Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki pörssihermoilijoille:

Vierailija
18.02.2022 |

Jos sua ahdistaa nähdä kun salkku miinustelee, niin käy katsomassa sisäpiiriostot mitä tj ja hallituksen jäsenet ovat tehneet paljon isommilla kursseilla kuin mitä itse olet ostanut ja huomattavan suuremmilla summilla ja osakemäärillä. Kummasti rauhoittaa, kun miettii että jos ne uskalsivat ostaa niin luottoa on yritykseen. Ja joillakin on satoja- ja kymppitonneja millä ostaneet.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri asia sijoittaa miljonäärinä pikkuinen siivu siihen omaankin puljuun myös.

Vierailija
2/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että osta fyysistä kultaa, jos oman salkun katselu hermostuttaa.

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia sijoittaa miljonäärinä pikkuinen siivu siihen omaankin puljuun myös.

Ei ne mitään miljonäärejä kaikki ole. Lisäksi ihan talon muut johtavassa asemassa olevien ostot näkyy ja ihan palkollisia ovat. Ap

Vierailija
4/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään miljonäärejä kaikki ole. Lisäksi ihan talon muut johtavassa asemassa olevien ostot näkyy ja ihan palkollisia ovat. Ap

Ja kyllä miljonäärillekin miljoona on iso summa tai muutama satatonnia. Tollaisia ostoja nähnyt. Ap

5/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hermostuta, päätin vaan että katson seuraavan kerran kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
6/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ostaa mitään pörssistä jos ei hermot riitä odottamaan kurssinousuja ja osinkoja.

Vierailija
7/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa myydä tappiolla ja ostaa takaisin halvemmalla. Itse mietin otanko shortsit jo pelistä pois, mutta päätin jättää vielä lojumaan.

Mies54v

Vierailija
8/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä ostaa mitään pörssistä jos ei hermot riitä odottamaan kurssinousuja ja osinkoja.

No, en usko että on olemassa ketään jota ei ainakin v...tuta katsoa kun osakkeet huutaa punaisena.

Vierailija
9/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kannattaa myydä tappiolla ja ostaa takaisin halvemmalla. Itse mietin otanko shortsit jo pelistä pois, mutta päätin jättää vielä lojumaan.

Mies54v

Mitä järkeä siinä on?

Vierailija
10/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nähdään kunnon dippi ja on hyvä paikka ostaa osinko-osakkeita. Ihan sama laskeeko kurssit vai ei, kunhan suhteessa omaan sijoitukseen saa jatkuvasti sen n. 10 % tuoton.

Vierailija
11/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en usko että on olemassa ketään jota ei ainakin v...tuta katsoa kun osakkeet huutaa punaisena.

Pitkä salkku on aina joskus punaisella, silloin ostetaan.

Vierailija
12/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta nähdään kunnon dippi ja on hyvä paikka ostaa osinko-osakkeita. Ihan sama laskeeko kurssit vai ei, kunhan suhteessa omaan sijoitukseen saa jatkuvasti sen n. 10 % tuoton.

Dippiä on koko ajan menossa :). Kukaan ei tiedä mihin pysähtyy. Toiset osakkert laskeneet enemmän kuin toiset.

Vierailija
13/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies54v

Mitä järkeä siinä on?

Aika näyttää..jos putin vielä ärhentelee voi tulla kunnon mahalasku.

mies54v

Vierailija
14/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän osakkeet on miinuksella? Mun perintösalkku syksyltä 2019 on +38%.

Vierailija
15/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies54v

Mitä järkeä siinä on?

mies54v

Juuri tänään luin ruotsalaisen artikkelin että sodat ovat aiheuttaneet kautta historian lyhyen laskun makkinoille, josta on toivuttu suht nopsaan. Eli enemmän kuulemma vaikuttaa muut talouden jutut.

Vierailija
16/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies54v

Mitä järkeä siinä on?

mies54v

Juuri tänään luin ruotsalaisen artikkelin että sodat ovat aiheuttaneet kautta historian lyhyen laskun makkinoille, josta on toivuttu suht nopsaan. Eli enemmän kuulemma vaikuttaa muut talouden jutut.

Eipä noista kukaan tiedä. Maailma on niin muuttunut, että lasku ja lama voi olla pitempikin. En antaisi kenellekään neuvoja, suuntaan tai toiseen

mies54v

Vierailija
17/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan vauva palstan anmatti arvioihin. Näin olen aina jäänyt voitolle

Vierailija
18/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kumman salkku on miinuksilla? Mun kahdeksasta osakkeesta yksi eli ei se vie koko salkkua miinukselle. Ja se yksi on uusi hankinta, ostin vaikka odotus on, että voi vielä laskee lisääkin. Jos laskee, ostan lisää. Jos ei oon tyytyväinen, et ostin jo nyt.

Vierailija
19/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osingot tulee joka tapauksessa. Laitoin osakkeisiin vain niitä rahoja, jotka ei ole akuutisti tarpeen.

Olen mä laittanut 800e laseihin, joita en sitten voinutkaan käyttää. Ja hammaslääkäriäkin olen elättänyt turhan päiten.

Vierailija
20/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on 8 % plussalla.

Onneksi en näitä rahoja nyt tarvitse, antaa laskea vaan. Kyllä ne sieltä taas ylös tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi