Mitä mies piilottelee?
Mies alkanut yhtäkkiä hypätä autotallin varastossa milloin milläkin verukkeella. Esim eilen sanoi haen työtakin autotallista kun lähti reissuun. No tänään aamulla huomasin että työtakki oli varastossa eikä hän sitä ollut sieltä hakenut vaan jotain muuta. Lapsi on alkanut sanoa kun olen poissa, että isä on vain puhelimella. Pihalle mennessä ottaa autotallin avaimet aina mukaan ja kun kysyn mitä tekee avaimilla niin aina on joku tekosyy.ennen ei hypännyt näin autotallissa. Kesällä jäi kiinni että oli piilotellut jotain kirjaa autotallissa etten saa tietää.
Kommentit (60)
Ja nykyään kun lähtee lasten kanssa pihalle niin aina pitää lähteä pois kotipihasta. Joko metsään tai kävelylle tai toisaalle puistoon.
Olen alkanut miettiä onko hänellä autotallissa salapuhelin? Henk.koht puhelimen jättää monesti sisälle kun menee itse pihalle.
Ap
Kirja siis liittyi opintoihin joita yritti salata minulta.
Ap
Tuollaiselta kyylältä pitääkin piilottaa kaikki mahdollinen.
Voi olla että polttelee, silloin kulttuuri ja taide tms. saattaa alkaa kiinnostaa enemmän. Kannattaa varmaan kysyä mieheltä.
se sivistää itseään, jotta saisi hankittua itselleen sivistyneemmän vaimon
Olenko ihan sekaisin kun epäilen moista salapuhelinta vai pitääkö alata etsimään sitä? Hän oikein mainitsee minulle mitä aikoo hakea tallista mut niin ku nähtiin ei pidä puheet paikkansa.
Ap
Asennat tietysti valvontakameran sinne talliin. Niitä saa muutamalla kympillä nykyään. Tai videota tallentava riistakameran.
Toivoisin asiallisia kommentteja kiitos!
Ap
Helpottaa kun pääsee eroon hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ihan sekaisin kun epäilen moista salapuhelinta vai pitääkö alata etsimään sitä? Hän oikein mainitsee minulle mitä aikoo hakea tallista mut niin ku nähtiin ei pidä puheet paikkansa.
Ap
Käsken miehen seisomaan asentoon sillä välin, kun suoritat selli- ja tupatarkastuksen. Koko talli ympäri. Lopulta käsket miehen palauttaa tavarat tarkasti paikoilleen.
Kivekset annat hänelle takaisin vasta, kun osoittaa riittävää kuuliaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai tähän sun höpöhöpö avaukseen?
Mitä jos kysyisit siltä mieheltä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puhu sen miehesi kanssa. Vaikutat oikeasti aika kyttääjältä, kun mies ei uskalla kertoa tekemisistään. Plus mies on huono salailemaan selvästi, kun itse paljastaa itsensä.
Käy tutkimassa siellä autotallissa mitä siellä on.
Eikö kuitenkin tänä päivänä puhelimeen saa useita sim kortteja ettei tarvisi mitään salaluureja kannella? Omaa puhelinta kohtaan ei ole suojeleva. Aina kun kysyn mitä teet autotallissa, hän suuttuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Selvästi lukee salaa, nyt on vakavan keskustelun paikka kirjallisuudesta. Ehkä jopa opiskelee salaa?
Tekee väitöskirjaa😆
Voithan mennä pönkimään sinne autotalliin sinäkin, kun mies ei ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minkälainen perhedynamiikka teillä mahtaakaan olla, jos opinnot pitää salata :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minkälainen perhedynamiikka teillä mahtaakaan olla, jos opinnot pitää salata :D
"Ja meidän perheessähän ei mitään käsienheiluttelijoita katsella, duunarin työ on ainoaa oikeaa työtä"
No melkoinen työ tutkia koko autotalli jos hän on voinut piilottaa sen mihin vain. Esim opiskelukirja löytyi erään kassin sivutaskusta, mikä ei ollut käytössä.
Tänään hän tulee reissusta ja oletan et jos hän otti jotain muuta tallista se löytyy autosta jos menen pihalle heti kun hän tulee ettei ehdi viedä talliin piiloon.
Ap
Selvästi lukee salaa, nyt on vakavan keskustelun paikka kirjallisuudesta. Ehkä jopa opiskelee salaa?