Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy aurojen tulkitsijalta mitä vain! :)

Vierailija
03.07.2015 |

Olen suomen selvännäkijäliiton rekisteröitynyt aurojen tulkitsija. Jos aurojemme energiat kohtaavat erityisen voimakkaasti, kykenen tulkitsemaan auroja jopa tietokoneen välityksellä. Kvanttifysiikan lait selittävät tämän, sillä sinun elektronit voivat olla yhtäaikaisesti meidän molempien sieluihin yhteydessä. Jos et usko/ymmärrä eli tiedä tarpeeksi auroista ja niiden tulkitsemisesta, voit jättää vastaamatta ja siirtyä toiseen ketjuun, kiitos :)

Kyselkää vapaasti! :)

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auran väri? -3

Vierailija
2/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas mitä osaat sanoa minulle tulevaisuudesta,rakkaus ja työrintamalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs värinen mun aura on?

Vierailija
4/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun auran väri? En tiedä mitä kysyä ☺ kerro jotain tulevaisuudestani?

Vierailija
5/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan mulla oli oranssia ja punaistakin aika paljon. Kerro siitä?
Myöhemmin aurakuvassa oli valkoista.

Vierailija
6/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö parhaiten lumi- vai peltoauroja? Onko kurkiaurojen tulkitsemisessa otettava huomioon myös yksittäiset linnut vai pelkästään aurakuvio?

Vierailija
7/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi eräs joka väittää aistivansa auroja, että mun aura on läpikuultava ja väritön, mitä hän piti mielenkiintoisena ja harvinaisena. Mitä se tarkoittaa, jotain pahaa kuten että olen jotenkin vähemmän "olevainen" tai sielukas kuin useimmat muut joilla on värillinen aura?

Vierailija
8/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen aurani mahtaa alla nykyään?
N40

Vierailija
9/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet kesäisin kun ei ole lunta mitä aurata?

Vierailija
10/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:35"]

[/quote]

Aurasi hohtaa lempeän keltaisena. Tämä kertoo minulle, että olet tällä hetkellä suht koht tyytyväinen elämääsi. Asiat eivät ole aivan niin kuin haluaisit, mutta tiedät, että mitä tahansa voi tapahtua. Aistin, että olet kenties kesälomalla tai se alkaa pian? Näen, että tulet kokemaan heinäkuun aikana jotain, joka saa sinut innostumaan ja antaa potkua elämään tulevaisuutta ajatellen. Löydät kenties rakkauden, tai ehkä vanha, latistunut suhde syttyy uuteen paloon.

Vierailija
11/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen aurani on? Millaiset perhe-ja työkuviot minua odottaa?

Vierailija
12/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko opiskellut kvanttifysiikkaa?

Vierailija
13/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:37"]

Mulle sanoi eräs joka väittää aistivansa auroja, että mun aura on läpikuultava ja väritön, mitä hän piti mielenkiintoisena ja harvinaisena. Mitä se tarkoittaa, jotain pahaa kuten että olen jotenkin vähemmän "olevainen" tai sielukas kuin useimmat muut joilla on värillinen aura?

[/quote]

Läpikuultava ja väriton aura tarkoittaa, että auraasi on hyvin vaikea tulkita. Olet luonteeltasi sellainen, että edes ystäväsi eivät tiedä, mistä innostut seuraavaksi tai mitä sydämesi haluaa elämältä. Ehkä et tiedä itsekään tätä? Kun sielu on epävarma jostain, se näyttäytyy värittömänä/läpikuultavana aurana. Tämä ei kuitenkaan ole välttämättä huono asia, eikä se tarkoita, että olisit vähemmän sielukas kuin muut. Monella suurtekoihin kyenneellä ihmisellä, kuten mm. Albert Einsteinilla, Isaac Newtonilla, on sanottu olleen läpikuultava aura. Monella tapaa tälläiset sielut ovat jopa "monimutkaisempia" kuin ns. yleisemmät aurat.

Vierailija
14/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:35"]

[/quote]

Aurasi hohtaa lempeän keltaisena. Tämä kertoo minulle, että olet tällä hetkellä suht koht tyytyväinen elämääsi. Asiat eivät ole aivan niin kuin haluaisit, mutta tiedät, että mitä tahansa voi tapahtua. Aistin, että olet kenties kesälomalla tai se alkaa pian? Näen, että tulet kokemaan heinäkuun aikana jotain, joka saa sinut innostumaan ja antaa potkua elämään tulevaisuutta ajatellen. Löydät kenties rakkauden, tai ehkä vanha, latistunut suhde syttyy uuteen paloon.
[/quote]

Kiitos! Hauskaa :) ja tottakin. Olen eronnut jo vuosi sitten joten vanhan suhteen elpyminen olisi kyllä epätodennäköinen käänne.

Vierailija
15/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle myös mitä saat selville. Olen stressaava ihminen ja toivoisin saavana tasapainoa elämään, niin parisuhde- kuin raha-asioihinkin...

Vierailija
16/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:26"]

Onko tämä jotain huumoria, vai uskooko joku oikeasti tällaisene hömpötykseen?

[/quote]

Pilkkaajan rangaistus on oleva julma, koirat kusevat auraasi ja se ruostuu unohdettuna ilta-auringossa.

Vierailija
17/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:26"]

Onko tämä jotain huumoria, vai uskooko joku oikeasti tällaisene hömpötykseen?

[/quote]

Pilkkaajan rangaistus on oleva julma, koirat kusevat auraasi ja se ruostuu unohdettuna ilta-auringossa.

[/quote]

En ole maatalousmies, joten ei niin väliä :D

Vierailija
18/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:18"] Hei, et vastannut viestiini (olen 4). Tarkoittaako se, ettet tiedä, minkä värinen aurani on? [/quote] Anteeksi, kysymyksesi aikaan minulla oli mustavalkoinen vaihe menossa, harmaan asteikolla päätellen värit olivat kuitenkin kirkkaita, laikukkaita tosin. [/quote] Mitä se laikukkuus tarkoittaa?

[/quote]

Aurasi on jotenkin epävakaa värien suhteen, enempää en pysty sanomaan.

Vierailija
19/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun aura sulle kertoo? Ja mitä sen perusteella osaisit neuvoa mulle tulevaisuuden suhteen?

Vierailija
20/118 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aurani kertoo minusta?

Kiitos kun olet vastaillut täällä meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän