Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että 35v nainen ei käy missään?

Vierailija
06.11.2025 |

Kutoo vain sukkia kotona, askartelee ja piirtelee...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä paljon, jotka nautimme sellaisesta elämästä. Mä olen ollut opiskelijana nuorena jo ihan samanlainen. Introvertimmat tupataan olemaan tällaisia vähemmän meneviä.

Vierailija
2/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nimenomaan normaalia ja rauhallista elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Itsellä tuollainen tilanne mutta olenkin masentunut eikä mulla ole sos elämää joten olen aina vaan kotona.

Vierailija
4/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mutta kyllä mä aina joskus "repäsen" ja lähden vaikka maailman toiselle puolelle reissuun

Vierailija
5/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta elämää. Viihdyn parhaiten kotona.

Vierailija
6/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta tuli maailman kallein maa suhteessa tulotasoon 2020-2025, silkalla rikkaan eliitin ahneudella, ei kellään ole varaa käydä missään...

Vierailija
7/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Itsellä tuollainen tilanne mutta olenkin masentunut eikä mulla ole sos elämää joten olen aina vaan kotona.

Miksei ole ? Missä 36 vuotiaan naisen pitäisi juosta ? Baareissa ? 

Vierailija
8/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans kyselen missä sitä pitäis juosta? 

pääsääntöisesti olen itsekin kotona-töissä-harrastus (jos intoa)-kauppa

Vierailija
9/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea tapaus,ihana.

Vierailija
10/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
11/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako ahnaasti pyllyyn?

OLET SAIRAS

Vierailija
12/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai entään vessassa käy

Vierailija
13/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se normaalia niille, jotka viihtyy sellaisessa elämässä. Sinä varmaan olet menevämpi luonne, mutta masennuksen takia nyt tuossa tilassa. Silloin se ei ole sulle normaalia. Mutta itse olen jo 51 vuotta elänyt erittäin tyytyväisenä kotihiirenä, ei masennusta eikä mitään. Olen vaan erakkoluonne ja introvertti.

Vierailija
14/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä muka siellä ulkona haluisit tehä?😅😅

Vierailija
15/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata miettiä mikä on normaalia ja mikä ei. Tekee mitä huvittaa. 

Vierailija
16/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. 35 v naisen pitäisi olla sosiaalinen, olla naimisissa ja kaksi lasta.

Vierailija
17/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Luulisi että välillä tekee ainakin kullia mieli sen verran että laittaa liikkeelle.

Vierailija
18/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vietän suurimman osan vapaa-ajastani kotona, siellä on ihanaa. Olen pari kertaa ollut avoliitossa, mutta se ei sopinut minulle.  Väsyin ja ärsyynnyin kun en voinut olla rauhassa yksin. Vasta jälkeenpäin ymmärsin olevani introvertti, minun on työn tai muiden sosiaalisten kontaktien vastapainoksi saatava olla yksin. Luen, kirjoitan, teen kotiaskareita, mietin rauhassa maailman menoa. Olen onnellinen, että saan elää näin.

Vierailija
19/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta tuli maailman kallein maa suhteessa tulotasoon 2020-2025, silkalla rikkaan eliitin ahneudella, ei kellään ole varaa käydä missään...

Eiköhän se kuitenkin tullut SDP:n ja muiden punikkien holtittomalla lainan otolla mitä perusteltiin aina vaan elvytyksellä kun ei kyvyt muuhun riittäneet. Melko harkitsematonta laittaa nuori osaamaton nainen pääministeriksi.

Vierailija
20/36 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Luulisi että välillä tekee ainakin kullia mieli sen verran että laittaa liikkeelle.

Ei tee mieli. Yöpöydän laatikosta löytyy erilaisia suristimia ja muita välineiltä, joilla tyydytyksen voi hoitaa muutamassa minuutissa, kun siltä tuntuu. Samalla voi vaikka fantasioida mieleisensä miehen siihen, vaikka minkä julkkiksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän