Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut tänä vuonna ainakin 5 mieheen.

Vierailija
03.07.2015 |

Jokaisen kanssa näistä hyppäisin sänkyyn heti jos vähän sellaista vihjaisivat. Haaveilen seksistä ja miehen kosketuksesta ja olen ihan lääpälläni kun joku keskustelee kanssani mukavasti. Paha vaan, että olen naimisissa. Pihtaavan miehen kanssa, joka kosketti minua viimeksi joskus viime vuonna. Taitaa olla taas monivuotinen selibaatti edessä, niitä on ollut ennenkin. Miten tätä tilannetta pitäisi lähteä purkamaan, kun keskusteluyhteyttä miehen kanssa ei ole?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja elä.

Vierailija
2/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:58"]Eroa ja elä.
[/quote]
Mutta onko se reilua rikkoa lapsilta perhe sen takia, että äiti haluaa seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin kysytty. On reilua lapsillekin, että äiti elää eikä näivety epätyydyttävässä suhteessa. Jos puheyhteys eikä seksi ei toimi, pilaat elämäsi huonolla liitolla ja se vaikuttaa myös lasten elämään.

Puhun kokemuskesta. Erosin vuosien selibaatin ja puhumattomuuden ( miehen tahto) jälkeen. Lapset ovat tyytyväisiä ja itse olen sitä mieltä, että ero oli yllättävän suuri helpotus. Löysin yllättäen uuden rakkauden, jota ilman olisin jäänyt muuten. Nyt vasta elän ja olen onnellinen. Lapset iloitsevat myös uusista "perheistä", uuden puolison lapsista.

Voisin suositella siis. (Olen muuten yli 40 v.)

Vierailija
4/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.. Olen naimisissa ilman niitä lapsia.. Terapiassa pääsen nyt niihin syihin, joiden takia haen miehiltä jotain.

Vierailija
5/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:03"]

Niin minäkin.. Olen naimisissa ilman niitä lapsia.. Terapiassa pääsen nyt niihin syihin, joiden takia haen miehiltä jotain.

[/quote]

Hmm.. jos mieheltä ei saa seksiä, ei sitä minusta terapiassa tarvitise ihmetellä, että miksi haluaa seksiä muilta.. Jos on nälkä eikä kotoa saa ruokaa, sitä ruokaa hakee muualta. Jos on jano, eikä kotoa saa juomaa, sitä hakee muualta. Jos haluaa seksiä, eikä sitä saa kotoa, lähtee hakemaan sitä muualta.

Ihmettelen suuresti jos terapeutti suosittelee elämään ilman seksiä ja tekee sinusta sen ongelman. 

toki pitää selvittää oman puoliskon kanssa, mutta jos keskusteluyhteyttä ei enää ole - miksi jäädä?

Vierailija
6/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä saan muutaman kerran/kk, haluaisin päivittäin..

Vierailija
7/7 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aihe..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi