Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy aurojen tulkitsijalta mitä vain! :)

Vierailija
03.07.2015 |

Olen suomen selvännäkijäliiton rekisteröitynyt aurojen tulkitsija. Jos aurojemme energiat kohtaavat erityisen voimakkaasti, kykenen tulkitsemaan auroja jopa tietokoneen välityksellä. Kvanttifysiikan lait selittävät tämän, sillä sinun elektronit voivat olla yhtäaikaisesti meidän molempien sieluihin yhteydessä. Jos et usko/ymmärrä eli tiedä tarpeeksi auroista ja niiden tulkitsemisesta, voit jättää vastaamatta ja siirtyä toiseen ketjuun, kiitos :)

Kyselkää vapaasti! :)

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:33"]Olen suomen selvännäkijäliiton rekisteröitynyt aurojen tulkitsija. Jos aurojemme energiat kohtaavat erityisen voimakkaasti, kykenen tulkitsemaan auroja jopa tietokoneen välityksellä. Kvanttifysiikan lait selittävät tämän, sillä sinun elektronit voivat olla yhtäaikaisesti meidän molempien sieluihin yhteydessä. Jos et usko/ymmärrä eli tiedä tarpeeksi auroista ja niiden tulkitsemisesta, voit jättää vastaamatta ja siirtyä toiseen ketjuun, kiitos :)

[/quote]

Voitko kertoa miksi aina tärkeissä asioissa kohtaan epäonnea/ikäviä sattumia? Esim. Vanhojentanssit,ylioppilasjuhlat, rakkauselämä, inssi, jatko-opiskelu

Vierailija
62/118 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:26"]

Onko tämä jotain huumoria, vai uskooko joku oikeasti tällaisene hömpötykseen?

[/quote]

Pilkkaajan rangaistus on oleva julma, koirat kusevat auraasi ja se ruostuu unohdettuna ilta-auringossa.

[/quote]

En ole maatalousmies, joten ei niin väliä :D

[/quote]

Et niin, vielä. Tulevaisuudessa asialla on sinulle suuri merkitys.

[/quote]

Siis olisiko tulevaisuuteni sittenkin maataloushommissa? Ainakin tällä hetken arvostan maatalousukkoja ja eukkoja hyvinkin korkella. Se on sitä "oikeaa työtä"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö alkaa auramaan? Lunta? Kiinostaisi niin helvetisti, mutta alkoholiongelmaisena en tiedä jaksanko kauaa aurailla. Saako siitä korvaukset jos aurailee, edes hetken? Mitä helvettiä tekisin kesällä? 

Vierailija
64/118 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 03:06"]

Pitäiskö alkaa auramaan? Lunta? Kiinostaisi niin helvetisti, mutta alkoholiongelmaisena en tiedä jaksanko kauaa aurailla. Saako siitä korvaukset jos aurailee, edes hetken? Mitä helvettiä tekisin kesällä? 

[/quote]

Voithan ottaa auran ja mennä kyntämään, se onkin helpompaa näin kesällä, varsinkin jos muistat ottaa traktorin mukaan.
Korvaus auraamisesta/kyntämisestä riippuu ihan siitä kenen peltoon avaat vakoa, voi saada palkkaa tai tulla helvetin kalliiksi ihan hetken kyntämisellä. Varsinkin siemenen kylvö avattuun vakoon voi tulla kalliiksi.

Vierailija
65/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro,mitä näet minun aurastani.
Miten työkuviot ym.
T.J

Vierailija
66/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rakkauselämäni käy?

Vierailija
67/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen minun aurani on? Kiitos, jos vastaat.

Vierailija
68/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:37"]

Mulle sanoi eräs joka väittää aistivansa auroja, että mun aura on läpikuultava ja väritön, mitä hän piti mielenkiintoisena ja harvinaisena. Mitä se tarkoittaa, jotain pahaa kuten että olen jotenkin vähemmän "olevainen" tai sielukas kuin useimmat muut joilla on värillinen aura?

[/quote]

Läpikuultava ja väriton aura tarkoittaa, että auraasi on hyvin vaikea tulkita. Olet luonteeltasi sellainen, että edes ystäväsi eivät tiedä, mistä innostut seuraavaksi tai mitä sydämesi haluaa elämältä. Ehkä et tiedä itsekään tätä? Kun sielu on epävarma jostain, se näyttäytyy värittömänä/läpikuultavana aurana. Tämä ei kuitenkaan ole välttämättä huono asia, eikä se tarkoita, että olisit vähemmän sielukas kuin muut. Monella suurtekoihin kyenneellä ihmisellä, kuten mm. Albert Einsteinilla, Isaac Newtonilla, on sanottu olleen läpikuultava aura. Monella tapaa tälläiset sielut ovat jopa "monimutkaisempia" kuin ns. yleisemmät aurat.

[/quote]

Kiitos tästä tulkinnasta! On totta, että en itsekään tiedä mitä seuraavaksi haluan. Olen hyvin intuitiivinen ja toimin sisäisten impulssien mukaan, ja voin olla niiden takia ihan eri ihminen yhtenä hetkenä ja seuraavana. Esim. voin olla tänään ujo ja ihmisiä välttelevä, huomenna taas hölöttäjä joka haluaa seuraa. Tai voin kaivata maalle rauhaan ja hiljaisuuteen ja pian taas jotain päinvastaista. 

Tuosta monimutkaisuudesta tuli myös mieleen kun hiljattani tein tämän palstan innoittaman Myers-Briggs persoonallisuustestin, ja tulos oli INFJ, josta kuvauksessa sanottiin että tämä on harvinaisin ja mystisin persoonallisuustyypeistä, koska luottaa niin vahvasti intuitioon järjen sijaan. Osui ja upposi! 

Vierailija
69/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minun aurastani<3

Vierailija
70/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka uusi työni lähtee käyntiin, entä rakkauselämäni? Miltä aurani vaikuttaa? Kiitos!

Vierailija
71/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää minkä värisenä näet aurani? :)

Vierailija
72/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minun aurani, minkä värinen? Olen elänyt nyt jonkin aikaa sellaista epävarmuuden ja muutoksen kautta. Näetkö aurastani jotain?

Vierailija
73/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan auratietoa. :)

Vierailija
74/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä ne aurat näyttävät? Pystyisitkö jotenkin selittämään.

Vierailija
75/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:33"]

Olen suomen selvännäkijäliiton rekisteröitynyt aurojen tulkitsija. Jos aurojemme energiat kohtaavat erityisen voimakkaasti, kykenen tulkitsemaan auroja jopa tietokoneen välityksellä. Kvanttifysiikan lait selittävät tämän, sillä sinun elektronit voivat olla yhtäaikaisesti meidän molempien sieluihin yhteydessä. Jos et usko/ymmärrä eli tiedä tarpeeksi auroista ja niiden tulkitsemisesta, voit jättää vastaamatta ja siirtyä toiseen ketjuun, kiitos :)

[/quote]

Mä tiärän, aurat kuuluu laittaa peltohon syksymmällä. Mitähän mun aura tiätäs tos vajassa, joko ois aika alkaa kyntämään vakoa?

Vierailija
76/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutä minun aurani kertoo ? ;)n41

Vierailija
77/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurani väriä äsken kysyin. Ja vielä lisäkysymys tuli mieleen: millä alalla työskentely sopisi minulle? Jos aura jotain siitä kertoo.

Entä miten näet maailman tilanteen ja tulevaisuuden?

Kiitos! :)

Vierailija
78/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa musta aura? Ja minkävärinen aurani on nyt, joko valoisampaa? Kiitos.

Vierailija
79/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen aurani on ja mistä se kertoo tällä hetkellä?

Vierailija
80/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:49"]

Miltä ne aurat näyttävät? Pystyisitkö jotenkin selittämään.

[/quote]

Helppoa, meillä tieto kulkee suvussa:

https://www.agrimarket.fi/Liitetiedostot/Pics/agrolux_aurat_460.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme