Kysy aurojen tulkitsijalta mitä vain! :)
Olen suomen selvännäkijäliiton rekisteröitynyt aurojen tulkitsija. Jos aurojemme energiat kohtaavat erityisen voimakkaasti, kykenen tulkitsemaan auroja jopa tietokoneen välityksellä. Kvanttifysiikan lait selittävät tämän, sillä sinun elektronit voivat olla yhtäaikaisesti meidän molempien sieluihin yhteydessä. Jos et usko/ymmärrä eli tiedä tarpeeksi auroista ja niiden tulkitsemisesta, voit jättää vastaamatta ja siirtyä toiseen ketjuun, kiitos :)
Kyselkää vapaasti! :)
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:13"]
Hei ja kiitos että viitsit tehdä tätä ilahduttavaa työtä:) haluaisin kysyä näkyykö minulle pysyvämpää elämänkuviota ja taloudellista tasapainoa jossain vaiheessa?
[/quote]
Tämä on kutsumus jota ei voi valita eikä tästä voi kieltäytyä. En ymmärrä kysymystäsi koska elämäsi näyttäisi olevan varsin vakaalla pohjalla ainakin taloudellisesti, ihmissuhteet selkiytyvät täysin seuraavan vuoden kuluessa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:18"] Hei, et vastannut viestiini (olen 4). Tarkoittaako se, ettet tiedä, minkä värinen aurani on? [/quote] Anteeksi, kysymyksesi aikaan minulla oli mustavalkoinen vaihe menossa, harmaan asteikolla päätellen värit olivat kuitenkin kirkkaita, laikukkaita tosin. [/quote] Mitä se laikukkuus tarkoittaa?
[/quote]
Aurasi on jotenkin epävakaa värien suhteen, enempää en pysty sanomaan.
[/quote]
Okei, kiitos. Mitä värejä näit?
Kokeilla samaa sukupuolta, miksi hitossa? :D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:26"]
Onko tämä jotain huumoria, vai uskooko joku oikeasti tällaisene hömpötykseen?
[/quote]
Pilkkaajan rangaistus on oleva julma, koirat kusevat auraasi ja se ruostuu unohdettuna ilta-auringossa.
[/quote]
En ole maatalousmies, joten ei niin väliä :D
[/quote]
Et niin, vielä. Tulevaisuudessa asialla on sinulle suuri merkitys.
Hei, olen nro 21, näetkö aurastani jotakin? Kysyin työ- ja rakkauselämästäni sekä miltä aurani vaikuttaa.
Hei,
Osaatko kertoa minkä värinen aura minulla on ja mitä se tarkoittaa? :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:23"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:18"] Hei, et vastannut viestiini (olen 4). Tarkoittaako se, ettet tiedä, minkä värinen aurani on? [/quote] Anteeksi, kysymyksesi aikaan minulla oli mustavalkoinen vaihe menossa, harmaan asteikolla päätellen värit olivat kuitenkin kirkkaita, laikukkaita tosin. [/quote] Mitä se laikukkuus tarkoittaa? [/quote] Aurasi on jotenkin epävakaa värien suhteen, enempää en pysty sanomaan. [/quote] Okei, kiitos. Mitä värejä näit?
[/quote]
En mitään, kuten kirjoitin olin jumissa mustavalkoisessa vaiheessa, päättelin värit harmaasävyistä keskimääräisen esiintymisen mukaan. Virhemarginaali keskimääräistä suurempi, pahoittelen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:39"]
Kokeilla samaa sukupuolta, miksi hitossa? :D
[/quote]
Kyseessä oli väärä profeetta, älä kiinnitä huomiotasi tähän. Asiat järjestyvät syksyyn mennessä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:55"]Miten erotat kysyjät toisistaan? Niinpä.
[/quote]
Vastaahan tähän kysymykseen. Itse en kaipaa aura-analyysiä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:55"]Miten erotat kysyjät toisistaan? Niinpä. [/quote] Vastaahan tähän kysymykseen. Itse en kaipaa aura-analyysiä.
[/quote]
Aurasta tietenkin.
Kertoisitko minun aurastani jotain? :)
Oikeesti tällaisiin ja vastaaviin juttuihin vakavasti sekaantuneet ihmiset ovat saaneet kauheat ahdistukset ja painajaiset jossain vaiheessa, eivätkä pääse jutusta irti. Tuosta ei pääse itse irti! Mutta Jeesus on ainoa, joka vapauttaa. Tiedän tapauksia. Ainakaan Jeesus ja aurat yms. eivät kuulu yhteen.
Miltä minun aurani näyttää ja kertoo minusta? :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:55"]Miten erotat kysyjät toisistaan? Niinpä. [/quote] Vastaahan tähän kysymykseen. Itse en kaipaa aura-analyysiä.
[/quote]
Aurasta tietenkin.
[/quote]
Nerokas vastaus. Silti harvinaisen huono vastaus.
Saanko töitä enää? Olen 57-vuotias mies ja ollut työttömänä jo 2,5 vuotta.
Nroon 79: Mielenkiintoista tuo syksyn mainitseminen joka on minun tapauksessa oleellinen... Jos kykenet niin saa kertoa jotain muutakin.
Miksi huijaat ihmisiä väittämällä että osaat nähdä "auroja" ja "ennustaa" yksittäisten ihmisten tulevaisuutta? Epätoivoisimmat ottavat vielä tosissaan tuon huuhaa-juttusi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:19"]
Miksi huijaat ihmisiä väittämällä että osaat nähdä "auroja" ja "ennustaa" yksittäisten ihmisten tulevaisuutta? Epätoivoisimmat ottavat vielä tosissaan tuon huuhaa-juttusi.
[/quote]
Come on, pientä hömppää lomalle ;) haluaisin itse ainakin kuulla aurastani tietoa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:27"]
Kerro minulle myös mitä saat selville. Olen stressaava ihminen ja toivoisin saavana tasapainoa elämään, niin parisuhde- kuin raha-asioihinkin...
[/quote]
Hmm.... kannattaa kokeilla omaa sukupuolta, niin ilo ja onni laskeutuvat elämäännee.