Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö paikkansa, että Juicen viidestoista yö kertoo krapulasta?

Vierailija
27.06.2015 |

Jonkun toimittajan radiossa joskus näin kuulin kertovan. Pitääkö paikkansa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ole ihan terävin kynä!

Vierailija
2/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen, joka pitää miehensä kanssa sitä rakkauslaulunaan :D jä nämä eivät todellakaan ryyppää molemmat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä aattelin aina

Vierailija
4/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleppas itse ja mieti. Rakkauslaulua siitä ei ainakaan saa tekemälläkään. Tai no, kyllä jonkunlaisen rakkauslaulun..

Vierailija
5/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:36"]

Kuunteleppas itse ja mieti. Rakkauslaulua siitä ei ainakaan saa tekemälläkään. Tai no, kyllä jonkunlaisen rakkauslaulun..

[/quote]

Miksi sitten moni pitää sitä rakkauslauluna????

Vierailija
6/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uice Leskinen on itse kertonut, että sekä sävellykseen että sanoitukseen on antanut vaikutteita Bob Dylanin ”Mr. Tambourine Man” ja hän kirjoitti kappaleen kahden viikon juomaputken jälkeen, viidentenätoista yönä.[3] Kappale ei kuitenkaan kerro pelkästään juomaputken päättymisestä.[4] Harri Rinne kertoo kirjassaan Juice ON [Juice OFF], että kappaleen taustalla on Leskisen suhde hänen avovaimoonsa. Kun Rinteellä oli ollut suhde Leskisen vaimon kanssa, Leskinen kertoi kostoksi Rinteelle, että hän rakasteli Rinteen avovaimon kanssa Ratinan puistossa ja teki sitten siitä kappaleen ”Viidestoista yö”.

Vierailija
7/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:36"]

[/quote]

Miksi sitten moni pitää sitä rakkauslauluna????

[/quote]

Miten niin "moni"?

Vierailija
8/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja Zen Cafén Todella kaunis kertoo kaljapullosta. Ja Stingin Every Breath You Take kertoo stalkkerista.

Vierailija
9/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne rantojenmiehet ovat minullekin kertoneet.

Vierailija
10/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:39"] Ja Stingin Every Breath You Take kertoo stalkkerista.
[/quote]

Katkerasta ex-aviomiehestä enemmänkin.

Vierailija
11/11 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kertoo krapulasta kahden viikon putken jälkeen - sekä myös pettämisestä siinä ohessa ja morkkiksesta. Juice on ihan itsekin näin sanonut.

Olen pitänyt käsittämättömänä, että on olemassa ihmisiä jotka eivät voi tajuta tuota krapulamerkitystä. Sehän on suhteellisen selvää. Mutta ei toki, kun joillelkin Juice on elämää suurempi runoilija, joka kertoi aina elämää suuremmista asioista. Vaikka oma elämä olikin yhtä viinanhuuruista sekasotkua.. Eräs tämän krapulateorian lytänneistä oli jopa äidinkielen opettaja. Hänestä kun kappale kertoi jostain niin paljon ylevämmästä. Huvittava tantta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi