Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy aurojen tulkitsijalta mitä vain! :)

Vierailija
03.07.2015 |

Olen suomen selvännäkijäliiton rekisteröitynyt aurojen tulkitsija. Jos aurojemme energiat kohtaavat erityisen voimakkaasti, kykenen tulkitsemaan auroja jopa tietokoneen välityksellä. Kvanttifysiikan lait selittävät tämän, sillä sinun elektronit voivat olla yhtäaikaisesti meidän molempien sieluihin yhteydessä. Jos et usko/ymmärrä eli tiedä tarpeeksi auroista ja niiden tulkitsemisesta, voit jättää vastaamatta ja siirtyä toiseen ketjuun, kiitos :)

Kyselkää vapaasti! :)

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen aurani on? Mitä näet rakkauselämästäni?

Vierailija
102/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:02"]

Sähän näet mun auran, etkös näekin. Kertoisitko siitä. 

Jään odottamaan vastaustasi.

[/quote]

Vastaus: Kyllä näen. Selvästikin se on aura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja kiitos että viitsit tehdä tätä ilahduttavaa työtä:) haluaisin kysyä näkyykö minulle pysyvämpää elämänkuviota ja taloudellista tasapainoa jossain vaiheessa?

Vierailija
104/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko yhteyttä minuun...? Olisi kiva kuulla sekin jos et, etten odota turhaan. Kiitos!

18

Vierailija
105/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:03"]

Osaatko kertoa aurastani? Löydänkö koskaan paikkani tässä maailmassa, vai onko tämä melankolia saatu jo synnyinlahjana? Mulla on lapsesta saakka ollut sellainen olo, että "I was not meant to last long in the vulgar traffic of this world".

[/quote]

Aurasi mukaan olet vain tavallisen laiska kermaperse. Kuvittelet olevasi erikoisempi kuin muut vaikket sitä taatusti olekaan, paitsi ahkeruuden suhteen. Lapsuutesi olotilat johtuvat vitsan puutteesta.

Vierailija
106/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aurani kuinkakin kirjava, tuntuu että asiat ovat aivan sekaisin? N.44

Vierailija
107/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:15"]

Saatko yhteyttä minuun...? Olisi kiva kuulla sekin jos et, etten odota turhaan. Kiitos!

18

[/quote]

Tunnen selvästi yhteytemme paranevan iltaa kohti, auringonlaskun ja -nousun välillä yhteys on voimakkaimmillaan.

Vierailija
108/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, et vastannut viestiini (olen 4). Tarkoittaako se, ettet tiedä, minkä värinen aurani on?

Vierailija
109/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:17"]

Onkohan aurani kuinkakin kirjava, tuntuu että asiat ovat aivan sekaisin? N.44

[/quote]

Ei oikeastaan, näen aurassasi vain kolmea pääväriä eri suhteissa toisiinsa yhdistyneenä.

Vierailija
110/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö minun auraani? :)

Ja kysymys: mitä tarvitset "avuksi" siihen täällä internetissä, että saat yhteyden toisen auraan? Riittäisikö vain jokin "hei" -kommentti, että yhteys avautuu? Ja jos, niin onko vaikea lukea keskusteluita täällä, pomppiiko ihmisten aurat silmiin kommenttien sijaan?

Vierailija
111/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:18"]

Hei, et vastannut viestiini (olen 4). Tarkoittaako se, ettet tiedä, minkä värinen aurani on?

[/quote]

Anteeksi, kysymyksesi aikaan minulla oli mustavalkoinen vaihe menossa, harmaan asteikolla päätellen värit olivat kuitenkin kirkkaita, laikukkaita tosin.

Vierailija
112/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:18"]

[/quote]

Anteeksi, kysymyksesi aikaan minulla oli mustavalkoinen vaihe menossa, harmaan asteikolla päätellen värit olivat kuitenkin kirkkaita, laikukkaita tosin.
[/quote]
Mitä se laikukkuus tarkoittaa?

Vierailija
113/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotain huumoria, vai uskooko joku oikeasti tällaisene hömpötykseen?

Vierailija
114/118 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10v sitten asuin Italiassa Firenzessä muutaman vuoden. Kadulla kävellessäni ennustuksia myyvä mustalaisnainen huusi minulle kaukaa italiaksi, että "Tule käymään! En halua myydä sinulle mitään, haluan vain sanoa sinulle pari asiaa." Menin hänen luokseen ja hän sanoi, "Sinun aurasi on hyvin vahva ja hehkut sisäistä kauneutta! Olet myös ulkoisesti kaunis. Oli pakko pakko kertoa."

Onko tämä totta mitä hän sanoi? 😱 Ostaisitko sinä sanoa jotakin tähän? Olisin todella otettu jos on 😊

Vierailija
115/118 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firenze kirjoitti:

Noin 10v sitten asuin Italiassa Firenzessä muutaman vuoden. Kadulla kävellessäni ennustuksia myyvä mustalaisnainen huusi minulle kaukaa italiaksi, että "Tule käymään! En halua myydä sinulle mitään, haluan vain sanoa sinulle pari asiaa." Menin hänen luokseen ja hän sanoi, "Sinun aurasi on hyvin vahva ja hehkut sisäistä kauneutta! Olet myös ulkoisesti kaunis. Oli pakko pakko kertoa."

Onko tämä totta mitä hän sanoi? 😱 Ostaisitko sinä sanoa jotakin tähän? Olisin todella otettu jos on 😊

Tule uskoon ja tee parannus.

Vierailija
116/118 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko aurassa olla montaa eri väriä samalla kertaa? Jos vaikka on surullinen yhdestä asiasta mutta erittäin onnellinen jostain toisesta.

Vierailija
117/118 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten auran saa kotikonstein näkymään?

Vierailija
118/118 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kun kolmilapaisen kyntöauran vasemmanpuoleinen lapa aina puskee vaon vinoon? Pitääkö koko lapa laittaa uusiksi, vai riittääkö kärjen vaihtaminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi