Kaupassa riehuvaa lastakin enemmän ärsyttää se vanhempi!!
..Se vanhempi joka luovuttaa ja ostaa sen karkkipussin tai dvdn josta uhmaikäinen vetää itkupotkuraivarit. Näin, ja kuulin, sellaisen äidin tänään kirpputorilla. Lapsi halusi paloauton, äiti ei suostunut ostamaan mutta tarjosi pienempää autoa tilalle, tämä ei lapselle käynyt. Poika aloitti kirkumisen, ja hysteerisesti kirkui äidilleen että haluaa paloauton joka luovutti ja kävi hakemassa paloauton. Sen jälkeen äiti käveli pollean pojan kanssa suoraan kassalle ja maksoi paloauton jonka jälkeen he lähtivät. Poika voitti sen erän kirkkaasti ja varmasti tekee saman tempun nyt uudelleen. Olisin äitinä tuossa tilanteessa jatkanut kierrostani huomioimatta kiukuttelevaa lasta. Toisaalta jos olisi ollut viileämpi keli olisin sanonut lapselle että vien hänet autoon yksin odottamaan kunnes olen valmis. Meillä se tehoaa aina koska lapsi tietää että olen tosissani. Ei tarvitse montaa kertaa komentaa.
Kommentit (4)
Tämän takia olen hankkinut koiran. Se ei vaadi kauppareissulta mitään ja jos jotain ostan on aina yhtä iloinen vaikka saisi vain siivun kinkkua.
Älkää äidit luovuttako! Olen lapseton ja oikeasti ymmärtäisin tuon huomiotta jättämisen täysin! Senkun annatte kirkua vain, ei se muksu sitä kauaa jaksa jos oikasti et reagoi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:57"]
Tämän takia olen hankkinut koiran. Se ei vaadi kauppareissulta mitään ja jos jotain ostan on aina yhtä iloinen vaikka saisi vain siivun kinkkua.
[/quote]
Olen nähnyt todella kerjääviä koiriakin. Niihin pätee sama tiukka kasvatus kuin lapsiinkin.
Hieno juttu, Hermanni.