ongelmiin, kuten minua syytetään.
Saan naisia mutta ei ne kestä, syytä en tiedä. Olenhan kyllä rauhottunut, läheinen ihminen sanoi etten ole yhtään. Kaikki ymmärtää minut aina väärin.
Kysynkin nyt; kuka meistä on syntyessään saanut valita silmiensä värin taikka perheen?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/4297148
Jälleen kerran omasta mielestään ei lainkaan sairas. Syyllisiä olosuhteet ja muut ihmiset. Koulut kesken, vankilaa ja sarja katkenneita ihmissuhteita.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 01:07"]
Aito tapaus nro 3 5 Olen alle 50-vuotias mies ja jo parikymppisenä minulla diagnostisoitiin persoonallisuushäiriö. Vankiloissa ja armeijasta vapautus asosiaalinen luonnehäiriö, 301.7 et 301.8 Persona patholociga et asosialis. Psykiatri sanoi minun olevan psykopaatti ja häiriintynyt. Vapautus. Kaikki koulut aina kesken, myös peruskoulu. 8 ja ½ vuotta vankeutta. Kuljeskelua maailmalla, niinku ajelehtimista hetki kerrallaan eri maissakin. 89-vuonna eläke vaikea sekamuotoinen persoonallisuushäiriö. Vallitsevana epävakaa, impulsiivinen tyyppi -ja epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö. Omasta mielestäni en ole mitenkään sairas. Minua vainoaa vain huono onni ja aina väärät ihmiset. Olen huomannut että tällä palstalla varsinkin epävakaata persoonallisuushäiriötä ihaillaan ja ollaan löydettävinään piirteitä netistä. Humpuukia! Siinä ei ole mitään ihailtavaa. Ne on muka vain uhreja. Narsistinen sitten on aina itse syypää ongelmiin, kuten minua syytetään. Saan naisia mutta ei ne kestä, syytä en tiedä. Olenhan kyllä rauhottunut, läheinen ihminen sanoi etten ole yhtään. Kaikki ymmärtää minut aina väärin. Kysynkin nyt; kuka meistä on syntyessään saanut valita silmiensä värin taikka perheen? http://keskustelu.suomi24.fi/t/4297148 Jälleen kerran omasta mielestään ei lainkaan sairas. Syyllisiä olosuhteet ja muut ihmiset. Koulut kesken, vankilaa ja sarja katkenneita ihmissuhteita.
[/quote]
Pelottavalta vaikutat.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:26"]Ja ne ei nimenomaan koskaan ajattele olevansa sellaisia. Vain kerran aito tällainen oli keskustelupalstalla,suomi24, kun kyseli, mitä ko diagnoosi tarkoittaa,oli armeijassa diagnosoitu. Kun kuuli vastauksen, oli heti sitä mieltä,että hänellä ei sitä ole,väärä diagnoosi ja sanoi jotain,että ei pari kertaa vankilassa tarkoita, että ihminen on sellainen.
[/quote]
Kyllä tajuavat. Itse olisin jos saisin psykopaatin tai epäsosiaalisen persoonallisuushäiriö diagnoosin.
[/quote]
Mutta kun sinä et sellainen ole,niin et voi ajatella tietäväsi,miten sellainen ihminen siihen reagoisi.
[/quote]
Uskon olevani. Sama sun mielipiteestä. Lääkärit on diagnosoinut mulle masennuksen sekä ahdistuksen. Ne on vääriä diagnooseja. Epäilen ainakin vahvasti olevani.
[/quote]
Sä et ole lääkäri etkä voi itseäsi diagnosoida.