Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy epäsosiaaliselta persoonalissuushäiriöiseltä

Vierailija
03.07.2015 |

Olen 25v mies ja minulla on diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö. Kysyttävää?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatatko tasa-arvoista avioliittolakia? pidätkö suklaasta? Ovatko kissat mielestäsi söpöjä?

Vierailija
22/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:59"]

Ja niillä on yleensä myös paljon ystäviä, tyttöystäviä ym. Epäsosiaalisuus ei tarkoita,ettei olisi sosiaalinen,vaan kylmyyttä ja empatian puutetta.

[/quote]

Näin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puoluetta äänestit?

Vierailija
24/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:05"]Harmittaako sinua olla sosiopaatti? Ajatteletko koskaan, että olisit mieluummin terve? Vai puuttuuko ns. sairaudentunto?

Kärsitkö usein tuskallisesta tyhjyyden tunteesta?
[/quote]
En tunne olevani sairas.

Vierailija
25/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:06"]Oletko töissä? Mitä haluat elämältäsi?
[/quote]
Olen työtön tällä hetkellä. Haluan rahaa ja valtaa.

Vierailija
26/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään harhaisuutta,jos persoonallisuushäiriöinen ei näe itsessään mitään vikaa. Tähän ryhmään, narsistinen, epävakaa ja epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö liittyy se, ettei henkilö.itse usein näe itsessään mitään vikaa,vaan pitää itseään hyvinkin empaattisena ja oma kuva otseatä eroaa usein radikaalisti muiden käsityksestä henkilöstä.

Vierailija
27/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tehnyt jonkun nettidiagnoosin itsestään ja elää fantasiamaailmassa.

Vierailija
28/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:05"]Harmittaako sinua olla sosiopaatti? Ajatteletko koskaan, että olisit mieluummin terve? Vai puuttuuko ns. sairaudentunto?

Kärsitkö usein tuskallisesta tyhjyyden tunteesta?
[/quote]
En tunne olevani sairas.
[/quote]

Joopa joo kun täällä sanotaan,ettei ko häiriöstä kärsivät koe, että heissä olisi vikaa,niin juttusi muuttuvat etkä yhtäkkiä tunnekaan olevasi sairas. Feikki.

Vierailija
29/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:21"]Ap on tehnyt jonkun nettidiagnoosin itsestään ja elää fantasiamaailmassa.
[/quote]
Okei myönnetään että ei minulla ole diagnosoitu mutta uskon olevani sosiopaatti. Täsmää monet asiat.

Vierailija
30/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:21"]Ap on tehnyt jonkun nettidiagnoosin itsestään ja elää fantasiamaailmassa.
[/quote]
Okei myönnetään että ei minulla ole diagnosoitu mutta uskon olevani sosiopaatti. Täsmää monet asiat.
[/quote]

Ei täsmää.

Vierailija
31/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:21"]Ap on tehnyt jonkun nettidiagnoosin itsestään ja elää fantasiamaailmassa.
[/quote]
[/quote]

Ei täsmää.
[/quote]
Olen aika varma tästä että täsmää. Eilen sen tajusin kun netissä lueskelin häiriöstä. En oo empaattinen ja kusetan ihmisiä sekä olen patologinen valehtelija.

Vierailija
32/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ei nimenomaan koskaan ajattele olevansa sellaisia. Vain kerran aito tällainen oli keskustelupalstalla,suomi24, kun kyseli, mitä ko diagnoosi tarkoittaa,oli armeijassa diagnosoitu. Kun kuuli vastauksen, oli heti sitä mieltä,että hänellä ei sitä ole,väärä diagnoosi ja sanoi jotain,että ei pari kertaa vankilassa tarkoita, että ihminen on sellainen.

Vierailija
33/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:26"]Ja ne ei nimenomaan koskaan ajattele olevansa sellaisia. Vain kerran aito tällainen oli keskustelupalstalla,suomi24, kun kyseli, mitä ko diagnoosi tarkoittaa,oli armeijassa diagnosoitu. Kun kuuli vastauksen, oli heti sitä mieltä,että hänellä ei sitä ole,väärä diagnoosi ja sanoi jotain,että ei pari kertaa vankilassa tarkoita, että ihminen on sellainen.
[/quote]
Kyllä tajuavat. Itse olisin jos saisin psykopaatin tai epäsosiaalisen persoonallisuushäiriö diagnoosin.

Vierailija
34/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:26"]Ja ne ei nimenomaan koskaan ajattele olevansa sellaisia. Vain kerran aito tällainen oli keskustelupalstalla,suomi24, kun kyseli, mitä ko diagnoosi tarkoittaa,oli armeijassa diagnosoitu. Kun kuuli vastauksen, oli heti sitä mieltä,että hänellä ei sitä ole,väärä diagnoosi ja sanoi jotain,että ei pari kertaa vankilassa tarkoita, että ihminen on sellainen.
[/quote]
Kyllä tajuavat. Itse olisin jos saisin psykopaatin tai epäsosiaalisen persoonallisuushäiriö diagnoosin.
[/quote]
Itse tajuaisin ainakin.

Vierailija
35/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tämä kuulostaa aidolta:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/10101825

Vierailija
36/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jatkuva provoilu osoittaa että olen psyko. Täälläkin paljon trollailen.

Vierailija
37/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:26"]Ja ne ei nimenomaan koskaan ajattele olevansa sellaisia. Vain kerran aito tällainen oli keskustelupalstalla,suomi24, kun kyseli, mitä ko diagnoosi tarkoittaa,oli armeijassa diagnosoitu. Kun kuuli vastauksen, oli heti sitä mieltä,että hänellä ei sitä ole,väärä diagnoosi ja sanoi jotain,että ei pari kertaa vankilassa tarkoita, että ihminen on sellainen.
[/quote]
[/quote]

Mutta kun sinä et sellainen ole,niin et voi ajatella tietäväsi,miten sellainen ihminen siihen reagoisi.

Vierailija
38/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:26"]Ja ne ei nimenomaan koskaan ajattele olevansa sellaisia. Vain kerran aito tällainen oli keskustelupalstalla,suomi24, kun kyseli, mitä ko diagnoosi tarkoittaa,oli armeijassa diagnosoitu. Kun kuuli vastauksen, oli heti sitä mieltä,että hänellä ei sitä ole,väärä diagnoosi ja sanoi jotain,että ei pari kertaa vankilassa tarkoita, että ihminen on sellainen.
[/quote]
[/quote]

Mutta kun sinä et sellainen ole,niin et voi ajatella tietäväsi,miten sellainen ihminen siihen reagoisi.
[/quote]
Uskon olevani. Sama sun mielipiteestä. Lääkärit on diagnosoinut mulle masennuksen sekä ahdistuksen. Ne on vääriä diagnooseja. Epäilen ainakin vahvasti olevani.

Vierailija
39/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:20"]

Ei se ole mitään harhaisuutta,jos persoonallisuushäiriöinen ei näe itsessään mitään vikaa. Tähän ryhmään, narsistinen, epävakaa ja epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö liittyy se, ettei henkilö.itse usein näe itsessään mitään vikaa,vaan pitää itseään hyvinkin empaattisena ja oma kuva otseatä eroaa usein radikaalisti muiden käsityksestä henkilöstä.

[/quote]

Kyllä se on, kun kerran diagnosointi perustuu tosiasioihin. Miten voi pitää oikeasti itseään empaattisena, jos ei ole ensinnäkään tuntenut empatia saati osoittanut empatiaa käytöksessään. Kun taas silloin on empaattinen, jos tuntee empatiaa ja osoittaa sitä mutta silloin ei voi olla kyseisellä tavalla persoonallisuushäiriöinen, koska se on yksi pääkriteereistä. Eli jos häiriöinen pitää itseään empaattisena, on hänellä siinä suhteessa harha, mutta kun nämä kyseisellä tavalla häiriöiset eivät toisaalta ole harhaisia, joten he eivät myöskään pidä itseään empaattisena ja mitä syytä heillä olisi, kun tosiasiat eivät sellaista tue.

Vierailija
40/48 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, jolla on epäsosiaalinen persoonallisuushäiroö,ei tiedä,miltä empatia tuntu, koska ei pysty sitä tuntemaan kuten muut. Saattaa silti itse kokea olevansa empaattinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi